recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Waoo ip tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Waoo ip tv

 Besvar Besvar Side  <1 1011121314>
Forfatter
Besked
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 22:46
Så kom turen til SE (som lige har overtaget Stofa), ALLE deres kanaler blevet krypteret :(
Træls man skal ha en HDhomerun kørende for at lave en DVB-C signal om til IP..
Til top
wazer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wazer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2014 kl. 22:51
Oprindeligt skrevet af tf-uno tf-uno skrev:

Så kom turen til SE (som lige har overtaget Stofa), ALLE deres kanaler blevet krypteret :(
Træls man skal ha en HDhomerun kørende for at lave en DVB-C signal om til IP..


lige og lige, tror det er 1-2 år siden nu, de købte stofa :P

Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2014 kl. 07:55
Men de har da først skiftet her d. 31 marts...
Har hvert fald indtil igår kørt Waoo tv, hvor det nu hedder Stofa tv.. (=Lort)
Til top
ulrikken Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 18-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ulrikken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2014 kl. 13:39
Test - kan ikke slette, men alene på denne måde.

Redigeret af ulrikken - 03-April-2014 kl. 13:47
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2014 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

Har sendt dig en PM.
 
Skriver ingen iper her på forum.
 
 
Kan jeg blive tilgodeset med en pm med ip/porte??

På forhånd tak.
//Guldhammer
Til top
cstenager Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 19-April-2014
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cstenager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-April-2014 kl. 22:12
Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

Har sendt dig en PM.
 
Skriver ingen iper her på forum.
 

Er der mulighed for at jeg også kan blive tilgodeset med en liste med ip/porte ?

Med venlig hilsen

Claus
Til top
mgp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Januar-2010
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mgp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 11:05
Jeg vil også meget gerne have en mail tilsendt med ip/porte :)

mange hilsner
/morten
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 11:43
Kan man ikke sagsøge? Yousee er også begyndt på det krypteringspjat, så nu duer vlc ikke mere. Deres egen afspiller er jo ren elendighed.
Til top
Michaelds Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Januar-2010
Status: Offline
Point: 154
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Michaelds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af cstenager cstenager skrev:

Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

Har sendt dig en PM.
 
Skriver ingen iper her på forum.
 

Er der mulighed for at jeg også kan blive tilgodeset med en liste med ip/porte ?

Med venlig hilsen

Claus

Alle kanalerne er blevet krypteret, drop besværet og køb IPTV ved din ISP istedet. 


Redigeret af Michaelds - 22-April-2014 kl. 12:47
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér confused Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af Michaelds Michaelds skrev:

Oprindeligt skrevet af cstenager cstenager skrev:

Oprindeligt skrevet af kenneth4200 kenneth4200 skrev:

Har sendt dig en PM.
 
Skriver ingen iper her på forum.
 

Er der mulighed for at jeg også kan blive tilgodeset med en liste med ip/porte ?

Med venlig hilsen

Claus

Alle kanalerne er blevet krypteret, drop besværet og køb IPTV ved din ISP istedet. 

Det gør, så vidt jeg ved, ingen forskel på om de er krypteret eller ej..... har du mon misset pointen ? det at man gerne vil have kanalerne integreret i sit mediecenter software.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
tf-uno Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tf-uno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 13:08
Hos SE/Stofa er kanalerne krypteret lige meget om man køber deres IPTV eller ej.. :/
dog kan man bestille deres coax løsning (som også bliver leveret gennem fiber, men omsat i deres fiberboks til Coax). Sæt en HDhomerun på, og wupti så er der ukrypteret kanaler igen, lige til at leveret til ens mediacenter løsning.
Til top
Letten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Letten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2014 kl. 13:24
Selv Østjysk Energi (Profiber) tilbyder nu, langt om længe, DVB-C version af alle ens IPTV kanaler. Det koster vist 40-50kr/mnd.

Bruger det selv, fungerer fint.

I øvrigt sender de også analog version(til gamle tv) af mange flere kanaler end f.eks. Yousee
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1011121314>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu