recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb af projektor i Tyskland, erfaring?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb af projektor i Tyskland, erfaring?

Besvar Besvar Side  123 7>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 29 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb af projektor i Tyskland, erfaring?
    Sendt: 14-September-2015 kl. 16:46
Hej gutter
Jeg er ved at springe på et tilbud på en jvc x500 med 3d emitter og 2 briller for omkring 26.000 hos md-sound.de
Tilbuddet ses her http://www.md-sound.de/product_info.php?info=p3514_jvc-dla-x500rbe--schwarz---d-ila-projektor-mit-3d-darstellung-incl---2-x-3d-brille-pk-ag3-und--3d-synchro-sender-pk-em2----------0011011.html&no_boost=1

Er der nogen der har erfaring med denne butik? Erfaring med at købe elektronik i den prisklasse med paypal i tyskland,og hvordan man forholder sig hvis man ikke får varen,eller den er beskadiget ved modtagelse?

De danske priser på projektoren er ved at falde,men de vanvittige priser de vil have for emitter og briller er for latterlige. Så hvorfor købe i DK når man kan få det hele 10.000 billigere i Tyskland

Redigeret af Tsunamijhoe - 17-September-2015 kl. 12:03
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 16:57
Hvis man køber i Danmark er man bedre stillet i forhold til hvis man får brug for reklamationsret. Hvis man køber hos en god butik kan man få råd, vejledning og service, som de nok ikke giver meget af, ved postordre fra Tyskland.

Derudover er man, ved at købe i Danmark, med til at støtte danske hi-fi butikker som, udover måske Klubben, har trange kår for tiden. Hvis ALLE køber i Tyskland, så lukker alt der minder om hi-fi butikker i Danmark.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvis man køber i Danmark er man bedre stillet i forhold til hvis man får brug for reklamationsret. Hvis man køber hos en god butik kan man få råd, vejledning og service, som de nok ikke giver meget af, ved postordre fra Tyskland.

Derudover er man, ved at købe i Danmark, med til at støtte danske hi-fi butikker som, udover måske Klubben, har trange kår for tiden. Hvis ALLE køber i Tyskland, så lukker alt der minder om hi-fi butikker i Danmark.
Det var ikke det jeg spurgte om!!!

Ingen danske butikker kan give 10.000 i rabat hvilket er det jeg vil spare.
Jeg er udemærket klar over risikoen,derfor jeg vil høre om der er nogen der har erfaring.

Til sidst er jeg fuldstændig ligeglad med "råd,vejledning" jeg ved tit mere om produkterne, end de gør i de danske butikker alligevel.

Ved at købe i Danmark støtter jeg en monopol kultur hvor priserne er vanvittige i forhold til andre lande. Jeg er godt klar over at overhead er højere i Danmark, men hvis jeg kan spare 10k så er jeg lidt ligeglad..

Er ret sikker på du heller ikke gider betale 20kr for en liter mælk hvis du kan få den for 5kr hos naboen, vel?
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Point: 6231
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 17:39
Den er da faldet til 30K hos AV Connection
Hvis man nu ikke har brug for 3D...
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Emilos88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-April-2008
Point: 925
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Emilos88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 17:42
Jeg køber aldrig tysk mælk, og tager altid danske agurker, 

Men okay jeg forstår godt hvad du mener, synes dog mælke eksemplet er dårligt, da beløbene er så små, at mange gerne vil støtte Danmark.
Get HIFI or die trying c",
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 17:49
Jeg skal sjovt nok selv til og købe den X500. men jeg får da mere lyst til og vente til de nye ankommer til landet.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 17:49

ja, og derved bevare de sociale goder, bevare vores gode løn og holde arbejdsløsheden nede.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af Emilos88 Emilos88 skrev:

Jeg køber aldrig tysk mælk, og tager altid danske agurker, 

Men okay jeg forstår godt hvad du mener, synes dog mælke eksemplet er dårligt, da beløbene er så små, at mange gerne vil støtte Danmark.
Det var nu også mest ment som en "overdrivelse fremmer forståelsen" ;-).. Dog er dansk "kvalitet" ikke længere en garanti for noget som helst, bare se bønderne,de kan jo ikke engang lave korn som kan bruges til brød i Danmark..Alle vores bedste fødevarer eksporteres,fordi folk ikke vil betale de høje priser..Det er sådan det frie marked virker.

Men for at vende tilbage til projektoren, jeg ser 3D som en gimmick,men da denne projektor skulle have rigtig god 3D vil jeg da gerne opleve det på mit nye Stewart CIMA lærred, men jeg nægter at giver over 3500,- for 2 briller og en emitter for at få lov til at opleve det.

Oprindeligt skrevet af André S André S skrev:

Jeg skal sjovt nok selv til og købe den X500. men jeg får da mere lyst til og vente til de nye ankommer til landet.
Opgraderingen er så lille,og hvis de nye får x500 til at falde mere i pris er det kun godt,den er jo gennem testet og prøvet

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Den er da faldet til 30K hos AV Connection
Hvis man nu ikke har brug for 3D...
Jeg har ikke brug for 3D,men vil gerne opleve det. Det nægter jeg og betale 3500,- ekstra for i Danmark

Redigeret af Tsunamijhoe - 14-September-2015 kl. 17:55
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 18:00
MORE BASS
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 18:08
Oprindeligt skrevet af therazz therazz skrev:

Jeg ville købe den hos Heimkino Aktuell i stedet ... her er prisen inkl. kalibrering.

Uhh,ja det var da en mulighed, tak for linket :-). Ville bare ønske Tyskland snart kom ind i det 21 århundrede og lod kunder bruge kreditkort

Redigeret af Tsunamijhoe - 14-September-2015 kl. 20:16
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af Tsunamijhoe Tsunamijhoe skrev:

Jeg er udemærket klar over risikoen,derfor jeg vil høre om der er nogen der har erfaring.

Til sidst er jeg fuldstændig ligeglad med "råd,vejledning" jeg ved tit mere om produkterne, end de gør i de danske butikker alligevel.

Ved at købe i Danmark støtter jeg en monopol kultur hvor priserne er vanvittige i forhold til andre lande. Jeg er godt klar over at overhead er højere i Danmark, men hvis jeg kan spare 10k så er jeg lidt ligeglad..

Er ret sikker på du heller ikke gider betale 20kr for en liter mælk hvis du kan få den for 5kr hos naboen, vel?

Jeg vidste ikke, at det var et retorisk spørgsmål du stillede.

I Tyskland er lønningerne helt ned til 1.000 euro om måneden, før skat, så derfor kan og skal priserne være væsentligt lavere.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2015 kl. 20:25
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Tsunamijhoe Tsunamijhoe skrev:

Jeg vidste ikke, at det var et retorisk spørgsmål du stillede.

I Tyskland er lønningerne helt ned til 1.000 euro om måneden, før skat, så derfor kan og skal priserne være væsentligt lavere.

OK, hør nu her makker.. Hvorfor bruger du tid på at svare på et spørgsmål med en eller anden moral prædiken? Tror du virkeligt folk her ikke er klar over, at man ikke "støtter" danske butikker,eller at lønninger er lavere i udlandet? Det hedder udbud og efterspørgsel eller FRIT MARKED, jeg vil til ALLE tider ALTID vælge den billigste løsning der er på det tidspunkt og med de parametre jeg søger,uanset om larsens hifi nede på hjørnet er ved at gå neden om og hjem. I dag kan man finde ALLE informationer om ALT på internettet,det er kun usikre købere der har brug for "råd og vejledning" og de kan gå i FONA, det er derfor de eksisterer endnu.

Jeg har det fint med at importere Emotiva fra USA, eller JVC fra Tyskland. Fordi du ikke kan finde ud af det eller tør,er mig ligegyldigt.

Hvis ikke du har noget konstruktivt i forhold til mit spørgsmål, så vær rar og pas dig selv. Jeg gider ikke bruge tid på dine moralprædiker.

Spørgsmålet står endnu:

Er der nogen der har erfaringer med omtalte butik? Handel med paypal i forhold til sikkerhed såfremt varen ikke modtages?
Til top

Besvar Besvar Side  123 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu