|
Podcast på ATV2 |
Besvar |
Forfatter | ||
Zhooter
Bruger Oprettet: 15-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 93 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-November-2012 kl. 00:32 |
|
Hejsa Recordere
Jeg ville lige hører om nogle af jer oplever samme problem som jeg. Efter sidste opdatering til Apple Tv 2, synes jeg ikke rigtig podcast virker mere. De er ihvertfald ufattelig lang tid om at indlæse hvis de gør. Apple tv 2 finder fint ud af at det er kommet nye podcasts men jeg kan ikke få lov at se dem. Den står bare og indlæser og indlæser og indlæser uden den kommer igang. Er der nogen af jer der oplever dette også ? og hvis i gør er der nogle af jer der kender til en løsning eventuelt ? På forhånd tak //Lars |
||
rhsin
Guld medlem recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
dr´s podcast driller, de andre kører fint af hvad jeg har tjekket
|
||
Mvh
René |
||
Beanie
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har set flere So Ein Ding podcasts, uden problemer. Kører på ATV2 uden Jailbrake.
|
||
cvmoto
Ny bruger Oprettet: 01-November-2012 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har det samme problem - dog med min nyindkøbte Aple TV3 - altså den nyeste. Jeg har en 10mb forbindelse, og kan uden problemer se Youtube, Itunes koncerter i HD og Netflix. Intet problem. Jeg kan dog ikke se dr´s podcasts og i øvrigt heller ikke søge på Netflix.
Jeg synes jeg har læst noget om at det kan være routeren der er noget galt med. Jeg har en D-link router som eller kører upåklageligt. Håber nogle har et bud.
|
||
Zhooter
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan også fint se Netflix og YouTube, men Podcast's virker ikke.
Jeg har prøvet selvfølgelig fra Drs arkiver de duer slet ikke, og så har jeg prøvet LivingSmartTV, den virker heller ikke for mig, jeg sidder på 30 mb linje. Med hensyn til ATV3 har jeg læst at hvis du kører kabel, skal du prøve at kører den på WiFi istedet :) men det kan jeg desværre ikke på ATV2 :-/ |
||
Zhooter
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mystisk idag virker nogle podcast's :S men stadig nogle som slet ikke kommer igang :/
Redigeret af Zhooter - 01-November-2012 kl. 13:29 |
||
cvmoto
Ny bruger Oprettet: 01-November-2012 Status: Offline Point: 3 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Claus L
Ny bruger Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan fortælle min ATV3 der er forbundet via kabel også har problemer med DR's Podcast's.Ud med kablet of forbind ATV3 via WiFi ..... så kører det igen!!!! Tror der sneget sig en "bug" ind i Apples sidste IOS update som har gjort Ethernet delen lettere dysfunktionel
|
||
Zhooter
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ingen problem :) |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |