recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mindre abbey - mere bas!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mindre abbey - mere bas!

 Besvar Besvar Side  <1 2223242526 39>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
submaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 13-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 471
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér submaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 10:15
John Mayer BD live er virkelig reference materiale.
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 00:54
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:


Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:


Tak for en fantastisk aften gutter:)

Der blev spillet

Trentemøller
Dire strait
Tina dickow
James Blake
Dali cd2

Blu Ray
En masse DTS og DD demoer
Pearl Harbor
Adele - live
John mayer - live
Joe B - live
Dark knight
Tiesto

Aftenens højdepunkt var tiesto på reference niveau med pirate themet:)

Det er ikke sidste gang jeg åbner døren for andre på recordere!

Vi talte ikke meget om indtryk men er sikker på der kommer feedback fra de andre


Det lyder ellers fedt.. har selv set og hørt noget john mayer bd her i dag på mine nye dejlige cm9`erSmile  Er adele noget vær på blu-ray?


Cm9 er også en fantastisk højtaler.. Er det de nye modeller?

Adele er meget høj i vokalen så man skal kunne li hendes stemme.. Men kvaliteten er i top!

Hvad hører du af numre på John mayer skiven?
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 00:39
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:


Tak for en fantastisk aften gutter:)

Der blev spillet

Trentemøller
Dire strait
Tina dickow
James Blake
Dali cd2

Blu Ray
En masse DTS og DD demoer
Pearl Harbor
Adele - live
John mayer - live
Joe B - live
Dark knight
Tiesto

Aftenens højdepunkt var tiesto på reference niveau med pirate themet:)

Det er ikke sidste gang jeg åbner døren for andre på recordere!

Vi talte ikke meget om indtryk men er sikker på der kommer feedback fra de andre

Det lyder ellers fedt.. har selv set og hørt noget john mayer bd her i dag på mine nye dejlige cm9`erSmile  Er adele noget vær på blu-ray?
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2012 kl. 00:22

Tak for en fantastisk aften gutter:)

Der blev spillet

Trentemøller
Dire strait
Tina dickow
James Blake
Dali cd2

Blu Ray
En masse DTS og DD demoer
Pearl Harbor
Adele - live
John mayer - live
Joe B - live
Dark knight
Tiesto

Aftenens højdepunkt var tiesto på reference niveau med pirate themet:)

Det er ikke sidste gang jeg åbner døren for andre på recordere!

Vi talte ikke meget om indtryk men er sikker på der kommer feedback fra de andre
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 16:01
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:


Så er der gjort hovedrent og købt mad ind til gæster i aften:)

Sofaen er rykket ud hvor der ingen peaks er og projektor samt anlæg er kalibreret:)
 
Lyder super, glæder mig - ses om nogle timer Big smile
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 14:21

Så er der gjort hovedrent og købt mad ind til gæster i aften:)

Sofaen er rykket ud hvor der ingen peaks er og projektor samt anlæg er kalibreret:)
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 13:43
Oprindeligt skrevet af crypternical crypternical skrev:

Ha ha det var det samme da jeg fik lov til at købe et 42 tommer fladskærm og kom hjem med en 50 tommer (: der var heller ikke så meget ros at hente men så fik jeg lige den kringlet med hun fik en pynte dimsSmile

Du skulle da bare have været hurtig og sætte det op inden hun kom hjem og så fortalt at det er da et 42" LOL
Til top
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 12:04
Ha ha det var det samme da jeg fik lov til at købe et 42 tommer fladskærm og kom hjem med en 50 tommer (: der var heller ikke så meget ros at hente men så fik jeg lige den kringlet med hun fik en pynte dimsSmile
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 11:39
Oprindeligt skrevet af crypternical crypternical skrev:


Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Oprindeligt skrevet af crypternical crypternical skrev:

Istædet for at have en bat stående i hjørnet med et lagen udover hvorfor får du ikke lavet en prof løsning hvis du har problemer med akustiken. feks. http://www.alpha-akustik.dk/lyd/private/produkter det ser mere neutralt ud.






Jeg er nødt til at have noget i hjørnet, da det er præcis der mit problem opstår.

Jeg har sat lagnet op for at prøve løsningen af inden jeg konstruerer det færdige resultat.

Der bliver lavet en ramme med stof/læder der dækker hjørnet så det ser elegant ud:)

Kan se der er billeder med akustisk dæmpning på hjemmesiden.. Det kunne være ret spændende!

I øvrigt elegant løsning du har




Ahh troede du ville have den bat med et lagen stående i hjørnet, mente ikke rigtigt det passede ind da resten af stuen ser flot ud. Ellers lækkert setup du har. og tak for responsen på mit eget lille projekt Big smile


Hehe min kæreste ville slå mig ihjel hvis jeg satte et lagen i hjørnet permenent:)
Bevæger mig allerede på grænsen af hvad der kan godtages.. Det er altid noget med "hvis jeg nu tager hjørnet så får du en lysestage til bordet" :)

Næste gang vi flytter skal der være akustisk dæmpet loft.. Faldt bagover hos SOS da han spillede!
Til top
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Oprindeligt skrevet af crypternical crypternical skrev:

Istædet for at have en bat stående i hjørnet med et lagen udover hvorfor får du ikke lavet en prof løsning hvis du har problemer med akustiken. feks. http://www.alpha-akustik.dk/lyd/private/produkter det ser mere neutralt ud.






Jeg er nødt til at have noget i hjørnet, da det er præcis der mit problem opstår.

Jeg har sat lagnet op for at prøve løsningen af inden jeg konstruerer det færdige resultat.

Der bliver lavet en ramme med stof/læder der dækker hjørnet så det ser elegant ud:)

Kan se der er billeder med akustisk dæmpning på hjemmesiden.. Det kunne være ret spændende!

I øvrigt elegant løsning du har



Ahh troede du ville have den bat med et lagen stående i hjørnet, mente ikke rigtigt det passede ind da resten af stuen ser flot ud. Ellers lækkert setup du har. og tak for responsen på mit eget lille projekt Big smile
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af crypternical crypternical skrev:

Istædet for at have en bat stående i hjørnet med et lagen udover hvorfor får du ikke lavet en prof løsning hvis du har problemer med akustiken. feks. http://www.alpha-akustik.dk/lyd/private/produkter det ser mere neutralt ud.






Jeg er nødt til at have noget i hjørnet, da det er præcis der mit problem opstår.

Jeg har sat lagnet op for at prøve løsningen af inden jeg konstruerer det færdige resultat.

Der bliver lavet en ramme med stof/læder der dækker hjørnet så det ser elegant ud:)

Kan se der er billeder med akustisk dæmpning på hjemmesiden.. Det kunne være ret spændende!

I øvrigt elegant løsning du har
Til top
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 10:41
Istædet for at have en bat stående i hjørnet med et lagen udover hvorfor får du ikke lavet en prof løsning hvis du har problemer med akustiken. feks. http://www.alpha-akustik.dk/lyd/private/produkter det ser mere neutralt ud.




Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2223242526 39>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu