recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The new iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The new iPad

 Besvar Besvar Side  <1234 26>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 16:36
Jeg synes virkelig, at det er underligt, at man stadig ikke, kan lægge en ordre på Apples DK site. Nu må de godt tage sig sammen.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jjdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 649
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jjdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg synes virkelig, at det er underligt, at man stadig ikke, kan lægge en ordre på Apples DK site. Nu må de godt tage sig sammen.Confused
Måske den er forsinket...Shocked
iPhone 13, OS 15.3
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af jjdk jjdk skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg synes virkelig, at det er underligt, at man stadig ikke, kan lægge en ordre på Apples DK site. Nu må de godt tage sig sammen.Confused
Måske den er forsinket...Shocked
Det skulle ikke undre mig. Jeg har haft fat, i de fleste af de butikker, som handler med dem. Der er ingen som ved hvor mange, de får eller om de får. Apple selv vil intet oplyse.Ouch Hvis den ikke kommer på siden i morgen, så er jeg ved at tro, at den er forsinket. Den kommer vist fra holland, så den skal vel sendes før fredag.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 18:06
den officielle launch blev udskudt til i dag i usa. så ja den er en sjat forsinket. og der er pt ikke kommet danske priser endnu. derfor er den ikke til salg på applestore i DKK.
Til top
adamsen1986 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2012
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér adamsen1986 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 18:12
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

den officielle launch blev udskudt til i dag i usa. så ja den er en sjat forsinket. og der er pt ikke kommet danske priser endnu. derfor er den ikke til salg på applestore i DKK.

øhh hvad snakker du om ? ??  

CUPERTINO, California―March 14, 2012―Apple® today announced the new iPad®, the third generation of its category defining mobile device, will arrive at Apple’s retail stores and the Apple Online Store (www.apple.com) on Friday, March 16 at 8:00 a.m. local time in the US, Australia, Canada, France, Germany, Hong Kong, Japan, Singapore, Switzerland and the UK; along with Puerto Rico and the US Virgin Islands.


og 

Starting March 23 the new iPad will be available in Austria, Belgium, Bulgaria, Czech Republic, Denmark, Finland, Greece, Hungary, Iceland, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Macau, Mexico, The Netherlands, New Zealand, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain and Sweden. 

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

den officielle launch blev udskudt til i dag i usa. så ja den er en sjat forsinket. og der er pt ikke kommet danske priser endnu. derfor er den ikke til salg på applestore i DKK.
Der da en del mennesker som har købt i butikkerne i USA, bla. en som har anmeldt den, herinde på recordere. Så den kan da ikke være forsinket, udsolgt måske.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dbugdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-August-2009
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dbugdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2012 kl. 19:06
Skriver her fra en "iPad 3", købt i tyskland fredag. Så udskudt er den ikke :)
Til top
fisterolfert Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 160
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fisterolfert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 11:28
Jeg bestilte og betalte min i fona i fredags.
De havde en liste over hvor mange stk. af hver model de fik, og det var ikke mange (en 64 gb wifi)
Kunne se at andre også havde betalt, og som jeg er lovet en på fredag. 
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg synes virkelig, at det er underligt, at man stadig ikke, kan lægge en ordre på Apples DK site. Nu må de godt tage sig sammen.Confused
 
Så brug Humac.dk, de kan bestille det nu, min er bestil derfra.
 
 Mon ikke de har lært af de problemer der har været


Redigeret af pallemann - 19-Marts-2012 kl. 12:19
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 12:20
Oprindeligt skrevet af pallemann pallemann skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Jeg synes virkelig, at det er underligt, at man stadig ikke, kan lægge en ordre på Apples DK site. Nu må de godt tage sig sammen.Confused
 
Så brug Humac.dk, de kan bestille det nu, min er bestil derfra.
 
 
Jeg tror jeg springer over med dem. Alt det der er kommet frem om dem, så tager jeg ikke chancen. Så hellere vente, eller endda prøve elgiganten. Om ikke andet, så har de i hvertfald god service.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
adamsen1986 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Februar-2012
Status: Offline
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér adamsen1986 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 16:14
jeg har lige snakket med min lokale expert..

der kan man købe de få(4 stk) på lager på fredag.. også om lørdagen kan man bestille den med en leveringstid på 3-4 dage... 

så ender jeg nok personligt med at gøre :)
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2012 kl. 18:20
http://www.dba.dk/ipad-ipad-3-bemaerk-ny-ipa/id-81643821/
Hvis man ikke har noget imod at give 1300kr over normalprisen, for en 16GB, så køber man den da bare her.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu