recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Herreklubben Færdig arbejd´
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Herreklubben Færdig arbejd´

 Besvar Besvar Side  <1 678910>
Forfatter
Besked
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 00:33
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Det er blevet flot, tillyke med det hyggelige rum, det kan du godt være stolt over. Jeg synes godt nok du har været hurtig

Hvordan spiller det?
Det spiller max Wink
Er sgu glad for jeg snuppet 5910éren, det er en lyskanon lige som jeg gerne vil have det. Der er så meget hug på lyset at det som at have en kæmpe plasmaskærm på væggen, perfekt. Flotte farver, fint sort niveau (har dog også valgt gråt lærredet) Fed projektor til prisen.

Ja det er gået pænt hurtigt, det er også som om vi er sprunget af januar til marts, februar var åbentbart ikke med i kalenderåret 2013. Har virkelig givet den gas for at blive færdig, også fordi vi har ikke andre "tomme" rum, så det har rodet lidt over hele hytten med byggematrialer, møbler, bøger osv. og det er jo ikke noget der giver så mange puls point på kontoen af fruen i huset Smile
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Jakobfc Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jakobfc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 06:36
Super flot arbejde.
så er det bare at få hentet en god flaske hjem du kan nyde i klubben:-)
 
Til top
CSO Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 15-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CSO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 09:43

Ganske enkelt - Smukt!

Super cool ide og flot udført..


Redigeret af CSO - 04-Marts-2013 kl. 09:45
Med Venlig hilsen

Carsten Overgaard
www.cso.dk , CEDIA PRO Member
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 10:49
Meget lækkert rum, dog ikke lige min stil.
 
Ville dog nok have valgt at have noget billed der gemmer skærmen når jeg ikke så film. Men lyset er da også ret flot.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:33
Hvordan er blæserstøjen, nu hvor ribberne er frontvendte?
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:37
Gal hvor er det flot lavet! Det ser råhyggeligt ud :) Og fed fed detalje at gemme udstyret bag billedet.

Hvor er det gennemført.
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 11:38
Fedt rum, men stolene ser da ikke særlig behagelige ud at sidde og se film i?
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tobiasl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 12:24
Det er så fedt det der Thumbs Up Sådan et rum skulle alle men have må konen komme der eller er det forbud område Wink
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 12:26
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Meget lækkert rum, dog ikke lige min stil.
 
Ville dog nok have valgt at have noget billed der gemmer skærmen når jeg ikke så film. Men lyset er da også ret flot.
Det var også i mine tanker at lave det sådan og havde egenligt også købt et rulle lærred, men synes det blev for besværligt med rullelærred og muligvis heller ikke helt så ordenligt kvalitets mæssigt med bare et alm. rullelærred. Så alternativet var et tab-tension med motor, men det synes jeg blev lidt for dyrt ifht at så mange film ser jeg heller ikke. Så løsningen blev led strip hele vejen over i toppen af lærred, gemt bag ved en liste så den ikke ses. Når jeg så ikke ser film kan jeg sætte en hygge farve på lærredet, og jeg synes egenligt det fungere rigtig fint.
Men ja havde man haft den helt store penge pung fremme havde det da været et tab-tension gemt ind i væggen så der kun lige var en sprække det kunne kører ud i, men det blev ikke denne gang. Har alligevel også kostet en sjat i plader, beslag, skruer ( ca.1200 skruer Wink) maling, pynte lister, møbler, gulv, projektor osv, noget mere end jeg lige regnet med, men nu det er færdigt synes jeg pengene er givet godt ud for jeg har fået et rum jeg kan være glad for i mange år frem forhåbenligt.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 12:31
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Hvordan er blæserstøjen, nu hvor ribberne er frontvendte?
Den er pænt lydløs på ECO mode, man hører den overhoved ikke synes jeg , selv i stille sekvenser. Auto irisen er mere tydelig ved stille sekvenser, men den kan slås fra, eller ignoreres...
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 12:37
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Fedt rum, men stolene ser da ikke særlig behagelige ud at sidde og se film i?
De er ikke til en Ringenes herre maraton aften, men det var svært at finde noget der passet ind både størrelse og stil mæssigt, så i første omgang blev det dem. Så er stadig lidt på udkig, jeg vil gerne have nogle der er mere komfortable dog vil jeg ikke gå på kompromis med stilen, de skal falde naturligt ind i rummet. Indtil da må jeg nøjes med dem jeg har nu.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2013 kl. 12:41
Og mange tak for de flotte kommentarer fra jer alle Smile 
Inden at jeg startet projektet, tænkte jeg at det nok var en af mine nogle gange lidt specielle ideer som jeg nok mest selv ville synes var rigtig fed og andre ville tænke jeg var tosset, så det er da super dejligt at jeg for en gang skyld har lavet noget andre også synes er meget cool Wink


Redigeret af Aim - 04-Marts-2013 kl. 12:44
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678910>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu