recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yamaha RX-A1010 Vs. Onkyo TX-NR809
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yamaha RX-A1010 Vs. Onkyo TX-NR809

 Besvar Besvar Side  <12345 8>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 22:26
Nu betyder de nævnte kvalifikationer så ofte mere, for mange mennesker, end features gør.

M.h.t. eq-funktion har netop Audyssey, som bl.a. ONKYO benytter, også sine problemer. Så det er lidt pest eller kolera, hvis man da ikke vælger en Anthem (ARC) løsning.

M.v.h.
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 22:33
Jeg gad godt se nogle dokumentationer for alt det der bliver påstået, f.eks at Yamaha er mere strømstærke? Fejlrate osv?

Jeg kan ikke andet end sige at min onkyo fungerer perfekt, den er ret strømstærk med sine 18 kg... Alt det auto setup fis det sgu lige ringe på både audussy, pioneer mcacc og Yamaha sikkert også... Brug ørene og målebåndet - så når man langt ;)...

Uanset hvad kan vi diskutere deres lydegenskaber længe... Det bliver trodsigstes aldrig klogere på før han selv lytter ;)
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2012 kl. 22:36
Jeg personlig er der hvor jeg er ligeglad med auto setup-netværk eller airplay jeg vægter lyd højest og har sat min Sunfire manuelt op med mit spm og hører ikke koprimeret musik,får hd master lyd fra min Oppo bdp 83se via 5.1 analog og den er også kalibret med spm Smile

KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 13:02

Nå så fik jeg investeret.

 
Det blev til en Yamaha RX-A1010.
 
Glæder mig til at få rodet med den Tongue


Redigeret af BaSsE_- - 16-April-2012 kl. 13:02
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 13:12
Oprindeligt skrevet af BaSsE_- BaSsE_- skrev:

Nå så fik jeg investeret.

 
Det blev til en Yamaha RX-A1010.
 
Glæder mig til at få rodet med den Tongue
 
Tillykke! Den vil du blive rigtig glad for...
 
M.v.h.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 13:14
Oprindeligt skrevet af BaSsE_- BaSsE_- skrev:

Nå så fik jeg investeret.

 
Det blev til en Yamaha RX-A1010.
 
Glæder mig til at få rodet med den Tongue
 
Super Smile tillykke med indkøbet.
Det er altid lækkert med noget nyt udstyr.
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 14:33
Godt valg,husk at melde den på Yamahas hjemmeside så har du 3 års garanti.Smile
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 15:09
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

Godt valg,husk at melde den på Yamahas hjemmeside så har du 3 års garanti.Smile
Ja tak... Det skal jeg lige huske  Smile
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
BaSsE_- Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BaSsE_- Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 15:10
Tak!... jeg glæder mig sku også til at modtage den... Smile
BaSsE_-
Samsung - Yamaha RX-A1010 - Optoma HD20 - Pioneer BDP-150 - MED600X3D - Højtalere & Sub er Diy -
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 16:37
Tillykke - det skal nok blive rigtig godt ;)
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

Hvis du vælger Onkyo så ville jeg købe den i en fysisk butik og ikke online eller i udlandet Wink


Hvorfor dog det?Wink
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2012 kl. 17:39
Oprindeligt skrevet af Rasmus8D Rasmus8D skrev:

Jeg gad godt se nogle dokumentationer for alt det der bliver påstået, f.eks at Yamaha er mere strømstærke? Fejlrate osv?


Enig, navnligt det med fejlraten er simpelthent for billigt at slynge ud fuldstændigt udokumenteret.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu