|
Samsung DNIe billedforbedring |
Besvar | Side 123 4> |
Forfatter | ||||||||
Stay_Bamboocha
Guld medlem Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
Emne: Samsung DNIe billedforbedring Sendt: 16-April-2006 kl. 00:49 |
|||||||
hvad er jeres erfaringer på 40R72B, det at den automatisk selv står og skifter - kan man SLET ikke slå det auto-kontrast fra???
|
||||||||
Deathrow
Bruger Oprettet: 28-Juni-2004 Status: Offline Point: 188 |
Sendt: 16-April-2006 kl. 15:48 | |||||||
da jeg var inde og kigge kort på det, var der en funktion der hed "DNIe demo" eller sådan noget... er ikke 100% sikker på hvad den gør, men det gjorde i hvert fald noget med kontrasten. prøv at læs i manualen hvad det er den gør.. der må ligge et svar til dig... manualen findes her inde et eller andet sted... kan lige se om jeg kan finde den.
|
||||||||
Deathrow
Bruger Oprettet: 28-Juni-2004 Status: Offline Point: 188 |
Sendt: 16-April-2006 kl. 15:50 | |||||||
den var her
http://www.recordere.dk/links/Goto.asp?ResourceID=727 Redigeret af Deathrow - 16-April-2006 kl. 15:50 |
||||||||
Stay_Bamboocha
Guld medlem Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
Sendt: 16-April-2006 kl. 18:57 | |||||||
jaja sikkert, men en ting er hvad der står i en manual noget andet er i praksis. og især når det er noget automatisk som man måske ikke selv kan slå fra hvad jeg kan forstå på folk herinde - så ville det være fedt med noget feed-back med ris/ros
|
||||||||
kokkeole
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
Sendt: 16-April-2006 kl. 22:06 | |||||||
Jeg har nu haft en Samsung 40R72B i 14 dage. Jeg forstår ikke al den snak frem og tilbage om hvorvidt man kan slå det ene aller det andet fra. Det er bare et rigtigt godt apparat. Ønsker man at ændre i opsætningen, kan det gøres brugerdefineret. Jeg har ikke ønske om at slå noget fra. Det står simpelthen bare så flot. Der er dog en demo DNIe, hvor man kan se forskel. Altså den ene del af skærmen er med DNIe og den anden uden. Så der kan man jo se på forskellen at det ikke er ønskeligt at slå det fra. Der er en pæn forskel. Bare lidt info. Hilsen Ole |
||||||||
Kokkeole
If it's not broken, don't fix it. Marants NR1604 Panasonic DMP-BDT310 B&W DS 2 Dipole B&W CM 1 Subwoofer BW PV1 Samsung UE-46D8005/SMT-H3126 |
||||||||
Stay_Bamboocha
Sendt: 16-April-2006 kl. 22:23 | |||||||
OK Ole, men det kunne jo godt at selv det kan stå skarpt og det ser rigtig lækkert ud at der er i nogle situationer hvor den står og kører lidt op & ned - feks i "hvem vil være milionær" hvor man skifter mellem publikum (mørk) og værten (lys) eller en fodboldbane hvor der kun er sol på den ene halv-del og den anden er halv-mørk. men man KAN slå det fra eller låse den fast måske..... |
||||||||
Tobbz
Junior bruger Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Sendt: 17-April-2006 kl. 09:54 | |||||||
Faldte over dette på flatpanels.dk:
http://flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=738 Har du mulighed for at teste det, kokkeole? |
||||||||
bambi
Bruger Oprettet: 25-December-2005 Status: Offline Point: 76 |
Sendt: 17-April-2006 kl. 13:00 | |||||||
Man kan i hvert fald komme ind i en servicemenu og ændre den omtalte indstilling ved at følge den fremgangsmåde på mit Samsung LE32R72B . Jeg havde dog ikke lige lyst til at ændre på nogen af indstillingerne... Redigeret af bambi - 17-April-2006 kl. 13:12 |
||||||||
Stay_Bamboocha
Sendt: 17-April-2006 kl. 14:46 | |||||||
ja ændre den er måske fint, men hvad med helt fra som 'TOBBZ' skriver han har læst.....er også helt vild efter at vide det, mit vagl står også nemlig på et 40R72B eller Panasonic TH 37PV60.
|
||||||||
andefeldt
Guld medlem Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Sendt: 17-April-2006 kl. 15:27 | |||||||
Det er ret interessant det her. Er der en som har testet dette helt? Altså som har slået auto-brightness fra i service-menuen? Virker det?
Og lige for en god ordens skyld (jeg er ikke så habil til tysk) er fremgangsmåden så ikke: - Sluk fjernsynet (standby) - Tryk på INFO, MENU og MUTE efter hinanden (skal de holdes inde?) (det er vel på fjernbetjeningen. Kan ikke huske hvilke knapper der er på siden af tv'et). - Tænd fjernsynet Er det ikke korrekt? Anders |
||||||||
Anders
|
||||||||
bambi
Bruger Oprettet: 25-December-2005 Status: Offline Point: 76 |
Sendt: 17-April-2006 kl. 15:56 | |||||||
Jeg er heller så skrap til tysk, men fremgangsmåden er som du skriver:
|
||||||||
andefeldt
Guld medlem Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Sendt: 17-April-2006 kl. 16:23 | |||||||
Ok. Skriv når du har prøvet at se fx. talkshow eller noget i den stil, hvor der skiftes mellem mørke og lyse billeder.
Jeg håber, det virker. Hvis det gør, så er det bare helt i top! Anders |
||||||||
Anders
|
||||||||
Besvar | Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |