recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The new iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The new iPad

 Besvar Besvar Side  <1 1920212223 26>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-December-2009
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 11:15
Hej Hej, tak for forslag, det ser godt ud med Puro, har kigget lidt på dem, den du mener, er det ikke den der hedder "Zeta booklet" ?
Køber jeg billigst i dk, eller måske i UK, har du nogen anelse om det?😃
Mvh
Jan
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 08:23
Oprindeligt skrevet af jsj1 jsj1 skrev:

Har også bestilt den "nye", som så også bliver min første;-)
Vil gerne have en stilren case/ bagcover til den, nogen der har et forslag, også om hvor jeg køber den, måske mytrendyphone??
Mvh

Puro laver nogle covers, der giver samme magnetlukning som Apples cases og samtidigt beskytter bagsiden med en tynd plastic skal. De fås i enten et folde-design, ligesom Apples eller i et design med kun én fold. Personligt synes jeg, at sidstnævnte giver mest fleksibilitet mht. placering.

Første folde-version:


Anden én-fold version:
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-November-2010
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 06:57
snakkede ellers med fonas kunde service i går, og de sagde man ikke kunne forud bestille den i deres butikker, at det var først til mølle og de fik meget begrænset :-(
Til top
jEffEbEEE Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-August-2008
Sted: Aabenraa
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jEffEbEEE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2012 kl. 06:54
Var nede og forudbestille min iPad i går ved Fona, så er jeg fri for at stå i kø fredag morgen og kan komme og hente fem efter arbejde :)
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af jsj1 jsj1 skrev:

Har også bestilt den "nye", som så også bliver min første;-)
Vil gerne have en stilren case/ bagcover til den, nogen der har et forslag, også om hvor jeg køber den, måske mytrendyphone??
Mvh
 
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-December-2009
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 22:21
Har også bestilt den "nye", som så også bliver min første;-)
Vil gerne have en stilren case/ bagcover til den, nogen der har et forslag, også om hvor jeg køber den, måske mytrendyphone??
Mvh
Mvh
Jan
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 22:08
jo der 3 på lager der hvor jeg har spurgt og man kan hente den med det samme, men det kræver man har firmakonto der.
 
 
Til top
amarone Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amarone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 21:57
Pallemann, du er vel klar over, at du får svært ved at undgå spørgsmålet om, hvor du har købt den, ikke?
Vil du mon fortælle det? Tongue
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Ihh, jeg kunne godt bruge en.

 
Tålmodig er en dyd, fandt et sted den var på lager i DK og den kommer til mig med post fredag, bliver sendt i morgen. Glæder mig sgu.
 
 
Til top
amarone Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amarone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 20:47
- Kan de finde på at sætte den nye Ipad til salg på Apple.dk på fredag kl. 00.01?
Er den slags set før fra Apple? 
Ja, det er i givet fald mit første Apple-køb overhovedet til dato - så jeg er slet ikke vant til alle de nøkker :-)
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af NFB1 NFB1 skrev:

Bor i København og er tilbage onsdag aften. Har ingen ide omkring forskellene mellem en DK og DE udgave.
Hmm. Kunne ellers godt bruge en 64GB WI-FI 3-4G.
Nogen som ved om en tysk iPad har forskelle i forhold til DK?

Umiddelbart ingen forskel. Jeg bor selv i Sydtyskland og købte også iPad 3 på release dagen. Dansk tastatur og det hele. Det er bare et spørgsmål om at ændre softwaren til dansk. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12241
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:


Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:



Forudsat at den er på lager ved bestilling, så regn med en lille uges tid for levering.


Hvis Apple.dk siger at de har den på lager, så vil det da højst tage et par dage. Det går pænt hurtigt med den kurér de bruger.


Tja det tog næsten en uge at få leveret min Mac Air fra Apple.dk, og den var på lager.


Spøjst. Det jeg har bestilt direkte hos Apple har været (fire?) indgraverede iPods, og dem har vi altid haft indenfor 48 timer.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1920212223 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu