recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo debat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo debat

 Besvar Besvar Side  <1 34567>
Forfatter
Besked
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 22:41
Her er frekvenser. Tror kun det er Dr Hd og Tv2 Hd du får på Dvb-c . De Hd kanaler du næner står ikke på listen .
 
 
 


Redigeret af janbau - 12-Januar-2012 kl. 22:45
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
Parabolen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 23-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 270
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Parabolen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2012 kl. 23:36
Tak for listen, nu har jeg haft sort skærm i 2 dage og absolut ingen information på Deres hjemmeside.... Trefor Kolding.
Der kunne godt være oplyst at der er ændringer i netværksdata.
Tak for linket det er super. Hvad skulle vi gøre uden recordere.
/Erik
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 12:16
Den liste jeg heviser til er fra Energimidt og den  gælder vel ikke Trefor Kolding da de bruger disse indstilinger går jeg ud fra .
 Frekvens: 234 MHz
- Netværks-ID: 6000
- Modulation: QAM256
- Symbol rate: 6875
 
 
Oprindeligt skrevet af Parabolen Parabolen skrev:

Tak for listen, nu har jeg haft sort skærm i 2 dage og absolut ingen information på Deres hjemmeside.... Trefor Kolding.
Der kunne godt være oplyst at der er ændringer i netværksdata.
Tak for linket det er super. Hvad skulle vi gøre uden recordere.
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 12:17
Hos Waoo sendes Dr 1 ikke i Hd men Dr Synstolkning sendes i Hd , det gælder både På iptv og Kabeltv , ved dog ikke om det gælder overalt i landet .
Hvorfor Waoo ikke sender Dr1 i Hd ved jeg dog ikke . Måske nogle kan svare på det .
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
jonasf Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 80
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jonasf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 12:56
Jeg har skrevet til verdo om dr1 Hd i waoo's net de vidste ikke noget om kanalens eksistens, og forvekslede den med DR HD.

Skrev til dem igen og derefter skrev de.

Vi kan ikke tilbyde DR 1 i HD og har ikke nogen dialog om at få rettighederne til kanalen. 

Men vi vil selvfølgelig går videre med sagen og i vil høre fra os når den bliver tilgængelig. 


Med venlig hilsen

Verdo Tele A/S
Til top
mhv_omjk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-November-2010
Sted: Odsherred, DK
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mhv_omjk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 15:18
Oprindeligt skrevet af mhv_omjk mhv_omjk skrev:

- Jeg synes altså det er ret dårligt at når man sender et spørgsmål ind til Waoo Kundeservice at de så ikke svarer tilbage, for nu har jeg jo fundet ud af at de nye regional-stationer sender kun i HD! - Så var det jeg tænkte kunne Waoo så ikke godt tage at informere sine kunder der kun har deres SKOD SD bokse om det, sådan man evt. kunne tage stilling til om man vil leje nogle HD bokse istedet!!!!
 
(har Dansk Bredbånd/Waoo fra Seas-Nve)
 
- Ja det vil jeg også mene at de skulle, men jeg kan ikke finde oplysningerne om leje/Køb af HD-bokse på deres Hjemmeside og jeg ved faktisk ikke om det er Waoo - Seas-Nve eller Dansk Bredbånd jeg skal have fat i, nogen der ved det?
mhv_omjk alias Michael Hvidberg
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér janbau Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2012 kl. 20:32
Det nå være Seas-Nye dit elselskab , som jeg nævnt tidligere .
Der sker intet hvis du ikke løfter røret og gør noget ved det . Jeg har feks lige fået lovning på at få en af de nye AirTies Hd bokse sendt med posten  uden beregning da den Tilgin boks som jeg har haft lige fra starten af er håbløs langsom til at skifte kanaler på , Den er  meget langsom at bruge både ang epg skift af kanaler ,  menuer . Så det klagede jeg over da jeg ikke synes det var til at leve med . Så prøv da og ring .
 
Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

De burde ombytte  alle de gamle bokse til noget Tidsvarende uden beregning , Synes de burde leve op til alt det de lover i deres Tv reklamer.
Men nu til noget andet , Har du ikke kontaktet dit lokale  Seas-Nve mener det er dem som skal opdatere din Boks eller ombytte den .
Kan det ikke gøres gratis kan det vel gøres for et lille beløb , Du kan jo godt leje en ekstra boks til 39 kr måned men den første boks er en del af dit abonoment og da din ikke kan vise Hd kanaler dem er der mange af i Waoo pakker .
 
Så det er en god ide at kontakte dit elselskab
 
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
BorgHammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 584
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorgHammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 11:01
Oprindeligt skrevet af janbau janbau skrev:

Her er frekvenser. Tror kun det er Dr Hd og Tv2 Hd du får på Dvb-c . De Hd kanaler du næner står ikke på listen .
 

Den liste havde jeg, og disse DVB-C lister fra Waoo/Energimidt er langt fra altid up-2-date.

De skriver selv lige under alle de nye TV kanaler der kommer:

"Alle ovenstående ændringer træder i kraft d. 11.01.2012. Fra denne dato vil det være nødvendigt at lave en ny kanalsøgning."

På IP boxene skal der ikke laves kanalsøgning, så hvor mener de så???
 


Redigeret af BorgHammer - 15-Januar-2012 kl. 11:22
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast
QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt
Til top
Ole Pihl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole Pihl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Januar-2012 kl. 12:14
Kanalsøgningen er til dem som har den store tv-pakke til alle tv i huset.
Der er er kanalsøgningen nødvendig til DVB-C og analoge kanaler
Til top
BorgHammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 584
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BorgHammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2012 kl. 23:47
Oprindeligt skrevet af Ole Pihl Ole Pihl skrev:

Kanalsøgningen er til dem som har den store tv-pakke til alle tv i huset.
Der er er kanalsøgningen nødvendig til DVB-C og analoge kanaler


...??? Ja det er det jeg prøver forstå... Igen hvorfor hvis ikke en søgning også skulle give "os"på DVB-C de resterende nye HD kanaler? Ellers er det noget rod deres skribenter har forfattet "Alle ovenstående ændringer....." passer jo ikke så...

En ommer Waoo/Energimidt!! I er igen for gammeldags og bagefter med jeres produkt... Hvorfor skal DVB-C brugerne straffes (være foruden) det deres elendige og langsomme boxe kan??
YouSee kan finde ud af det, hvorfor kan Waoo så ikke?
Samsung UE46ES7005 + USB HDD rec.
ONKYO TX-NR709 / BOSE / TViX Slim S1 + M6600 / Chromecast
QNAP TS-439PRO 5,4Tb / SONOS / iPad2 / Logitech Harmony 895+RF-iR transmitt
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 09:51
WebTV på Android Tablets?  nogen der ved hvornår Waoo tilbyder det?


Til top
Jubas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Juni-2008
Sted: Aarhus, DK
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jubas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2012 kl. 20:56
Det er der ingen planer om. Der skal lidt mere styr på softwaren hos tabletproducenterne først, det er en stor rodebutik lige nu. Der er utallige versioner er der ude, og mange devices får ikke de nødvendige opdateringer.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu