|
Digital video format? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
elvisdk1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2011 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2012 kl. 11:13 |
Hej!
Jeg har et Panasonic lumix z20. Når jeg overfører video optagelserne til computeren via det med følgende USB kabel, kommer filerne ud som m2ts-filer. (kameraet optager i Avchd) Mit spørsmål er følgende: 1: Hvordan omformatere man filerne så man kan se dem på computeren (gratis) 2: Hvordan får jeg herefter filerne overført til dvd så jeg kan se dem på en dvd (gratis) Jeg er stjerne blank, så en enkelt og let forklaring. ![]() På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den software CD-ROM som fulgte med kameraet har du instaleret den ?
Den burde indholde både afspiller og redigerings mulighederne. Ellers mener jeg at VLC player kan afspille m2ts filer. |
|
![]() |
|
elvisdk1 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2011 Status: Offline Point: 15 |
Hej!
Det er korrekt at der fulgte en CD-ROM med kameraet men det er simpelthen bare alt for indviklet. VLC afspiller fint både billederne og Videofilerne (m2ts filerne) ![]() Men hvor finder jeg et simpelt program hvor jeg kan brænde filerne på DVD og se det på Tv efterfølgende? Mvh Per PS: Jeg har downloadet DVD Flick men jeg kan ikke finde filerne i den mappe hvor m2ts filerne ligger..... |
|
![]() |
|
Meethoo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-August-2007 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 115 |
Filerne skule gerne ligge i: AVCHD/BDMV/STREAM.
Prøv at søge efter "m2ts to dvd" så dukker der en hel masse programmer op som kan konvertere filerne til dvd format. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |