|
|
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Forfatter | ||
Granner ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Status: Offline Point: 20 |
![]() Sendt: 12-August-2008 kl. 20:42 |
|
Har lige set på forsiden af Elgigantens avis at de sælger Panasonic 42PZ85E til 9999,- - det er pænt meget billigere end i diverse netbutikker herhjemme (og i Tyskland for den sags skyld) - det må da næsten være en fejl? |
||
Sony HDR-HX820
Panasonic 42PZ85 |
||
![]() |
||
saaroe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 59 |
![]() |
|
Så det også lige i en tv reklame. Jeg troede også det var løgn, så jeg tjekkede op på deres hjemmeside. Men den ser sgu ud til at være god nok...
Overaskende billigt... |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
He he, gammel nyhed! http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=45046& PN=2 Spørgsmålet er om ikke de er ved at være udsolgt. Det er meeeget billigt... Redigeret af Kampus - 12-August-2008 kl. 20:50 |
||
![]() |
||
Dinsdale ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
Man kan jo sagtens være billigst når man ikke har nogen varer ;-) Iflg. en sælger i den lokale Elgiganten så havde de kun en håndfuld 42PZ85 og de var væk i løbet af en halv time mandag morgen. Så det var altså for godt til at være sandt! |
||
![]() |
||
StoneColdO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Jeg antager at man kan få sådan et TV i Elgiganten, til samme pris, bare at de bestiller det hjem, når de ikke har haft nogen hjemme overhovedet.
|
||
![]() |
||
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
|
Næe - man kunne blot ringe og bestille en skærm efter det gældende tilbud og få den leveret den 24/8 istedet som jeg gjorde. Tilbuddet gjaldt ikke kun den lille håndfuld fysiske skærme der var i butikkerne, og ikke kun til de få der måtte have forsøgt at købe i butikkerne. |
||
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
||
![]() |
||
StoneColdO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Forstået sådan at man burde kunne bestille på nettet, eller ringe dertil og bestille et? |
||
![]() |
||
Dinsdale ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() |
|
hej igen Jeg har lige talt med Elgigantens kundeservice. Det er IKKE muligt at bestille et 42PZ85 til tilbudsprisen, da Panasonic ikke vil levere flere til Elgiganten. Øvrige Panasonic forhandlere har været utilfredse med at de ikke har kunnet sælge TV'et til samme pris! |
||
![]() |
||
Vanderlay ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1168 |
![]() |
|
Det lyder ulovligt. Jeg troede ikke Panasonic var blandt dem, der forsøger at håndhæve mindstepris |
||
![]() |
||
popcorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 316 |
![]() |
|
ok - så har jeg jo været heldig - jeg ringede mandag morgen til kundeservice og klarede det hele over telefonen med betaling via Visa dankort. Har fået faktura og leveringsdato osv. så jeg formoder da jeg også modtager en skærm :) |
||
Popcorn Hour NMT A-100/A-110/C-200
(Spawn på job) |
||
![]() |
||
caze ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
Jeg stod selv i en El-Giganten da de åbnede og fik samme besked. Det er bare surt, at El-Giganten ikke selv havde sørget for at have en masse på lager inden de sendte sådan et tilbud på gaden, så de ikke kom i leveringsproblemer. Men det strider i hvert fald mod konkurrenceloven §6, stk. 2 nr. 7, at Panasonic vil bestemme priserne, som dette jo er et indirekte bevis på. Jeg ser lige tiden lidt an og håber på, at El-Giganten får leveret skærmene.
|
||
![]() |
||
cs3650 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Jeg var også i Elgiganten mandag morgen (i city2), der var kun en skærm + udstillingsmodel som jeg fik. Men inden jeg var færdig med at handle kom en anden sælger og sagde at han lige havde fået at vide at de kom d. 21/8. Så der kommer forhåbentlig en ny til mig. Der stod også en efter mig som skulle have samme skærm, han havde lige fået det samme at vide hos kundeservice.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |