recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Denon/Pioneer/Onkyo Reciever til 10K?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Denon/Pioneer/Onkyo Reciever til 10K?

 Besvar Besvar Side  <1 34567 15>
Forfatter
Besked
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 21:12
Til indlæg med pioneer er for hidsig til ikon... Jeg skal ikke kunne sige hvordan de spiller sammen, men at påstå pioneer modellerne er strømsvage, tyder vist lidt på du ikke har haft dem hjemme? De ICE power modeller er altså ret så kraftige ;)

Hvad angår hidsig diskant, hvis båndmodulet er hidsigt på ikon, så gå også uden om denon i hvert fald... H/k har faktisk også en ret hård diskant, så det tvivler jeg også på vil falde harmonisk ind! ;)
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 21:14
Jeg har haft en lx51 på mine Dali. 7 gange 150 w i deres opgivelser. Lød skrækkeligt :)
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 21:14
Havde den 1 år
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 22:23
Tror meget af den lyse og hidsige lyd skal findes i D/A delen af receiverne. Sætter man en fornuftig afspiller på og kører analogt ind er det sikkert ok.

Det er begrænset hvad man får af kvalitet for 10K med så mange funktioner og licenser der skal betales
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 22:43
Ikke muligt...
Pioneer lx51 laver analog til digital og tilbage Igen!
Prøvede med en dacmagic :s
Så ikke mulighed for analog lyd i den :)
Tjo, en Nad til 10k spiller godt stereo.
Men så har den ikke alle de fancy, funktioner :)
Til top
modestmouse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-September-2012
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér modestmouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 23:42
For hulan da, nu var jeg lige så hooked på den Pioneer LX75 ;)! Må ind og lytte på dem og have en hjem og vurdere selv!
Til top
modestmouse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-September-2012
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér modestmouse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2012 kl. 23:44
Kan i sige noget om lyden på Sony (evt min 780Qs model) skulle den være lys eller mørk? Bare så jeg kan sammenligne.
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 07:45
Kender desværre ikke din Sony ;).. Så vidt jeg husker har 51 fra pioneer heller ikke ICE power, så det forståelig nok du syntes den måske var sløv. Desværre er der rigtig det med dac, har selv prøvet det samme med min onkyo, der har jeg også haft sat eksterne dac til for sjov, men lyden ændrede sig ikke. Har så læst flere steder efterfølgende, at de ikke kan undgå deres egne konvertere.. Lidt ærgeligt...
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 08:47
Det var ikke fordi at jeg synes den var så sløv igen, det var bare lyden som slet ikke mactede mine dali:)
eller omvendt, bestemmer i selv hehe.
Synes i hvertfald at trådstarteren skal give hans dali et ordentlig lyt på noget Pioneer før han kaster penge efter denne sammensætning.
Men synes da generelt at det er vigtig at få hørt hvilken som helst receiver sammen med sine højtaler.
Men ønskes fornuftig stereo i sorround receiver, vil jeg pege på Marantz og NAD.
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 08:52
smid et bud på denne  http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=227972 så har du en topmodel Big smile
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 09:14
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

smid et bud på denne  http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=227972 så har du en topmodel Big smile
 
Ja, til dén pris er det absolut bedste bud til 10.000,-!
 
M.v.h.
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2046
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2012 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

smid et bud på denne  http://www.hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=227972 så har du en topmodel Big smile
 
Ja, til dén pris er det absolut bedste bud til 10.000,-!
 
M.v.h.

Hørte den i Uk sidste måned ,ser fantastisk ud og lyder super,hørte den på et sæt Monitor audio gs60 den gamle serie og det lød rigtigt godt Big smile 
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 15>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu