|
Træls tendens |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | ||
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2013 kl. 20:22 |
|
Hejsa,
Er jeg den eneste der er træt af at folk editere hele deres salgstråd efter de har solgt? Jeg synes det er fedt når man kan gå tilbage og kigge hvad folk har solgt og hvad de har fået for det. Har før brugt det til lige at få et praj om hvad en specifik ting som regel går for. Jeg synes det er fint at folk editere overskriften og tilføjer et "Solgt" når varen er handlet, men jeg kan ikke se hvad man får ud af at gå igenne en helt tråd og editere alle svar, nærmest som om man har noget at skjule. Sommetider kan det vel også være relevant at gå tilbage og følge en hel salgstråd hvis noget er gået galt imellem køber og sælger. Er det bare mig? /Jacob
Redigeret af mylle - 13-Januar-2013 kl. 20:23 |
||
Hessi
Guld medlem Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig - vil dog også tilføje at jeg er relativ træt af at se købsinteresserede tude over at udfaldet af salget ikke faldt til deres fordel.
Redigeret af Hessi - 13-Januar-2013 kl. 20:28 |
||
Theilo
Guld medlem Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Helt enig i begge indlæg, men ville dog gerne have at man i overskriten beholder det emne man har sat til salg og så bare tilføjer at det er solgt. Så er det nemmere at overskue hvis man leder efter et tilsvarende emne for at se hvad prisen var da det blev handlet sidst
|
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg mener også det er forkasteligt at ødelægge en salgstråd ved at slette indholdet. Hvorfor ikke bare tilføje solgt i overskriften, så behøver man ikke en gang åbne tråden for at se, hvad det drejede sig om.
Edit: Ja, da blev man da lige overhalet indenom Redigeret af Steen6400 - 13-Januar-2013 kl. 20:57 |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music |
||
Allanbp
Super bruger Oprettet: 09-November-2006 Sted: Holbæk Status: Offline Point: 471 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg syntes nu at det er mere irriterende at folk laver endnu et post hvor der bare står "solgt" i stedet for at editere det oprindelige indlæg på den ene eller anden måde.
|
||
mylle
Guld medlem Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Præcis. Det er også det jeg skriver :)
|
||
Steen6400
Guld medlem Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2116 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Omkring sidste minuts salg er det let at undgå ved at oplyse at tidspunktet flyttes x minutter. |
||
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
||
Steen6400
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kære alle.
Interessant emne, som jeg tillader mig at flytte til et andet forum. Nemlig generel debat om recordere.dk :-) |
||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 911 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Enig, det plejer jeg heller ikke at gøre, men min computer viste 20.00 da jeg bød, og jeg mener også at man plejer at få tid til at byde igen, selvom tiden er på nippet til at gå.
|
||
//Guldhammer
|
||
Bschmidt
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som hummelmose ganske rigtigt skriver. Et rigtigt interessant emne der, for mig, indeholder flere aspekter.
Sletning af information efter salg. Generel opsætning af salget fra starten. Hvad betyder HBO kontra Kr.xxx,- Tid på HBO tråde. Jeg syntes der et flere eksempler på at DBA tendenser sniger sig ind her på siden og det et jeg i hvert fald ked af. Jeg har altid været mere tryg ved at handle herinde, men måske skal jeg genoverveje min holdning. Mindst 2 KSB tråde har især tiltrukket sig min opmærksomhed for dårlig "moral" inden for den sidste måned. Og så håber jeg vi igen snart får en opdateret "købere og sælgere tråd" hvor vi kan dele gode og dårlige erfaringer. Super godt initiativ med denne tråd. BS |
||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej, det er ikke bare dig. Jeg synes det er meget egoistisk når folk sletter deres annonce når de har solgt. De er fuldstændig ligeglade med om andre kan bruge oplysningerne, bare de selv har fået udbytte af annoncen. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |