recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - IOS 5.0.1 er en ommer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIOS 5.0.1 er en ommer

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 11:41
.

Redigeret af Stenholt - 12-November-2011 kl. 11:47
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 11:50
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Medmindre du under Indstillinger > Wi-Fi slår Ask to Join Networks (kan ikke lige den danske tekst), vil telefonen konstant lede efter Wi-Fi netværk.

Slå det fra - det hjælper også på batterilevetiden.

iOS 5.0.1 har i øvrigt hjulpet på min 4S mht, batteriproblemet, men Apple har nu sagt at ikke alle problemerne blev løst i denne omgang.


Okay fint nok. Men det undrer mig bare at det søger efter netværk i SMS app'en? Den plejer at søge efter Wi-Fi netværk når jeg åbner f.eks. iTunes og Safari, hvor der er brug for Wi-Fi, men hvorfor ved SMS? Det forstår jeg ikke...
          
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 05-August-2008
Status: Offline
Point: 650
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:



Oprindeligt skrevet af lahan lahan skrev:


Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg er efterhånden glad for at jeg ikke valgte at købe min iPhone 4s lige med det samme.. 

Jeg troede ellers at Apple var gode til at skrive software? - det er bekymrende at så mange skriver der er problemer med den.

Anyways, har du læst den anden tråd om iOS5?
Tja men de er dog tilgengæld hurtige til at rette problemet.

Har netop installeret IOS 5.0.1, det gik helt efter planen.


Ok, rart at læse at der er styr på sagerne.. og du har ikke problemer som OP?

<div style="-: none; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">
Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

@anima: jeg kan høre violinerne spille;-)
<div style="-: none; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">
<div style="-: none; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">Så tror jeg du skal søge læge.<div style="-: none; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">
<div style="-: none; margin-left: 1px; margin-top: 1px; margin-right: 1px; margin-bottom: 1px; line-height: 1.4; border-top-width: 0px; border-right-width: 0px; border-bottom-width: 0px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; -repeat: repeat repeat; ">Seriøst, så synes jeg det er en ret kedelig affære med du altid skal komme med en åndsvag kommentar.  Hvis ikke du kan holde fingrene fra tasterne bør du tage en ferie fra forummet.




Hvad bidrager du med? Du er lidt for meget troll over dine indlæg efter min smag.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 12:32
Jeg tror ikke du ved hvad en troll er.

Der er lidt for meget volapyk i dine indlæg efter min smag.

Hvad jeg bidrager med? Underligt spørgsmål, eftersom jeg bruger tråden til at finde ud af hvor hvor mange herinde har problemer til at finde ud af om den nye iPhone lever op til de foregående eller om man skal kigge andre steder. 

Hvad bidrager du selv med? - udover de vanlige fanboy indlæg som ikke kan bruges til noget?


Redigeret af Anima - 12-November-2011 kl. 12:36
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Medmindre du under Indstillinger > Wi-Fi slår Ask to Join Networks (kan ikke lige den danske tekst), vil telefonen konstant lede efter Wi-Fi netværk.

Slå det fra - det hjælper også på batterilevetiden.

iOS 5.0.1 har i øvrigt hjulpet på min 4S mht, batteriproblemet, men Apple har nu sagt at ikke alle problemerne blev løst i denne omgang.


Okay fint nok. Men det undrer mig bare at det søger efter netværk i SMS app'en? Den plejer at søge efter Wi-Fi netværk når jeg åbner f.eks. iTunes og Safari, hvor der er brug for Wi-Fi, men hvorfor ved SMS? Det forstår jeg ikke...


Telefonen hopper jo på nettet uanset hvilken app du er i.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 12:53
Okay. Jeg oplevede bare ikke det her med min iPhone 4 med iOS 4.x men det kan selvfølgelig være de har ændret det i iOS 5 og iPhone 4S...
          
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 12:53
Folk der har 3GS, hvordan er jeres telefoner efter ios5?

Jeg har ikke selv opdateret min 3GS til OS 5 endnu pga diverse problemer jeg har hørt om. Men de steder jeg har læst om fiksene så hører man kun om iPhone 4 og iPhone 4S. Hvad med 3GS er de fikset eller hvordan står det?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8557
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay. Jeg oplevede bare ikke det her med min iPhone 4 med iOS 4.x men det kan selvfølgelig være de har ændret det i iOS 5 og iPhone 4S...


Måske havde du slået funktionen fra på den gamle, hvilket jo anbefales.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 13:44
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Okay. Jeg oplevede bare ikke det her med min iPhone 4 med iOS 4.x men det kan selvfølgelig være de har ændret det i iOS 5 og iPhone 4S...


Måske havde du slået funktionen fra på den gamle, hvilket jo anbefales.

Don't ask me - can't remember! Big smile men tak for tippet, min gode mand! Det er slået fra nu, så slut med flere Wi-Fi popups, selvom jeg er inde i Besked-app'en!
          
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Folk der har 3GS, hvordan er jeres telefoner efter ios5?

Jeg har ikke selv opdateret min 3GS til OS 5 endnu pga diverse problemer jeg har hørt om. Men de steder jeg har læst om fiksene så hører man kun om iPhone 4 og iPhone 4S. Hvad med 3GS er de fikset eller hvordan står det?

Har ingen problemer haft ud over at jeg skulle slå noget tidshalløj fra for at holde på strømmen. Tilgengæld har jeg efter den nye opdatering, problemer med at jeg ikke kan modtage alle sms fra min kæreste. Om det er et tilfælde ved jeg ikke. skal siges den er opdateret i dag!
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Folk der har 3GS, hvordan er jeres telefoner efter ios5?

Jeg har ikke selv opdateret min 3GS til OS 5 endnu pga diverse problemer jeg har hørt om. Men de steder jeg har læst om fiksene så hører man kun om iPhone 4 og iPhone 4S. Hvad med 3GS er de fikset eller hvordan står det?

Jeg har en 3GS som kører med iOS 5.0.1, og ved siden af en 4S, så er den fandeme langsom og hakker meget i det... Synes ikke den kører specielt godt... Men ok, det er også kun en "backup" telefon Smile
          
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2011 kl. 16:20
Har lige opdateret, alt virker uden problemer.. Dog lidt for tidligt at sige noget om strømforbruget... Så thumps up herfra.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu