recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp Win8 forskelligt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp Win8 forskelligt

 Besvar Besvar Side  <12345 23>
Forfatter
Besked
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:


Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Og nu udløber tilbuddet på de 229kr snart. Så nu skulle det være.


Jeg skyndte mig os at få anskaffet mig en version inden priserne stiger, 1050kr med fragt for en en win8 pro 64bit dansk ku jeg ikke sige nej til LOL

- sidder dog stadig med Win7, og laver først den egentlige opgradering når det på tide at formatere pc'en igen.. (har næsten lige formateret for 3-4 måneder siden, så gider ik skal igennem det ræs en gang til..)

Er dog allerede stærkt bekendt med Win8, da den gamle lige har købt ny bærbar med win8 på, og da det jo var mig der sku sætte den op, well.. you get the picture Wink


Hvorfor har du givet så meget. Jeg gav 229,- for en download, og 139kr for en cd som bliver eftersendt.


For at få både licens og medie ;) <- skal ik ud i download, og ville gerne have en officiel cd så der ik er noget bøvl! den alm. Win8 64bit med licens og medie kostede os kun 640.. men den er det dyere fordi det pro versionen.

Det er også pro versionen jeg har fået.


Så har du sku været heldig, for pro versionen stod til 449 som download opgradering.

Jeg har købt en Laptop i sensommeren med WIN7, og den faldt ind under et tilbud om at få Win8 PRO 64bit opgradering, til 149,- kr. plus gratis Medie Center.

Man kan så vælge at lave en clean install, istedet for en opgradering.
Jeg har altid sværget til at styresystemer skulle clean installeres.

Og efter lidt tilvænnig er jeg blevet forbavsende glad for WIN8.
Har dog valgt at tilkøbe Stardocks START8 app, så jeg kunne få min "gamle" start knap tilbage.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 22:51
Citér

Jeg har købt en Laptop i sensommeren med WIN7, og den faldt ind under et tilbud om at få Win8 PRO 64bit opgradering, til 149,- kr. plus gratis Medie Center.

Man kan så vælge at lave en clean install, istedet for en opgradering.
Jeg har altid sværget til at styresystemer skulle clean installeres.

Og efter lidt tilvænnig er jeg blevet forbavsende glad for WIN8.
Har dog valgt at tilkøbe Stardocks START8 app, så jeg kunne få min "gamle" start knap tilbage.


Så kommer start knappen tilbage? Hvad koster det?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jever Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-April-2004
Sted: Karise
Status: Offline
Point: 972
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jever Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Citér

Jeg har købt en Laptop i sensommeren med WIN7, og den faldt ind under et tilbud om at få Win8 PRO 64bit opgradering, til 149,- kr. plus gratis Medie Center.

Man kan så vælge at lave en clean install, istedet for en opgradering.
Jeg har altid sværget til at styresystemer skulle clean installeres.

Og efter lidt tilvænnig er jeg blevet forbavsende glad for WIN8.
Har dog valgt at tilkøbe Stardocks START8 app, så jeg kunne få min "gamle" start knap tilbage.


Så kommer start knappen tilbage? Hvad koster det?

Ja, så kommer dit skrivebord til at være ligesom de gode gamle dage... :O)

Den koster $4.99, men der er en 30 dages fuld prøveperiode.
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 23:33
Oprindeligt skrevet af Jever Jever skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Citér

Jeg har købt en Laptop i sensommeren med WIN7, og den faldt ind under et tilbud om at få Win8 PRO 64bit opgradering, til 149,- kr. plus gratis Medie Center.

Man kan så vælge at lave en clean install, istedet for en opgradering.
Jeg har altid sværget til at styresystemer skulle clean installeres.

Og efter lidt tilvænnig er jeg blevet forbavsende glad for WIN8.
Har dog valgt at tilkøbe Stardocks START8 app, så jeg kunne få min "gamle" start knap tilbage.


Så kommer start knappen tilbage? Hvad koster det?

Ja, så kommer dit skrivebord til at være ligesom de gode gamle dage... :O)

Den koster $4.99, men der er en 30 dages fuld prøveperiode.


Gjorde jeg os til min fars nye bærbar, både Start8 og Decor8.. 55 kr for begge, det sku til at overkomme xD (og self Nextgen Reader til metro ui så der er lidt nyheder at lege med via google login.) Smile
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 13:04
Genbruger lige denne tråd. Jeg ville køre windows defender antivirus programmet i dag, Jeg har taget en fuld scanning. Programmet er, at mine blæsere kører hele tiden. Så lige nu har de kørt i 8½ time på fuld skrue. Hvad kan jeg gøre ved det? Det ender med, at det hele brænder sammen

Jeg sidder lige og kigger lidt rundt, og kan se, at der ligger en Nero 8 på. Da jeg har en nero 11, så ville jeg jo gerne, af med 8. Jeg går så ind i fjern programmer, og det starter op, men vil ikke fjerne det. Hvordan får jeg det fjernet?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 18:20
Windows Defender: Er der ikke antivirus, indbygget i det? For så har jeg ikke noget på.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 18:44
Dovenskaben længe leve..

Nu lavede jeg en google-søgning (windows defender antivirus windows 8) for dig og wupti:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-8/windows-defender#1TC=t1

Windows Defender og Windows SmartScreen bekæmper virus og anden malware

Windows Defender og Windows SmartScreen er indbygget i Windows 8

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 18:49
Så er det godt, at du er så klog, at du kan finde ud af, at Google.

Jeg har kørt et PC tjek fra Yousee, og det sagde, at der ikke var nogen firewall, eller antivirus installeret. Derfor blev jeg forvirret.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 18:55

Og efter lidt tilvænnig er jeg blevet forbavsende glad for WIN8.
Har dog valgt at tilkøbe Stardocks START8 app, så jeg kunne få min "gamle" start knap tilbage.

[/QUOTE]
Så kommer start knappen tilbage? Hvad koster det?[/QUOTE]
 
I kan bare gå ind på:  http://ninite.com/  og hente " Classic Start ". Det fungerer perfekt og er gratis.
Ninite er iøvrigt en rigtig fed side, hvor man kan installere de mest benyttede programmer uden at skulle klikke og fravælge toolbars mm., under installationen...
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Juli-2010
Status: Offline
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 19:05
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Så er det godt, at du er så klog, at du kan finde ud af, at Google.

Nu ved jeg godt i Apple-fanatics ikke er meget for google.. Så jeg lavede samme søgning via Safari og fik underligt nok samme resultat. 

Kan man ikke lave google-søgninger på et Apple-device?LOL
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 20:16
Nu har jeg googlet den sidste time, men er ikke kommet nærmere et svar. Jeg har en Office pakke, som er tilbage fra 2003, og synes at den snart skal skiftes, men gider ikke, at betale de priser, som Microsoft har. Jeg ved at man kan få noget Open Office, men der er åbenbart en del forskelligt. Så spørger jeg, hvad er bedst, og som kan lukke gamle dokumenter op?
Mvh
Flemming Larsen
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2013 kl. 23:31
Jeg har brugt Office2007 i de sidste flere år. Har også OpenOffice installeret, men bruger det kun til et par specielle regneark som ikke virker i Excel.
Så vidt jeg kan se koster MS Office 2010 i standard version 770kr og så kan du installere den på 3 computere i husstanden.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 23>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu