recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo ip tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo ip tv

 Besvar Besvar Side  <1 89101112 14>
Forfatter
Besked
micstig Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-August-2010
Status: Offline
Point: 103
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér micstig Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 11:38
Hej Alle

Hvad er status i dag for iptv på pc?

Sidst jeg legede med det ved en kammerat, var mac adr den alt afgørende factor, der havde jeg ikke selv tv via fiber. I dag har jeg tv via fiber og bruger DVB-C signalet, har altså ingen Tv boks på, kan det lader sig gøre for mig at få tv via ip i mit media center, har det i dag via dvb-c, men det ville jo være noget billiger at udvide antal tuner via netværk fremfor dvb-c, kan se at mac adr ikke er spærring mere, får en ip adr ved tilfældig mac adr RJ 45 porten på fiberboksen.

Gerne svar via PM, hvis det ikke noget i vil have offentligt gjort,

Men for hunden hvor ville det være genial at fiber selskabene fri gav ens tv pakke som et ip stream på ens fiber boks
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af micstig micstig skrev:

Hej Alle

Hvad er status i dag for iptv på pc?

Sidst jeg legede med det ved en kammerat, var mac adr den alt afgørende factor, der havde jeg ikke selv tv via fiber. I dag har jeg tv via fiber og bruger DVB-C signalet, har altså ingen Tv boks på, kan det lader sig gøre for mig at få tv via ip i mit media center, har det i dag via dvb-c, men det ville jo være noget billiger at udvide antal tuner via netværk fremfor dvb-c, kan se at mac adr ikke er spærring mere, får en ip adr ved tilfældig mac adr RJ 45 porten på fiberboksen.

Gerne svar via PM, hvis det ikke noget i vil have offentligt gjort,

Men for hunden hvor ville det være genial at fiber selskabene fri gav ens tv pakke som et ip stream på ens fiber boks

Streams er krypteret nu, førhen var det jo rigeligt at abonnere på den lille pakke og derefter finde ALLE kanaler med scan Tool, men den går altså ikke mere.
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 11:39
Nogen der har en opdateret m3u fil? Vil vel stadig virke på kanaler I de små pakker.
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2013 kl. 16:52
Oprindeligt skrevet af mikkelsen1980 mikkelsen1980 skrev:

Nogen der har en opdateret m3u fil? Vil vel stadig virke på kanaler I de små pakker.


Nej alle kanaler er kodet!


Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 11:30
Nu skal I jo lige huske at waoo ikke bare er waoo, men at det afgørende er den fiberudbyder I benytter, så det kan have betydning for omfanget af krypteringen Big smile
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
mikkelsen1980 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 03-September-2007
Sted: Vejle, Danmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelsen1980 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2013 kl. 11:57
Ingen der kan sende en frisk m3u liste som privat besked. Så kan jeg jo se, om jeg kan loade de kanaler som jeg har i min pakke.
Til top
Kantraz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2010
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kantraz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-August-2013 kl. 03:11
Nogen der ved hvordan situationen er hos Bredbånd Nord, er det stadig muligt, og hvis det er, kan en venlig sjæl så sende ned m3u til mig? :)
Til top
trofast Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 28-Januar-2013
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér trofast Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2013 kl. 22:43
?
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2013 kl. 01:17
Oprindeligt skrevet af trofast trofast skrev:

?
!
Til top
wazer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wazer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2013 kl. 04:13
Der kan stadigvæk ses iptv over pc med m3u fil via VLC uden kryptering, dog kunne jeg godt tænke mig af vide om der er nogen der har kabel tv via waoo nu med icotera IGW  3000 boksen og kan se iptv via PC? Skriv gerne privat.
Til top
Alex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 16-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2013 kl. 17:59
Slet ingen, der ligger inde med en playlist ?
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth4200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2013 kl. 18:19
Nææ ?

Har waoo tv, og alt er stadig kodet, og det er kun muligt at se den kanal boksen køre på.

Så snart du skifter kanal, dør forbindelsen.

Er ikke klar over hvordan det er hvis man køre over kabel tv.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 89101112 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu