recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - problemer med dvdfab på windows 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketproblemer med dvdfab på windows 7

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
grisling007 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2010
Sted: Dk
Status: Offline
Point: 59
Direkte link til dette indlæg Emne: problemer med dvdfab på windows 7
    Sendt: 27-September-2011 kl. 11:31
Hej
jeg har problemer med dvdfab på min computer med windows 7, da jeg havde xp før var der ingen problemer men nu hvor jeg har opgraderet til windows 7 vil den ikke gå ind på dvd fab selvom det er samme version af dvdfab jeg bruger, den kommer bare frem med ikonet som om den er ved at starte programmet op og mere sker der ikke ved det, nogen der ved om opgraderingen til windows 7 har problemer med at arbejde sammen med dvdfab?
Det skal lige siges at jeg ikke kan få installeret adobe flash player, den skriver godt nok at det er installeret men kan ikke se klip på nettet da skriver den bare jeg skal opdatere til nyeste version og det gør jeg så men det ændrer ikke noget, men det har vel intet med dvd fab at gøre?
Håber nogen måske har en løsning på problemet
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Online
Point: 3802
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2011 kl. 11:41
Jeg kører win7, og har ingen problemer med dvdfab ( aldrig haft det, har brugt fab med xp, vista og 7 ). Med 2 ikke fungerende programmer/software, har du nok en softwarekonflikt. Det behøver ikke at være fab eller flash, der er årsagen.

Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
zeryus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-September-2006
Sted: StorKBH
Status: Offline
Point: 555
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2011 kl. 11:59
Jeg gætter på noget med rettigheder til at skrive i nogle folder som den ikke kunne? Har du prøvet at starte den som Administrator (via højre-klik)?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu