|
Ustabil Samsung-boks |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 31
-- Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har også en mærkbart langsommere EPG på HD kanalerne. Dog ikke så langsom som her beskrevet, men ca. dobbelt så langsom som på SD kanalerne.
Det blev værre efter sidste software opdatering. Kanalskift til HD kanaler er også blevet langsommere.
|
||
kthomsen24
Ny bruger Oprettet: 18-Januar-2012 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tror også snart jeg skal have ny boks.
Har den gamle med 80Gb HDD. Og efter man har slettet en optagelse, selv korte serier eller lignende, så bliver hele boksen ekstrem langsom, både i EPG, Menu og kanalskift.¨
Ringede til yousee supporten som så sagde, at jeg skulle formatere HDD. Det gjorde jeg så, selvom jeg stadig havde usete optagelser på. Og ingenting har ændret sig. Sletter man en optagelse bliver boksen ekstrem langsom igen....
Hvornår kommer den nye boks fra yousee, og kan man uden videre få den gamle jeg har byttet til den nye, eller skal man true med at finde anden udbyder?
|
||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Boks med 80 GB? Når du synes boksen bliver for langsom, kan du prøve at slukke/tænde bagpå.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
kthomsen24
Ny bruger Oprettet: 18-Januar-2012 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
[/QUOTE]
Boks med 80 GB? Når du synes boksen bliver for langsom, kan du prøve at slukke/tænde bagpå. [/QUOTE]
Ja mener det er 80GB. Det er ihvertfald den gamle med den mindste HDD. Kan ikke se det i selve boksens menu, men skal finde papirerne til den før jeg kan sige med sikkerhed hvor stor disken er. Men det er sådan set bedøvende. Anyway, jeg ved godt jeg bare skal slukke og tænde bag på. Men det er altså mega belastende at skulle lave en "reset" af boksen HVER GANG , man har slettet noget man har optaget. Var det så bare når den var ved at være fuld eller lign. Nu har vi 10-15 afsnit af forskellige børneudsendelser liggende til de små, og når de så har set et afsnit og man sletter det, så er den ekstreeeeeem laaaaangsom, indtil man laver en "reset". Så går det fint igen til man har slettet en optagelse. Og så laver man en "reset".....
|
||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du har en boks med 160 GB HDD. Jeg har ingen problemer med at boksen bliver langsom efter sletning. Prøv at fejlmelde boksen.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
kthomsen24
Ny bruger Oprettet: 18-Januar-2012 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Oki Doki vil jeg prøve igen så.
|
||
dr.ralph
Bruger Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Altså, jeg har ALLE de problemer, der er beskrevet i denne tråd - i større eller mindre omfang.
Jeg har skiftet boks 3 gange, har fået målt på mit signal 2 gange (det er perfekt), har fjernet alle andre apparater, så Yousee boksen nu står helt alene på sin egen hylde - og stadigvæk oplever jeg nøjagtigt de samme problemer, som alle andre. Selv om jeg sætter min boks i standby hver aften - så fryser den konstant 2-3 gange om ugen og skal slukkes bagpå. Så længe jeg husker at slukke den bagpå 2-3 gange om ugen, så kører den egentlig OK - lige indtil næste gang jeg skal slukke den bagpå igen igen Jeg har lært at leve med det, der er intet bedre alternativ, så YouSee har krammet på os Jeg sørger for at få min gratis film koder jævnligt som kompensation (det manglede sku' bare) og uden de gratis filmkoder, så var jeg nok en del mere sur i fjæset end jeg er nu Så til alle jer med fejl - de lader sig næppe løse, med mindre I er så heldige at få en magisk boks, som den Joern har, der altid kører perfekt I må leve med alle fejlene - sluk boksen bagpå 2-3 gange om ugen, og få det bedste ud af det |
||
Mvh
Dr.Ralph |
||
joern.loenborg
Guld medlem Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad har dine problemer med mig at gøre? Jeg har skiftet boks tre gange. Tror du, det er fordi, boksene er fejlfri? Hold dig til din egen boks og hold min og mig udenfor.
|
||
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
||
dr.ralph
Bruger Oprettet: 02-Februar-2006 Sted: Kbh Ø Status: Offline Point: 243 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Undskyld Joern - skal nok holde din boks udenfor
|
||
Mvh
Dr.Ralph |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |