recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wall of Sound And Picture - Atmos bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wall of Sound And Picture - Atmos bio

 Besvar Besvar Side  <1 23456 41>
Forfatter
Besked
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2011 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Ser lækkert ud Wink
 
 
Takker, kan næsten ikke vente til at komme videre med projektet Big smile
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2011 kl. 23:43
En lille bygge update...
 
 
 
 
 
Imorgen står den på færdig maling og lys i baldakinen.
 
Torsdag bliver Rockfon loftet sat op..
 
 
/michael
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 10:58
Hvilken UPS, kører du med Michael? Jeg overvejer at prøve en, men der skal undersøges hvor stor og kraftig strømforsyningen samt batteriet skal være.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Hvilken UPS, kører du med Michael? Jeg overvejer at prøve en, men der skal undersøges hvor stor og kraftig strømforsyningen samt batteriet skal være.
 
 
 
/michael
 
 
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af scantek scantek skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Hvilken UPS, kører du med Michael? Jeg overvejer at prøve en, men der skal undersøges hvor stor og kraftig strømforsyningen samt batteriet skal være.
 
 
 
/michael
 
 
Hold da kæft det var noget af et monstrum.. Hmm op til 3500w skriver de inde hos APC, det er nok i den størrelse man skal kigge.. Har det givet noget ydelsesmæssigt.? 
Jeg havde set lidt på de der i pro serien, men tror udstyret trækker meget mere end den kan klare. 
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 18:28
Har kigget lidt på Xindak's løsninger. De har fået ret god omtale og kan engang imellem findes brugt til en god pris.
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Har kigget lidt på Xindak's løsninger. De har fået ret god omtale og kan engang imellem findes brugt til en god pris.
Jeg har også kigget på 2000ES versionen, da jeg godt kan lide gruppe opdelingerne.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2011 kl. 23:54
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af scantek scantek skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Hvilken UPS, kører du med Michael? Jeg overvejer at prøve en, men der skal undersøges hvor stor og kraftig strømforsyningen samt batteriet skal være.
 
 
 
/michael
 
 
Hold da kæft det var noget af et monstrum.. Hmm op til 3500w skriver de inde hos APC, det er nok i den størrelse man skal kigge.. Har det givet noget ydelsesmæssigt.? 
Jeg havde set lidt på de der i pro serien, men tror udstyret trækker meget mere end den kan klare. 
 
Kan ikke rigtigt sige om det giver noget, har min ups foran hele min "edb og hifi gruppe" - mest for transient beskyttelsens skyld.
 
/michael
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 00:06
Hehe, så kom min kone ned i kælderen og sagde - "Det har da pyntet at du har malet HELE vores nyistandsatte kælder matsort, nu er det da virkelig en perfekt mandehule!" - Elsker sq min kone Big smile
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 07:21
Oprindeligt skrevet af scantek scantek skrev:

Kan ikke rigtigt sige om det giver noget, har min ups foran hele min "edb og hifi gruppe" - mest for transient beskyttelsens skyld.

Ahh ja, self. Det giver god mening, men tænkte dog i forbindelse med en slags strømrensning, som flere producenter laver f.eks. xindak. men en UPS gør det vel egentlig også.

Oprindeligt skrevet af scantek scantek skrev:

Hehe, så kom min kone ned i kælderen og sagde - "Det har da pyntet at du har malet HELE vores nyistandsatte kælder matsort, nu er det da virkelig en perfekt mandehule!" - Elsker sq min kone Big smile
hehe, ja det er lækkert når man bliver enige på den måde!
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 07:37
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

[QUOTE=scantek]
Kan ikke rigtigt sige om det giver noget, har min ups foran hele min "edb og hifi gruppe" - mest for transient beskyttelsens skyld.

Ahh ja, self. Det giver god mening, men tænkte dog i forbindelse med en slags strømrensning, som flere producenter laver f.eks. xindak. men en UPS gør det vel egentlig også.

Hmm, tjoeh - nogen vil nok mene at en enhed lavet specielt med henblik på AV og Hifi, har bedre/andre egenskaber end en standard UPS - på den anden side ville jeg måske også mene det hvis jeg havde brugt 10 gange så mange penge på en Xindak istedet for en ups Big smile 
 
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2011 kl. 08:29
Oprindeligt skrevet af scantek scantek skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

[QUOTE=scantek]
Kan ikke rigtigt sige om det giver noget, har min ups foran hele min "edb og hifi gruppe" - mest for transient beskyttelsens skyld.

Ahh ja, self. Det giver god mening, men tænkte dog i forbindelse med en slags strømrensning, som flere producenter laver f.eks. xindak. men en UPS gør det vel egentlig også.

Hmm, tjoeh - nogen vil nok mene at en enhed lavet specielt med henblik på AV og Hifi, har bedre/andre egenskaber end en standard UPS - på den anden side ville jeg måske også mene det hvis jeg havde brugt 10 gange så mange penge på en Xindak istedet for en ups Big smile 
 
Tjaa en xindak strømrenser koster dog "kun" 4 k for den største, så har de så en power processor, som er noget dyrerer. din UPS står vel i en 4000 kr. også, men er sikkert bedre givet ud.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 41>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu