|
Størrrelse på lærred - Afstemning |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
martineren
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: danmark Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Februar-2012 kl. 14:18 |
.
|
|
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1962 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad man har? Hvad man vil have? Hvad man synes er optimalt? Hvad er det der skal stemmes om? Hvis det er hvad der er optimalt har det jo meget at gøre med afstanden.
|
|
martineren
Junior bruger Oprettet: 14-Februar-2012 Sted: danmark Status: Offline Point: 30 |
Funktioner
Tak(0)
|
Foretrukne... Personlig smag hvis alt var muligt med en afstand på 330 cm.
|
|
submaniac
Super bruger Oprettet: 13-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en personlig preference med lærredsstørrelse i forhold til siddeafstand. Jeg håber ikke denne "poll" skal danne grundslag for nogen beslutninger?
Jeg vil anbefale at du besøger et demolokale med projektor og prøver det i virkeligheden.
|
|
martineren
Funktioner
Tak(0)
|
Lad os sige at jeg synes, det kunne være sjovt at høre, hvad folk synes. Grundlaget er naturligvis subjektivt. Mange stiller lignende spørgsmål i andre tråde, måske de også kunne få glæde/inspiration af afstemningen. Og lad så afstemningen begynde:)
|
|
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
"The most useless poll ever!"
|
|
Pony65
Guld medlem Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er jo også kæmpe forskel på om du har f.eks. et 100" 16:9 lærred eller et 100" 21:9 lærred
|
|
martineren
Funktioner
Tak(0)
|
Vi snakker 16:9
|
|
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg undlader at stemme men vil sige "så stort som muligt"
BS |
|
jj79
Guld medlem Oprettet: 21-August-2010 Sted: Vejen Status: Offline Point: 539 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fra den afstand var 106" for anstrengende at se på, for mig, hvorimod 92" passer helt perfekt - men ved da også der er flere herinde der vil sige min. 120" fra den afstand, så det kan du ikke rigtig bruge til noget.
Køb projektoren først og smid billedet op på væggen, evt et lagen over tv'et og prøv dig frem med størrelsen og bestil derefter lærred. Redigeret af jj79 - 18-Februar-2012 kl. 20:39 |
|
TBC1
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2009 Status: Offline Point: 2002 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har stemt 150 tommer
Har selv 123 tommer som jeg netop sidder 3,3 meter fra og syntes bestemt ikke det er for stort (så længe vi taler om godt 1080i/p materiale) The more the merrier ....Så længe materialets opløsning og hjemme-projektoren ellers kan trække det. I betragtning af at Digital Cinema typisk også "kun" er 2K, så er der jo næppe noget i vejen for 150 tommer hjemme, hvis man har mulighed for det.
|
|
p.las
Guld medlem Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvor højt lærredet er monteret betyder rigtig meget for , hvor stort et lærred kan være. Jo længere nede det er monteret jo større kan lærredet være
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |