recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - antivirus program anbefaling
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

antivirus program anbefaling

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: antivirus program anbefaling
    Sendt: 23-Januar-2014 kl. 10:36
vi kører pt med awast antivirus men syntes programmet er ved og blive lidt for meget betalings 

findes der et ligså godt program som er frit og ligså sikkert ?

som firewall bruges sygate 

microsoft antivirus program har jeg min tvivl over ligsom deres firewall
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 10:46

Jeg har ikke problemer med MS Securit Esentials.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
larsand Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Oktober-2008
Sted: Denmark
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 10:53
Heller ikke jeg
Brugte før BullGuard - men det kvalte efterhånden PC'en
Fik anbefalet MS Essentials af edb-kyndig, og der kører perfekt
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 11:00
det skal da prøves så ,min tvivl var blot når det er ms at der kunne være huller i programmet så det ikke var så sikkert 
Til top
rktdi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Horsens, DK
Point: 624
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rktdi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 12:13
bruger AVG. ingen klager herfra..
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 12:23
så er ms essiential lagt på og opdateret og det kører indtil nu ok 

maskinen er en xp ,bliver der nogen problemer sikkerheds mæssigt efter 8 april hvor support og opdateringer lukker .

maskinen kan ganske vist godt køre w7 men ikke optimalt ifh til en fabriks instalation fra ibm 

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 12:32

Oprindeligt skrevet af jetdirect jetdirect skrev:

maskinen er en xp ,bliver der nogen problemer sikkerheds mæssigt efter 8 april hvor support og opdateringer lukker .

Jeg bruger den også på Win7, så den fortsætter vel med at være der.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kradser Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-Oktober-2013
Point: 33
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kradser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 12:33
Jeg bruger selv MSE, som i de fleste test, opnår gode resultater (taget pris m.m. i betragtning)

Læs denne rapport, så har du lidt at gå efter. Kasper Sky vinder på stortset alle parameter, men det afhænger jo også lidt af om du vil bruge penge på et program, hvor stort dit behov er for beskyttelse m.m.

http://www.av-comparatives.org/summary-reports/

Redigeret af kradser - 23-Januar-2014 kl. 12:38
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 13:17
vedr det sikkerheds mæssige iforbindelse med 8 april ,der var det om det giver nogle problemer ifb med af ms lukker med update mv til xp .

eller er det nok at holde sin antivirus og firewall opdateret .

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 13:34
Du kan jo lade være med at være administrator til daglig.

Der er lavet en Linux til pc'er der før kørte XP. Den er ikke ret krævende. Måske er det noget?

Venlig hilsen
KB
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 13:47
den skal da undersøges ,men kan den køre windows 

nu er det ikke det store maskinen bruges 

alm web surfing
word,excel
mail 

alternativ er en ny bærbar da den gamle ibm t60 aligevel skal have nyt batteri/tastatur og har 7 år bag sig nu 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 14:01
Nej, Lubuntu kører ikke Windows programmer, men der er web browser, tekstbehandling, regneark, mail mm. fra starten.
Men hvis du skal udveksle Word og Excel filer er det for besværligt. 

Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu