recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stofa HDTV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStofa HDTV

 Besvar Besvar Side  123 45>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Direkte link til dette indlæg Emne: Stofa HDTV
    Sendt: 18-Oktober-2007 kl. 13:16
Oprindeligt skrevet af pjoska pjoska skrev:

så har jeg en kanal som hedder viasat explorer den er med spansk lyd eller noget ligne er der nogen af jer som ved hvad hvorfor osv.



tryk på alt knappen på fjernbetjeningen, så kan du vælge lydspor, fx engelsk...
Til top
pjoska Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2007 kl. 11:44

Hej med jer derude i cyberspace, jeg har Pioneer LX 508 D og stofa samsung HD boks "lånt" jeg har det digitale spejl HD pakke og Canal + pakken, jeg undrer mig over jeg ikke har tekst på mine HD kanaler hverken på silver, discovery eller hd+ nogen som ved noget om dette?

så har jeg en kanal som hedder viasat explorer den er med spansk lyd eller noget ligne er der nogen af jer som ved hvad hvorfor osv.

Til top
brems Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2007 kl. 22:20

Jeg har gennem nogen tid fulgt Stofas pronovering af deres produkter, og kan ikke finde hoved og hale i mangel på samme.

Står Stofa med et nyt produkt som afløser af Samsung decoderen i baghånden siden de ikke gør særligt meget for at udbrede kendskabet til hele HD-problematikken.

TDC rører på sig i disse dage, så mon ikke vi kan forvente, at Stofa enten presses, eller griber chancen for nye tiltag.

De når hellerikke langt med den prispolitik de har lagt for dagen, og slet ikke nu, hvor de store fladskærme flyver over diskene.

Kravet fra Stofas fremtidige kunder vil være en fornuftig - og gennemskuelig pris og programpolitik.

Lad os få en udmelding fra Stofa.

Har I noget guf i ærmet?

Til top
crisbo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2007 kl. 12:20
Nææ...det behøver jeg ikke...kun i 2
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2007 kl. 19:43
Behøver du at poste i alle forums?
Til top
crisbo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2007 kl. 18:06

Håber at nogen kan svare på et spørgsmål.

Har digital spejling gennem stof ekstra.

Nu er det sådan at på analog har jeg  Viasat history liggende, men den er ikke til at finde gennem min samsung hd box.



Sådan var det også med Discovery travel og Viasat history, men efter flere månderes korrespondance med diverse folk fra deres kundeservice og teknik afdeling dukkede de 2 sidste lige pludselige op,(og det var ikke mig der havde glemt at opdatere) :)

Men den sidste kanal( Viasat history ) var det ikke muligt at digital spejle, da de ikke havde den nødvendige tilladelse.

Det synes jeg lyder højst mistænkeligt.

Mit spørgsmål er så: prøver de at bilde mig en historie på ærmet for at slippe af med mig, eller kan det virkelig være rigtigt at de ikke har tilladelse til at sende den digitalt.

På forhånd tak.

Mvh.

Crisbo

PS: jeg høre ind under  Helsingørs antenneforening.



Redigeret af crisbo - 30-August-2007 kl. 18:09
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2007 kl. 14:49
Du kan sådan set se tv på alle udgange på Samsung boksen på en gang men selvfølgelig er det den samme kanal på alle udgange så svaret må være ja.
Til top
silver300 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2007 kl. 17:28

kan man tilslutte 2 tv til samsungboxen med HDMI og skartstik således at man kan se canaldigital i soveværelset via skartstik selvom boxen står i stuen og er tilsluttet tv via HDMI kan jo ikke se det på det analoge signal



Redigeret af silver300 - 10-August-2007 kl. 17:34
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2007 kl. 00:45
"Syntes også det er underligt, at stofa ikke låser for de kanaler man ikke har abb på ??? kan se alle kanaler, dog ikke canal + og tv1000, alle de andre kanaler fra de andre pakker kan jeg se, betaler ikke for dem... Må stofa overhovet det, en masse kan jo være sort serier...:p"

Hvilke kanaler er det lige du kan se? Er det hele pakker - jeg har også oplevet det men der blev lukket for det igen.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2007 kl. 20:21

 

 Ja det er ret utroligt, man kan altid finde kanaler der sender sport, men det er uhyre svært at finde på andet.

Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
kenneth4200 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 396
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2007 kl. 20:11

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Nu har jeg lige fået det nye AN-TV magasin ind af døren - som altid ikke meget nyt ... bortset fra noget de omtaler som det "Digitale Fravalg" - Stofa arbejder åbenbart på en pakketering af pakkerne så der bliver flere pakker i temaer - og man altså f.eks. vælge pakke 1 også en digital tvpakke - jeg håber det bliver således at jeg bare kan vælge en eller to pakker som kun indeholder "mine kanaler" - desværre er an-tvs hjemmeside ikke opdateret endnu - det sker nok næste år ;)

Snakkede lige med en fyr fra Stofa - han understreger igen at det ikke Stofa der sammensætter og vælger hvilke tjenester der tilbydes hos de enkelte antenneforeninger og siger at hvis vi vil brokke os skal det gå igennem foreningen - så jeg skriver squ til dem. I andre i Aalborg kan jo gøre det samme og spørge via deres hjemmeside - jeg vil specielt gerne have det med pengene belyst - jeg ville da hellere at antenneforeningen brugte 5-6 millioner på at forbedre mit antennenet end udgive et dumt blad.

Har lige fået dette afvide!

Men stadig ingen HDTV KANALER!!!!

Syntes også det er underligt, at stofa ikke låser for de kanaler man ikke har abb på ??? kan se alle kanaler, dog ikke canal + og tv1000, alle de andre kanaler fra de andre pakker kan jeg se, betaler ikke for dem... Må stofa overhovet det, en masse kan jo være sort serier...:p

15. juni lancerer Telia Stofa Sport - en ny sportspakke via den digitale platform StofaXtra. Pakken omfatter følgende kanaler:

  • Viasat Golf sender 1300 timers live golf i 2007 med dækning af både European Tour, Ryder Cup, US PGA Championships, British Open og US Open samt meget, meget mere
  • Eurosport 2 er spænding, fart, action og adrenalin. Her vises sportsgrene som Skateboard, Snowboard, Motorcross og kampsport med plads til "nye" sportsgrene og unge stjerner
  • Sailing channel er den ultimative kanal for båd -og sejllads entusiasten
  • Extreme Sport er adrenalinpumpende actionprægede sportsgrene som er lidt underground og nicheprægede
  • ESPN Classic Sports er kanalen, hvor minderne om de store sportsøjeblikke genopfriskes 24 timer i døgnet. Her er alle de store kampe, øjeblikke, historier og personligheder indenfor sportens verden.

Prisen bliver 79 kr. incl. moms. Tv-pakken bliver tilgængelig på Stofa.dk den 15. juni, hvor antenneforeningernes medlemmer kan læse mere om den nye tv og bestille med det samme.



Sport + Mzone til kun 129 kr.

Samtidig med at sportspakken lanceres, får medlemmerne et godt tilbud på at kombinere den eksisterende MZone med Sport for kun 129 kr./md. Den lave pris er mulig pga. det store samfald af kanaler mellem de to pakker, og det giver altså brugerne mulighed for at få de nye tv-kanaler fra Sport for kun 30 kr./md. Kombinationen kan bestilles på Stofa.dk den 15. juni.


Venlig hilsen

Telia Stofa A/S



Redigeret af kenneth4200 - 06-Juni-2007 kl. 20:11
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2007 kl. 14:12
Nu har jeg lige fået det nye AN-TV magasin ind af døren - som altid ikke meget nyt ... bortset fra noget de omtaler som det "Digitale Fravalg" - Stofa arbejder åbenbart på en pakketering af pakkerne så der bliver flere pakker i temaer - og man altså f.eks. vælge pakke 1 også en digital tvpakke - jeg håber det bliver således at jeg bare kan vælge en eller to pakker som kun indeholder "mine kanaler" - desværre er an-tvs hjemmeside ikke opdateret endnu - det sker nok næste år ;)

Snakkede lige med en fyr fra Stofa - han understreger igen at det ikke Stofa der sammensætter og vælger hvilke tjenester der tilbydes hos de enkelte antenneforeninger og siger at hvis vi vil brokke os skal det gå igennem foreningen - så jeg skriver squ til dem. I andre i Aalborg kan jo gøre det samme og spørge via deres hjemmeside - jeg vil specielt gerne have det med pengene belyst - jeg ville da hellere at antenneforeningen brugte 5-6 millioner på at forbedre mit antennenet end udgive et dumt blad.


Redigeret af Mike S. - 06-Juni-2007 kl. 14:15
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 45>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu