|
Trådløs forbindelse mellem bærbar og forstærker |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | |
herognu
Super bruger Oprettet: 13-April-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 374 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 17-Marts-2012 kl. 18:33 |
Som jeg har forstået det er det muligt at afspille musik på en bærbar og sende signalerne trådløs til en HIFI forstærker. Derved skulle man undgår lydkortet med det dårlige jackstik, fordi man så går via USB. Hvad kræver det af
udstyr for at gøre det. Kunne det være en D/A konverter og har den trådløs
forbindelse, der står nemlig ikke noget? http://www.hifiklubben.dk/produkter/stereo/da-konverter/argon_dac1_da-konverter.htm Mulige løsninger modtages meget gerne. |
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan gøres med en Apple Airport Express:
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
Også når jeg ikke har en Mac?
|
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
Venlig hilsen
KB |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19516 |
Funktioner
Tak(0)
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad med sådan en her:
nogen erfaringer med sådan noget a la det?
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9393 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kunne evt også være Sonos
|
|
u2pia
Super bruger Oprettet: 15-Januar-2010 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 339 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sådan er her kan gøre det
http://www.sitecom.com/wireless-music-streamer/p/820 Eller http://www.sitecom.com/wireless-audio-transmitter/wl-060/p/689 |
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Bemærk airport er at foretrække frem for f.eks. blutooth. Fordelen ved airport løsning er også at du kan afspille på flere enheder synkroniseret, så du kan få musikken til at spille samtidigt i flere rum. Det er i øvrigt en rimelig billig løsning. Airport express, Apple tv og f.eks. Boxee understøtter airport.
|
|
herognu
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil lige holde fast i, at jeg IKKE søger store systemer der kan koordinere en hel masse trådløse enheder mm.
Det eneste jeg skal bruge er: At afspille musik på min bærbare via en trådløs forbindelse til min Hi-Fi forstærker, således jeg undgår den dårlige lyd fra jack-stikket og lydkortet på den bærbare.
|
|
kennethbrdk
Guld medlem Oprettet: 20-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1193 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
jeg har købt den her - virker fint.
|
|
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |