Print side | Luk vindue

Podcast på ATV2

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=116675
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 17:18

Emne: Podcast på ATV2
Skrevet af: Zhooter
Emne: Podcast på ATV2
Skrevet den: 01-November-2012 kl. 00:32
Hejsa Recordere Smile

Jeg ville lige hører om nogle af jer oplever samme problem som jeg.
Efter sidste opdatering til Apple Tv 2, synes jeg ikke rigtig podcast virker mere. Cry
De er ihvertfald ufattelig lang tid om at indlæse hvis de gør.
Apple tv 2 finder fint ud af at det er kommet nye podcasts men jeg kan ikke få lov at se dem.
Den står bare og indlæser og indlæser og indlæser uden den kommer igang.Disapprove
Disapprove
Er der nogen af jer der oplever dette også ? og hvis i gør er der nogle af jer der kender til en løsning eventuelt ? Smile

På forhånd tak

//Lars

Svar:
Skrevet af: rhsin
Skrevet den: 01-November-2012 kl. 08:59
dr´s podcast driller, de andre kører fint af hvad jeg har tjekket

-------------
Mvh

René

Skrevet af: Beanie
Skrevet den: 01-November-2012 kl. 09:13
Har set flere So Ein Ding podcasts, uden problemer. Kører på ATV2 uden Jailbrake.

Skrevet af: cvmoto
Skrevet den: 01-November-2012 kl. 09:16
Jeg har det samme problem - dog med min nyindkøbte Aple TV3 - altså den nyeste. Jeg har en 10mb forbindelse, og kan uden problemer se Youtube, Itunes koncerter i HD og Netflix. Intet problem. Jeg kan dog ikke se dr´s podcasts og i øvrigt heller ikke søge på Netflix.
Jeg synes jeg har læst noget om at det kan være routeren der er noget galt med. Jeg har en D-link router som eller kører upåklageligt. Håber nogle har et bud.

Skrevet den: 01-November-2012 kl. 11:39
Jeg kan også fint se Netflix og YouTube, men Podcast's virker ikke.
Jeg har prøvet selvfølgelig fra Drs arkiver de duer slet ikke, og så har jeg prøvet LivingSmartTV, den
virker heller ikke for mig, jeg sidder på 30 mb linje.

Med hensyn til ATV3 har jeg læst at hvis du kører kabel, skal du prøve at kører den på WiFi istedet :)
men det kan jeg desværre ikke på ATV2 :-/

Skrevet den: 01-November-2012 kl. 12:20
Mystisk idag virker nogle podcast's :S men stadig nogle som slet ikke kommer igang :/

Skrevet af: cvmoto
Skrevet den: 07-November-2012 kl. 11:52
Oprindeligt skrevet af Zhooter Zhooter skrev:

Mystisk idag virker nogle podcast's :S men stadig nogle som slet ikke kommer igang :/
Tak for tippet Zhoter. Din ide med at benytte min ATV3 via wifi i stedet for kabel virkede med det samme. Så slipper jeg også for at kontakte DR, som oraklerne i Fona foreslogLOL

Skrevet af: Claus L
Skrevet den: 07-November-2012 kl. 21:04
Kan fortælle min ATV3 der er forbundet via kabel også har problemer med DR's Podcast's.
Ud med kablet of forbind ATV3 via WiFi ..... så kører det igen!!!! Tror der sneget sig en "bug" ind i Apples sidste IOS update som har gjort Ethernet delen lettere dysfunktionel Confused 

Skrevet den: 08-November-2012 kl. 20:17
Oprindeligt skrevet af cvmoto cvmoto skrev:

Oprindeligt skrevet af Zhooter Zhooter skrev:

Tak for tippet Zhoter. Din ide med at benytte min ATV3 via wifi i stedet for kabel virkede med det samme. Så slipper jeg også for at kontakte DR, som oraklerne i Fona foreslogLOL

Ingen problem :)

Print side | Luk vindue