|
Herreklubben Færdig arbejd´ |
Besvar | Side 123 10> |
Forfatter | |
Aim
Guld medlem Oprettet: 30-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1135 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Januar-2013 kl. 14:38 |
Redigeret af Aim - 11-April-2013 kl. 13:52 |
|
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
|
|
osbech
Guld medlem Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fed ide..
Og sød hund du har.. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
En biopejs kan integreres overalt og kræver ikke skorsten. Men rigtigt hyggeligt herreværelse
|
|
Kasper Jensen
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ser da hyggeligt ud. Pøj pøj med det. :)
|
|
sani
Guld medlem Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
Funktioner
Tak(0)
|
så er der en trå kopi af den på din bileder næsten og til kun kr 2900
interesant tråd
|
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
Aim
Funktioner
Tak(0)
|
Tak..... "Sani" Ja den er tyvstålet rent designmæssigt (fås også med el-pejs indsats). Men jeg vil hellere selv lave en i første omgang og bliver det noget skidt køber jeg bare indsatsen til skagenpejsen. Jeg laver målene efter det passer til den indstats, just in case.
Redigeret af Aim - 30-Januar-2013 kl. 15:58 |
|
|
|
Aim
Funktioner
Tak(0)
|
Så blev der lige fræset lidt kant paneler
|
|
|
|
Hother
Platin medlem hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hva, skal du ikke have en winchester eller oxford sofa? - super lækkert lige min stil
|
|
Therien
Guld medlem Oprettet: 11-September-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1366 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fed ide Aim - old school man class
|
|
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
|
|
Aim
Funktioner
Tak(0)
|
Jo havde tænkt på at jeg skulle have et par chesterfield stole, de ville passe godt ind i stilen, men tror de bliver for store til rummet. Det er jo kun 3.2m på den brede led og sådan en chesterfield stol fylder som regel 1x1 m puls de også rager godt op, så jeg satser på at finde nogle lænestole fra 40/50 erne da de har en god stil og som regel fylder noget mindre.
|
|
|
|
Aim
Funktioner
Tak(0)
|
thanks
|
|
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Chesterfield eller stole fra 40/50'erne vil hel klart passe i stilen, men jeg synes sgu ikke man sidder godt i dem. Det er alligevel ret vigtigt, når man skal sidde i 2+ timer og se film.
Men det ser ellers ud til at blive skide lækkert. Rigtig fed stil du vil lave det i. Går ud fra, at du skal have et par gode flasker whisky og rødvin derinde :)
|
|
Besvar | Side 123 10> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |