recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trusted Reviews af Pana 55VT50
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trusted Reviews af Pana 55VT50

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 18:41
Jeg synes også at det er mærkeligt , bare prisen på 3D brillerne alene , så koster 50GT50 jo ikke mere end knap 10000kr i EnglandOuch....Og så er der jo garantien også....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Det med nyt tv , hmm , når man så læser på AVForums at de giver ca 11000kr for et 50GT50 i England , nå ja og med 5 års garanti OG 2 stk 3D briller , ja så bliver man jo helt misundeligSmile...
MVH
Jeg har aldrig helt kunne forstå, de store forskelle, både i pris og garanti. Men okay, højere moms og drifts- lønudgifter i DK - men den med garantiperioden, den kan jeg slet i kke forståConfused 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 18:17
Det med nyt tv , hmm , når man så læser på AVForums at de giver ca 11000kr for et 50GT50 i England , nå ja og med 5 års garanti OG 2 stk 3D briller , ja så bliver man jo helt misundeligSmile...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 17:07
Oprindeligt skrevet af xcardman xcardman skrev:

deres test giver jeg ikke meget for, men lyder lovende
glæder mig til Rasmus får kigget på dem, så man kan sammenligne noget data

bedre sort end pio, det kan dårligt lade sig gøreLOL
bliver dog mere og mere hug på en lille 65 tommer skærm, men venter nok til efteråret

godt du ikke gik i fælden og købte en wt50 led, som skulle have bedste sortniveau for en led skærm uden local dimming udfra nogle test. det blev en stor and som jeg selv havde forudset
så husk nogle test skal man tage med et gram salt

Men Thumbs Up for pan i år og kigge på billedekvalitet fremfor smart tv





men utrolig så stor forskel på test


Nu er jeg jo ikke helt nybegynder i dette felt. Og det jeg har noteret mig med hensyn til tests er jo, at alle anmeldere har deres helt egne "Fokusområder" - og dette uanset hvilken hjemeside som de skriver for. Det der er væsentligt i det mindste for mig er jo, at de er enige om nogle fælles ting omkring billedet, og dette sammen med min egen bedømmelse er afgørende for mit valg - og altså ikke anmeldernes valg eller argumentation.
 
Mht. sort - tja, hvem ved. Kuro kan jo alt andet lige godt overgås. Og sådan er detSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 16:51
deres test giver jeg ikke meget for, men lyder lovende
glæder mig til Rasmus får kigget på dem, så man kan sammenligne noget data

bedre sort end pio, det kan dårligt lade sig gøreLOL
bliver dog mere og mere hug på en lille 65 tommer skærm, men venter nok til efteråret

godt du ikke gik i fælden og købte en wt50 led, som skulle have bedste sortniveau for en led skærm uden local dimming udfra nogle test. det blev en stor and som jeg selv havde forudset
så husk nogle test skal man tage med et gram salt

Men Thumbs Up for pan i år og kigge på billedekvalitet fremfor smart tv





men utrolig så stor forskel på test




Redigeret af xcardman - 04-Maj-2012 kl. 16:52
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 15:12
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jamen jeg er tilfreds , men VIL have et nyt tv i år LOL....
MVH
Næh dog, den følelse kender jeg slet ikkeLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 15:04
Jamen jeg er tilfreds , men VIL have et nyt tv i år LOL....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hov hovLOL , et G20 er et SUPER tv.....
MVH
Vist så, men GT50 er bare  - øh.... meget bedreLOL
Ja det er Smile.....
Men som de andre plasma jeg har/og haft , så synes jeg mit 50G20 er bedre end da jeg købte det . klarere og bedre farverConfused...
MVH
Jamen det er da bedre end da du købte det, tilkøring du ved - men ofte er det jo sådan, at man undervejs overraskes af nogle skønne billedeoplevelser, og som virklig overrasker én, men det ændre jo ikke på, at Panasonic med flere af deres paneler har foretaget et kvantespring. Det er i det mindste min oplevelseSmile
 
Men alt andet lige, så drejer det sig jo helt enkelt om, hvorvidt man allerede er tilfredsTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hov hovLOL , et G20 er et SUPER tv.....
MVH
Vist så, men GT50 er bare  - øh.... meget bedreLOL
Ja det er Smile.....
Men som de andre plasma jeg har/og haft , så synes jeg mit 50G20 er bedre end da jeg købte det . klarere og bedre farverConfused...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 14:49
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Hov hovLOL , et G20 er et SUPER tv.....
MVH
Vist så, men GT50 er bare  - øh.... meget bedreLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Jeden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 51
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jeden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

De siger ligefrem at som hjemmebio er VT50 nok det bedste der kan købes , men som all round stue tv foretrækker de ST50.
Vi må se hvad flatpanels siger Smile , de modtager vist GT/VT modellerne. Og av-blog skulle meget gerne snart komme med en test af ST modellen....
MVH

Så er det godt jeg udelukkende skal bruge mit til bluray og konsol spil. Der tror jeg godt jeg kan våge mig ud i at sige det er et fedt tv til det formål
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 14:44
Hov hovLOL , et G20 er et SUPER tv.....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu