|
antivirus program anbefaling |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2014 kl. 10:36 |
vi kører pt med awast antivirus men syntes programmet er ved og blive lidt for meget betalings
findes der et ligså godt program som er frit og ligså sikkert ? som firewall bruges sygate microsoft antivirus program har jeg min tvivl over ligsom deres firewall
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke problemer med MS Securit Esentials.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
larsand ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 94 |
Heller ikke jeg
Brugte før BullGuard - men det kvalte efterhånden PC'en Fik anbefalet MS Essentials af edb-kyndig, og der kører perfekt
|
|
![]() |
|
det skal da prøves så ,min tvivl var blot når det er ms at der kunne være huller i programmet så det ikke var så sikkert
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
bruger AVG. ingen klager herfra..
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
så er ms essiential lagt på og opdateret og det kører indtil nu ok
maskinen er en xp ,bliver der nogen problemer sikkerheds mæssigt efter 8 april hvor support og opdateringer lukker . maskinen kan ganske vist godt køre w7 men ikke optimalt ifh til en fabriks instalation fra ibm |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Jeg bruger den også på Win7, så den fortsætter vel med at være der.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
kradser ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2013 Status: Offline Point: 33 |
Jeg bruger selv MSE, som i de fleste test, opnår gode resultater (taget pris m.m. i betragtning)
Læs denne rapport, så har du lidt at gå efter. Kasper Sky vinder på stortset alle parameter, men det afhænger jo også lidt af om du vil bruge penge på et program, hvor stort dit behov er for beskyttelse m.m. http://www.av-comparatives.org/summary-reports/ Redigeret af kradser - 23-Januar-2014 kl. 12:38 |
|
![]() |
|
vedr det sikkerheds mæssige iforbindelse med 8 april ,der var det om det giver nogle problemer ifb med af ms lukker med update mv til xp .
eller er det nok at holde sin antivirus og firewall opdateret . |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Du kan jo lade være med at være administrator til daglig.
Der er lavet en Linux til pc'er der før kørte XP. Den er ikke ret krævende. Måske er det noget?
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
den skal da undersøges ,men kan den køre windows
nu er det ikke det store maskinen bruges alm web surfing word,excel mail alternativ er en ny bærbar da den gamle ibm t60 aligevel skal have nyt batteri/tastatur og har 7 år bag sig nu
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Nej, Lubuntu kører ikke Windows programmer, men der er web browser, tekstbehandling, regneark, mail mm. fra starten.
Men hvis du skal udveksle Word og Excel filer er det for besværligt. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |