recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC DR-MH30 fælles indkøb - anden halvleg
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketJVC DR-MH30 fælles indkøb - anden halvleg

 Besvar Besvar Side  123 9>
Forfatter
Besked
LarsP Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Emne: JVC DR-MH30 fælles indkøb - anden halvleg
    Sendt: 26-Juni-2004 kl. 17:58

Jeg har lige haft købt en Thomson DVD/harddisk recorder og leveret den tilbage i uåbnet tilstand, da jeg liiige skulle tjekke på nettet hvad andre mente om den inden jeg tog den i brug.

Faldt over en anmeldelse her på recordere.dk, der lærte mig at den ikke indeholder en DVD brænder !!?? Det gav jeg ellers tydeligt udtryk for i butikken at jeg ønskede. Hvad sjov er der ved at optage på en harddisk og ikke kunne redigere og gemme på en DVD??

I min jagt på den, for mig optimale model, faldt jeg over dette forum og har med stor interesse læst både Philips, Pioneer og JVC fora. Det ser jo ud som om at MH30'eren er den eneste under 10000, der kan tilfredsstille alle mine ønsker. Et af dem er at den skal kunne vise JPEG fra CD-R, og det er der ikke ret mange der kan.

Desværre kom jeg jo for sent til det store fællesindkøb. Jeg vil derfor gerne opfordre til at succesen gentages. Jeg står hermed nr. 1 på en evt. ny liste over købere og jeg beder de rette (Thorvald, Lars, Michael Damgaard fra GODPRIS.DK) og evt. andre, der har indflydelse på dette hjælpe med at få et sådant initiativ ført ud i livet.
Det kan ikke roses nok, og især roser til godpris.dk  for at stille op med nogle kanon priser og holde forretningen her i Danmark i stedet for at man føler sig lokket af de billige netpriser syd for grænsen.

Så hvad med at prøve igen? Der er sikkert mange, der ligesom mig er kommet for sent, eller ikke har kunnet beslutte sig.

Med håbefuld hilsen

Lars P.
Nyformatteret JVCharddiskDVDrecorderfan



Redigeret af LarsP
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2004 kl. 18:21

Hej LarsP!

Det er ikke usandsynligt, at der kunne åbnes for en ny bestillingsrunde - jeg kan nok sige - uden at sige mere end jeg må - at jeg ved, at der har været en del, der har henvendt sig til GodPris, dels uden om dette forum og dels uden for tidsfristen.

Jeg skal nok prøve at drøfte med GodPris om vi kan åbne "udsalget" igen.

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
LarsP Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2004 kl. 18:32

Hej Thorvald,

Kanon

Det er også forståligt at der er andre. HDD/DVD recordere dukker op på hylderne i snart sagt alle halvkvædede forretninger, der sælger køleskabe og stegepander udover. Folk bliver jo interesserede og nogle (mig selv f.eks.) køber en af dem uden at sætte sig ordentligt ind i hvad man kan/bør forvente af sådan en. Heldigvis fandt jeg dette forum og blev klogere. Det er der sikkert også mange andre der gør. Derfor er et nyt fælles indkøb et sikkert hit, tror jeg.

Come on, lets buy something

LarsP

Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2004 kl. 22:49

Gode nyheder!!! - Til alle Jer, der gerne ville have været med til det store sus af et fællesindkøb af JVC DR-MH30 - hvor det var muligt at købe en fantastisk DVD-optager til en fantastisk pris!!

Der åbnes nu for tilmeldingsrunde nr. 2 - da det nok vil være begrænset hvor længe denne runde er åben, inden vi genåbner "udsalget" hos GodPris - så skynd Jer og tilmeld Jer - og spred nyheden!!

NB.: Levering – p.g.a. den utrolige og massive bestillingsrunde i første halvleg må dem, der tilmelder sig i anden halvleg påregne, at levering vil ske ultimo juli eller primo august.

Se også: Køb af JVC DR-MH30, liste - 1. & 2. runde

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
LarsP Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 98
Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juni-2004 kl. 23:45

Jamen, det er jo fænomonalt. Hvis jeg havde haft den i aften kunne jeg ha' set bold i hurtig hastighed og overstået den kedelige kamp (Holland/Sverige) på 1,5 minut .

Så, nu er det op af starthullerne og få skrevet jer på listen. Dette tilbud er så godt at du med garanti ikke bør gå glip af det!

LarsP

Til top
Fynbo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2004 kl. 12:31

Jeg vil også gerne på listen. Sådan et tilbud kan man jo ikke sige nej til.

/Fynbo

Til top
Søren Højvang Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2004 kl. 16:38

Vil helt sikkert også på listen.  Har længe søgt efter en ordenlig DVD recorder

.Søren

Til top
Ebbe Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 78
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2004 kl. 05:48

Damn.... Hvis blot jeg havde indtryk af HD/blæserstøj så var jeg osse med på vognen, er nervøs for at ha' en jetjager stående henne under fjerneren Smile.

Er der slet ikke nogen der har set/hørt den endnu ?

MVH

Ebbe

 

Til top
springmand Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2004 kl. 06:36

Hej Ebbe og andre der tvivler med lyden

Jeg vil da foreslå dig at prøvekøre en JVC DR-M10 derhjemme! Man må jo gå ud fra, at storebroderen ikke larmer mere!

MVH Springmand



Redigeret af springmand
Torben Sørensen Böhlers
Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2004 kl. 07:24
[QUOTE=Ebbe]

Damn.... Hvis blot jeg havde indtryk af HD/blæserstøj så var jeg osse med på vognen, er nervøs for at ha' en jetjager stående henne under fjerneren Smile.

Er der slet ikke nogen der har set/hørt den endnu ?

/QUOTE]

Hej Ebbe.

Nu er den jo helt ny, men de test jeg har set af tidligere JVC modeller har ikke vist mere blæserstøj end andre mærker, Jeg har en Pioneer 5100 H, den høres også ganske svagt men ikke generende overhovedet, så jeg har også bestilt den nye JVC i fælleskøb her på sitet og er ikke særligt bekymret over støjen, jeg ville ikke betænke mig på at bestille hvis jeg var dig.

Maskinen er jo ny, og er en topmodel , og teknikken udvikler sig jo hele tiden.

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7883
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2004 kl. 08:05

Jeg er heller ikke særligt bekymret over støjen fra optageren. Jeg har den allerførste harddiskvideo (HDD+(S)VHS) som JVC lavede for 2 år siden, og den har jeg haft i ca. 2 år. Hvis der er helt stille i stuen kan man høre en svag hvinende lyd, måske fra harddisken, selve blæseren synes jeg ikke jeg har lagt mærke til (med mindre det er den der hviner). Men hvis fjernsynet kører, så skal man helt hen til optageren og lægge øret til for at høre det.

I den nye model er det formentligt kun blevet bedre.

- Og når så mange (!) har bestilt, så er det jo også et udtryk for, at der generelt er stor tillid til at JVC leverer en rigtig god maskine!



Redigeret af Thorvald
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
itjan Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Januar-2004
Sted: Djibouti
Status: Offline
Point: 140
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juni-2004 kl. 08:23

 

Hvis du har lidt teknisk snilde, er det nemt at udskifte 'en blæser med en anden og mere lydløs. Hvis du får brug for garantien, sætter du den gamle blæser på igen. Har du aldrig rodet med den slags, så lad være.

Jeg er selv følsom over for unødig støj, men er ikke nervøs for JVC 'en, tror ikke den kan høres under normale forhold. Der er selvfølgelig  helt stille passager, det må man at leve med hvis man vil have en.

 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu