recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - The new iPad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

The new iPad

 Besvar Besvar Side  <1 34567 26>
Forfatter
Besked
jvks Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jvks Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 11:38
De Pad3 jeg havde med hjemme fra US, har dansk tastatur så tror ikke er der noget problem med de tyske. Vælger bare dansk i opsætningen så kører det.
Samsung 55" UE F8005, Yamaha A1020,SamsungSMT-H3106, B&W MT-20.PS3 og Panasonic DMR730





Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24632
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 11:42

Ihh, jeg kunne godt bruge en.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af NFB1 NFB1 skrev:

Bor i København og er tilbage onsdag aften. Har ingen ide omkring forskellene mellem en DK og DE udgave.
Hmm. Kunne ellers godt bruge en 64GB WI-FI 3-4G.
Nogen som ved om en tysk iPad har forskelle i forhold til DK?
Flemming for sørensen da, slå nu lidt koldt vand på dækket - du skal nok få din nye iPadTongue
Jamen, Flemming har bare meget dårlig tålmodighed.Embarrassed
Og den med tålmodigheden, den kender jeg om muligt bedre end så mange andre. Jeg har bare fundet ud af, at den manglende tålmodighed tager en del af forventningens glædeEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
NFB1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-April-2006
Status: Offline
Point: 189
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NFB1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 12:49
Send mig en PM, hvis du skulle være interesseret, så kan vi lige aftale nærmere. Kører mod Zurich onsdag eftermiddag, så sidste chance er for køb er onsdag formiddag.


Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12233
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:


Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:



Forudsat at den er på lager ved bestilling, så regn med en lille uges tid for levering.


Hvis Apple.dk siger at de har den på lager, så vil det da højst tage et par dage. Det går pænt hurtigt med den kurér de bruger.


Tja det tog næsten en uge at få leveret min Mac Air fra Apple.dk, og den var på lager.


Spøjst. Det jeg har bestilt direkte hos Apple har været (fire?) indgraverede iPods, og dem har vi altid haft indenfor 48 timer.
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon
Til top
Insaniac Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Insaniac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af NFB1 NFB1 skrev:

Bor i København og er tilbage onsdag aften. Har ingen ide omkring forskellene mellem en DK og DE udgave.
Hmm. Kunne ellers godt bruge en 64GB WI-FI 3-4G.
Nogen som ved om en tysk iPad har forskelle i forhold til DK?

Umiddelbart ingen forskel. Jeg bor selv i Sydtyskland og købte også iPad 3 på release dagen. Dansk tastatur og det hele. Det er bare et spørgsmål om at ændre softwaren til dansk. 
Til top
amarone Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amarone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 20:47
- Kan de finde på at sætte den nye Ipad til salg på Apple.dk på fredag kl. 00.01?
Er den slags set før fra Apple? 
Ja, det er i givet fald mit første Apple-køb overhovedet til dato - så jeg er slet ikke vant til alle de nøkker :-)
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Ihh, jeg kunne godt bruge en.

 
Tålmodig er en dyd, fandt et sted den var på lager i DK og den kommer til mig med post fredag, bliver sendt i morgen. Glæder mig sgu.
 
 
Til top
amarone Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amarone Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 21:57
Pallemann, du er vel klar over, at du får svært ved at undgå spørgsmålet om, hvor du har købt den, ikke?
Vil du mon fortælle det? Tongue
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 22:08
jo der 3 på lager der hvor jeg har spurgt og man kan hente den med det samme, men det kræver man har firmakonto der.
 
 
Til top
jsj1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-December-2009
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jsj1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 22:21
Har også bestilt den "nye", som så også bliver min første;-)
Vil gerne have en stilren case/ bagcover til den, nogen der har et forslag, også om hvor jeg køber den, måske mytrendyphone??
Mvh
Mvh
Jan
Til top
pallemann Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 273
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pallemann Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2012 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af jsj1 jsj1 skrev:

Har også bestilt den "nye", som så også bliver min første;-)
Vil gerne have en stilren case/ bagcover til den, nogen der har et forslag, også om hvor jeg køber den, måske mytrendyphone??
Mvh
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 26>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu