problemer med dvdfab på windows 7
Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: PC hardware & software
Forumbeskrivelse: Hardware & software, men ikke HTPC
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102172
Udskrevet den: 26-Februar-2025 kl. 16:27
Emne: problemer med dvdfab på windows 7
Skrevet af: grisling007
Emne: problemer med dvdfab på windows 7
Skrevet den: 27-September-2011 kl. 11:31
Hej jeg har problemer med dvdfab på min computer med windows 7, da jeg havde xp før var der ingen problemer men nu hvor jeg har opgraderet til windows 7 vil den ikke gå ind på dvd fab selvom det er samme version af dvdfab jeg bruger, den kommer bare frem med ikonet som om den er ved at starte programmet op og mere sker der ikke ved det, nogen der ved om opgraderingen til windows 7 har problemer med at arbejde sammen med dvdfab? Det skal lige siges at jeg ikke kan få installeret adobe flash player, den skriver godt nok at det er installeret men kan ikke se klip på nettet da skriver den bare jeg skal opdatere til nyeste version og det gør jeg så men det ændrer ikke noget, men det har vel intet med dvd fab at gøre? Håber nogen måske har en løsning på problemet
|
Svar:
Skrevet af: JeTex
Skrevet den: 27-September-2011 kl. 11:41
Jeg kører win7, og har ingen problemer med dvdfab ( aldrig haft det, har brugt fab med xp, vista og 7 ). Med 2 ikke fungerende programmer/software, har du nok en softwarekonflikt. Det behøver ikke at være fab eller flash, der er årsagen.
------------- Sony 65 A1 Oppo UDP 203 MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650
|
Skrevet af: zeryus
Skrevet den: 27-September-2011 kl. 11:59
Jeg gætter på noget med rettigheder til at skrive i nogle folder som den ikke kunne? Har du prøvet at starte den som Administrator (via højre-klik)?
|
|