|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
CeeOOH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 24 |
![]() Sendt: 08-September-2008 kl. 09:16 |
Hej, havde bare lagt mærke til at Axel Music, som noget nyt, sælger ps3 spil fra USA, og ville kommunikere dette videre.
|
|
![]() |
|
jcoop ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
![]() |
Er de billigere så?
|
|
[URL=http://eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk/] [IMG]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/jcoop_dk.png] [/URL]
|
|
![]() |
|
CeeOOH ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Status: Offline Point: 24 |
![]() |
det synes jeg, omkring 40 Eur for de nye spil. |
|
![]() |
|
broeman ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() |
De ser nu ikke meget billigere ud end andre steder, men kan man få nogen US releases tidligere kan den være god at have til ens indkøbsmuligheder.
Jeg håber at de sender alle spil. Dvd.co.uk sendte mig ikke et spil til over 180kr. forleden, så nogen af dem må også gå igennem Schweiz. Men jeg har indtil nu ikke haft nogen problemer med blu-rays fra axelmusic.com. |
|
Samsung LE40M86BDX
Onkyo TX-SR606, Jamo Elegance 08, Harbosound HP109 Sony Playstation 3/40, 250GB Triax HD409VA (m/Boxer) XMBCUbuntu HTPC |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
axelmusic sender dem alle. de sender nemlig fra et eu land, bla. belgien. så der vil aldrig være problemer. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Det kan langt bedre betale sig at købe fra nogle af de andre engelske internet shops. Der for i EU udgaven af spillene til samme pris eller ofte billigere |
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
hvilke internetshops er det så?
|
|
Panasonic 42PX80
Panasonic DMP-BD100 Samsung SMT-H3126 Integra DTR-50.2 |
|
![]() |
|
Klondike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
![]() |
Jeg bruger mest de her, men der er mange andre. http://shop.gameplay.co.uk/webstore/plat_shop.asp?platform=P S3 http://www.365games.co.uk/index.php?categoryID=88 De helt nye spil koster højest 40 £, ofte omkring 35 eller billigere, og der florerer som regel ofte en Voucher code til game.co.uk så man kan få yderligere 3-5 £ rabat. Og hvis man ikke absolut vil have spillene på release dagen. så er jeg endnu ikke stødt på et spil der ikke har været nede i 29.95 senest en måned efter det er udkommet. |
|
![]() |
|
nybym ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 720 |
![]() |
og man kommer ik til at betale told?
|
|
Panasonic 42PX80
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24801 |
![]() |
det kommer jo an på hvor de sender fra. det er jo tit at de sender fra kanaløerne. |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
![]() |
kanaløerne? kan du komme et nærmere?
|
|
Panasonic 42PX80
|
![]() |
|
![]() |
der er en del af de uk baserede netshops, som sender fra nogle øer, som ligger ovre ved uk. men de hører ikke under eu. så i princippet kan du komme til at betale told og moms, hvis den bliver taget.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |