|
Error_model_bind |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Mazip
Bruger Oprettet: 27-Januar-2013 Sted: Randers Status: Offline Point: 55 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-Marts-2013 kl. 13:21 |
Hey.
Når jeg vil køre apps på mit samsung smart tv får jeg følgende fejlkode: error_model_bind Andre der oplever denne problematik? Jeg har forbindelse både til router og internet. Har genstartet router uden held. Mvh mads |
|
Mazip
Funktioner
Tak(0)
|
Mit TV er et Samsung UE55ES7005XXE
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Smart HUB er nede... Igen...
Jeg ved ikke hvad det er for en smart software designer, der har valgt, at man skal have forbindelse til Smart HUB, for at køre 3. parts apps man har i forvejen dog. Det giver ingen mening, at fordi Smart HUB er nede, så kan man heller ikke komme på Netflix :S
|
|
Mazip
Funktioner
Tak(0)
|
Det er rimelig usmart!
Jeg har erfaret, at der er mange andre med samme problem i både DK, US og GBR. |
|
Mb120
Bruger Oprettet: 11-September-2007 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 65 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samsung kan åbenbart ikke lave software - og det bliver ikke bedre SUK - mit næste tv bliver med 140% sikkerhed IKKE fra samsung !
|
|
Mazip
Funktioner
Tak(0)
|
Nu virker skidtet igen :)
|
|
Jacobkk85
Ny bruger Oprettet: 03-Marts-2013 Sted: Aalborg Danmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit e8005 virker stadig ikke. Hvis jeg vidste at samsungs servere skulle værre oppe for at jeg kunne bruge mit tv havde jeg aldrig købt et samsung tv....
|
|
Mb120
Bruger Oprettet: 11-September-2007 Sted: Middelfart Status: Offline Point: 65 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme her. Samsung og software ....suk
|
|
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min BD-ES6000 er også oppe igen. Sidder og ser Top Gear på Netflix på den nu.
|
|
Jacobkk85
Ny bruger Oprettet: 03-Marts-2013 Sted: Aalborg Danmark Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mit e8005tv er stadig ikke oppe. Hvad sker der man :s
|
|
ElCapitano
Bruger Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
Funktioner
Tak(0)
|
Stadig nede....
Opdaterede Firmware, så forbindelsen til nettet er på plads, men får stadig ERROR_MODEL_BIND.... Utroligt at App's kræver kommunikation med Samsung servere for at virke... |
|
Jacobkk85
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad sker der lige?? Hvorfor er det ikke oppe endnu? Kan de ikke finde reset knappen på deres server eller hvad....
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |