recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Q Acoustics Q7000 surroundsæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af Q Acoustics Q7000 surroundsæt

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked
BHFanatic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2012
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BHFanatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 02:51
Oprindeligt skrevet af Andresen007 Andresen007 skrev:

Hej,
Jeg er da lige hoppet med på vognen :) Er spændt på systemet. Men nu sidder jeg her og skal vælge a/v-receiver og da jeg er helt nybegynder, håber jeg på noget vejledning.

Jeg har kigget på følgende:
Onkyo TX-NR616B hjemmebioreceiver (komplett.dk har den på tilbud)
Marantz SR5006 (hifi-freaks.dk har den på tilbud)
Yamaha 7.1 surround receiver RXV-673 (Sort) (elgiganten.dk har den på tilbud)
Yamaha 7.2 Receiver RX-V771
Yamaha 7.1 surround receiver RX-A820 (Sort)

andre forslag må gerne gives - max pris ligger på omkring 6000 kr, men så helst en pris på omkring de 4kilo :)

Med venlig hilsen
Søren

Idag fik jeg min Onkyo TX-NR616 og imorgen skulle jeg meget gerne ha' min Q7000.
Der er mange som har valgt denne combo, skriver tilbage hvordan det spiller Smile
Til top
Andresen007 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Oktober-2012
Sted: Haderslev
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andresen007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

Idag fik jeg min Onkyo TX-NR616 og imorgen skulle jeg meget gerne ha' min Q7000.
Der er mange som har valgt denne combo, skriver tilbage hvordan det spiller Smile

Det glæder jeg mig meget til at høre om! Du måske også nybegynder som mig selv :)?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 12:01
Hej Alle

Antal bestillinger: 14

Mere om tilmelding her

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
BHFanatic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2012
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BHFanatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af Andresen007 Andresen007 skrev:

Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

Idag fik jeg min Onkyo TX-NR616 og imorgen skulle jeg meget gerne ha' min Q7000.
Der er mange som har valgt denne combo, skriver tilbage hvordan det spiller Smile

Det glæder jeg mig meget til at høre om! Du måske også nybegynder som mig selv :)?

Ikke heltBig smile For 2-3 år siden havde jeg Pioneer SC-LX82 receiver og nogle Monitor Audio gulv højtallere, solgte det så da jeg skulle flytte og ikke have så meget plads.

Nu savner jeg lidt hjemmebio især da jeg købte en oppo 93, så nu bliver det en Onkyo receiver som er virkelig god på film siden.

Q7000 kommer om par timerWink
Til top
Andresen007 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Oktober-2012
Sted: Haderslev
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andresen007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Oktober-2012 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af BHFanatic BHFanatic skrev:

 

Ikke heltBig smile For 2-3 år siden havde jeg Pioneer SC-LX82 receiver og nogle Monitor Audio gulv højtallere, solgte det så da jeg skulle flytte og ikke have så meget plads.

Nu savner jeg lidt hjemmebio især da jeg købte en oppo 93, så nu bliver det en Onkyo receiver som er virkelig god på film siden.

Q7000 kommer om par timerWink

Fedt nok, nå men til det jeg har ventet på, hvordan spiller det så? Er det den receiver jeg skal købe :)?
Til top
BHFanatic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2012
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BHFanatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 04:05
Nu er kl. over 4, har leget med receiveren og højtallere i flere timer og er positiv overrasket indtil videre!Smile
Venter dog til det bliver lyst så jeg kan skrue op for lydenWink
Pt. kører jeg med 3.1 men senere sætter jeg de 2 op så jeg har 5,1, nu skal jeg sove men glæder mig til at stå op igen Big smile
Til top
Andresen007 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Oktober-2012
Sted: Haderslev
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andresen007 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Oktober-2012 kl. 14:22
Det lyder godt, jeg har idag bestilt samme reciever, da den er på tilbud, og hvad der er sparet er tjent ;) og når du er overrasket, så kan det ikke være helt dårligt, da en personlig mening, vægter meget i min optik, og det gør det kun bedre at den fås til 3600 kr :)

Jeg er spændt på at høre mere omkring det, når du har testet det og med 5,1. :) Men god weekend i hvertfald ;) jeg venter bare på mit lige nu. Jeg troede jeg ville få Q7000'eren idag, men tror ikke den kommer :(
Til top
Magicprice Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-December-2009
Sted: dk
Status: Offline
Point: 12
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Magicprice Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 21:42
 Hvad er det fordelen ved fælleskøb er når jeg også selv kan gå ind på deres hjemmeside og købe det for 6000 kr.
Hvad er det jeg overser ???
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Oktober-2012 kl. 21:54

Ingenting.

Det er prisen på Fælleskøb du ser på hjemmesiden. Men det er bare nemmere at kunne bestille og betale derigennem.

Når nogen køber direkte på hjemmesiden, så får vi besked om det.

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 08:54
Hej Alle

Antal bestillinger: 15

Mere om tilmelding her

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
BHFanatic Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 30-September-2012
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BHFanatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2012 kl. 19:19
så....hvor mange herfra har fået dette sæt?

Jeg har sammen med en Onkyo 616, men har en lille problem med subwoofer.

Ifølge manual skal crossover sættes til AV sammen med dette sæt, men jeg få en irriterende lyd hele tiden(små bum,bum som man mærker til hvis der er helt stille) den høres ikke hvis jeg sætter crossover på 0.

Nogen som oplever samme problem?





Redigeret af BHFanatic - 12-November-2012 kl. 19:21
Samsung PS-50C7705 | Oppo BDP-93EU | Onkyo TX-NR616 | Q Acoustics 7000 5.1 | Xbox 360 250GB Slim
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2012 kl. 09:51
Hej Alle

Antal bestillinger: 16

Mere om tilmelding her

/Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu