|
|
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Forfatter | |
TeknikTumpe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() Sendt: 02-September-2008 kl. 14:11 |
Min erfaring med GodPris... For et godt stykke tid siden fik jeg mit tv sendt til rep. på grund at en "bjælke" hen over skærmen, og i den forbindelse talte jeg med dem telefonisk hos GodPris, hvor de forsikrede mig om at det ikke ville komme til at koste mig noget, da han tydeligt kunne se på mine billeder som jeg havde sendt pr. mail at den var gal med mit tv... Men ok, jeg skulle have vidst bedre end at tro på dem Det skal lige siges, at da jeg fik mit tv retur var der intet at se, men det kom kort tid efter igen, og grunden til at jeg ikke har reageret på det, er at jeg ikke ønskede at sende det retur igen, og stå uden tv. Der er forhåbentligt mange som har god erfaring med dem, og det havde jeg da så absolut også da jeg skulle købe hos dem, men det blev der da godt nok lavet gevaldigt om på efter tv'et begyndte at drille... Tja..i sidste ende er det nok min egen skyld, jeg skulle have skrevet mail med dem i stedet for at tage deres ord pr. telefon for gode vare Min pointe er "lav altid en skriftlig aftale, hvis du taler med nogen, for det risikere at være dig som står med l... i sidste ende" Tumpe Redigeret af TeknikTumpe - 02-September-2008 kl. 15:28 |
|
LG HT 552 SONY RDR-HXD970 Optoma HD70 PS3 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Selv en TeknikTumpe skal starte et sted" ![]() |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() |
Det lyder da mystisk med Godpris. Jeg har altid fået aldeles fremragende service fra dem. De har altid været super behjælpelige og professionelle. Jeg forstår ikke en dyt af din oplevelse med Godpris |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
furious jt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3728 |
![]() |
Jeg har også kun gode erfaringer med godpris, men jeg har så heller aldrig haft en reklamationssag. Og det er jo tit der et firma viser sit værd. Men ja det er altid en god ting at have ting på skrift. It's sad but true. |
|
7.2.4 atmosbio
Sony vpl-HW55 Diy 116" fastramme lærrede. Marantz av7702mkII - Marantz mm8077 og NAD M25 Oppo bdp-83 Regionsfri 5 stk. MK Sound 150mk2. 2 x Mksound X10 subs |
|
![]() |
|
TeknikTumpe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Tja... det undrer også mig, da de så absolut har været helt flinke, lige ind til nu... men der er jo ikke noget at komme efter, efter som jeg ikke har noget på skrift, jeg er bare så skuffet/vred og ikke mindst ked af det Jeg håber ikke at andre jeg har anbefalet dem til risikere at komme til at stå på samme måde, jeg vil ihvert fald ikke længere anbefale dem til nogen |
|
LG HT 552 SONY RDR-HXD970 Optoma HD70 PS3 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ "Selv en TeknikTumpe skal starte et sted" ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Yep... det har jeg så også lært nu |
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
uanset hvad syntes jeg du skulle sende en mail til forbrugerrådet om din oplevelse, ligeledes at de godt må medtage www.godpris.dk på deres liste over virksomheder der tager det omstridte gebyr... det kan jo være de virksomheder tænker sig om endnu engang.. dette har faktisk fået elgiganten til helt at droppe gebyret. se listen her |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Det kan jeg desværre ikke, for på reklamationen står der, at man selv skal betale for fragt og lign. hvis der ikke findes nogen fejl på produktet Der er er ikke noget at komme efter, andet end min egen dumhed... men nu er jeg da kun lykkelig for at jeg ikke sendte en reklamation mere da bjælken på tv'et kom igen...det har da i det mindste sparet mig for yderligere 500,- og dem kan kan jeg jo bruge på et tv alle andre steder end der |
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Jo du kan så for det er jo netop hele princippet om at man overhovedet skal betale et undersøgelsesgebyr såfremt de ikke finder en fejl ved produktet at man er ude efter også selvom kunder skriver under på inden de indleverer produktet at de skal betale det, så jeg mener faktisk din sag er et skoleeksempel på hvad man gerne vil have rapporteret og iøvrigt gerne vil have på deres liste sådan andre brugere kan få et bedre overblik. Forbrugerstyrelsen mener helt generelt at dette er en underminering af kundens rettigheder i garantiperioden, og man forsøger at få ændret reglerne, så jeg syntes fortsat du skal udfylde deres online formular sådan at godpris kan komme på listen. du kan jo bare copypaste hvad du allerede har skrevet i første indlæg ind her (du kan se de virksomheder der allerede er kommet på listen her) |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Jeg kan overhovedet ikke, og på nogen som helst måde genkende den negativitet angående Godpris, ALT har været førsteklasse, der er købt en del produkter der, på intet tidspunkt har der været udsættelser. Har haft en enkelt garanti rep, ingen problemer på nogen måde. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
Tja... nu har jeg prøvet at skrive til forbrugerrådet, så må de tage stilling til om det er en form for undersøgelsesgebyr
![]() Redigeret af TeknikTumpe - 02-September-2008 kl. 21:41 |
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen det er jo kun godt for dig, jeg har har bare ikke haft samme gode oplevelse |
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Der er utallige brugere her på forummet der kun har det posetive om forhandleren. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |