Print side | Luk vindue

Error_model_bind

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Smart TV
Forumbeskrivelse: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120926
Udskrevet den: 07-Februar-2025 kl. 18:56


Emne: Error_model_bind
Skrevet af: Mazip
Emne: Error_model_bind
Skrevet den: 03-Marts-2013 kl. 13:21
Hey.

Når jeg vil køre apps på mit samsung smart tv får jeg følgende fejlkode: error_model_bind

Andre der oplever denne problematik?

Jeg har forbindelse både til router og internet. Har genstartet router uden held.

Mvh mads



Svar:
Skrevet af: Mazip
Skrevet den: 03-Marts-2013 kl. 13:28
Mit TV er et Samsung UE55ES7005XXE


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 03-Marts-2013 kl. 16:20
Smart HUB er nede... Igen...
Jeg ved ikke hvad det er for en smart software designer, der har valgt, at man skal have forbindelse til Smart HUB, for at køre 3. parts apps man har i forvejen dog. Det giver ingen mening, at fordi Smart HUB er nede, så kan man heller ikke komme på Netflix :S


-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: Mazip
Skrevet den: 03-Marts-2013 kl. 17:54
Det er rimelig usmart!

Jeg har erfaret, at der er mange andre med samme problem i både DK, US og GBR.


Skrevet af: Mb120
Skrevet den: 03-Marts-2013 kl. 18:27
Samsung kan åbenbart ikke lave software - og det bliver ikke bedre SUK - mit næste tv bliver med 140% sikkerhed IKKE fra samsung !


Skrevet af: Mazip
Skrevet den: 03-Marts-2013 kl. 21:27
Nu virker skidtet igen :)


Skrevet af: Jacobkk85
Skrevet den: 03-Marts-2013 kl. 21:38
Mit e8005 virker stadig ikke. Hvis jeg vidste at samsungs servere skulle værre oppe for at jeg kunne bruge mit tv havde jeg aldrig købt et samsung tv....


Skrevet af: Mb120
Skrevet den: 03-Marts-2013 kl. 21:44
Samme her. Samsung og software ....suk


Skrevet af: Nagash
Skrevet den: 03-Marts-2013 kl. 23:41
Min BD-ES6000 er også oppe igen. Sidder og ser Top Gear på Netflix på den nu.

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Skrevet af: Jacobkk85
Skrevet den: 04-Marts-2013 kl. 07:28
Mit e8005tv er stadig ikke oppe. Hvad sker der man :s


Skrevet af: ElCapitano
Skrevet den: 04-Marts-2013 kl. 07:41
Stadig nede....
Opdaterede Firmware, så forbindelsen til nettet er på plads, men får stadig ERROR_MODEL_BIND....
Utroligt at App's kræver kommunikation med Samsung servere for at virke...


Skrevet af: Jacobkk85
Skrevet den: 04-Marts-2013 kl. 10:37
Hvad sker der lige?? Hvorfor er det ikke oppe endnu? Kan de ikke finde reset knappen på deres server eller hvad....


Skrevet af: Jacobkk85
Skrevet den: 04-Marts-2013 kl. 22:18
Virker stadig ikke. Fedt med et tv til15.000 som kun virker halvt....



Print side | Luk vindue