recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Flere brugere på iPad 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Flere brugere på iPad 4

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
oestervangsvej Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oestervangsvej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 03:07
Til Beanie grunden til at jeg ikke har købt er fordi om sommer når vi køre sydpå eller om vinter når vi kører nord på vil jeg gerne bruge tabletten som fjernsyn skærm i bilen derfor har jeg købt en 64gb.
Til top
u2pia Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér u2pia Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 11:31
Hvis man har brug for plads til fx film, så behøver man ikke købe den store model. Det kan fikses med en Seagate Satellite http://m.seagate.com/external-hard-drives/portable-hard-drives/wireless/seagate-satellite/ . Indhold kan deles mellem 8 enheder.
Til top
oestervangsvej Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oestervangsvej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 12:57
En 4g forbindelse ned igennem tyskland det lyder ikke særligt dyrt
Til top
oestervangsvej Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-November-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 79
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oestervangsvej Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2013 kl. 13:02
Undskyld den har jeg aldrig nogensinde set det er sgu smart der kan også smide ferie billeder ind som man tager dem til
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu