recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Laptop
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Laptop

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Friis1 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 05-Oktober-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 24
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Friis1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Laptop
    Sendt: 12-Maj-2013 kl. 20:44
Vil lige høre om den her er super til prisen eller er der et bedre alternativ.

http://cdon.dk/hjemme-elektronik/fujitsu_lifebook_nh532_intel_i7-3630qm_8gb_500gb_17.3_w8-21464861

På forhånd tak.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2013 kl. 11:28
hvad skal den bruges til?
de her, store CPU bærbare med grafikkort bliver tit varme, holder ikke godt på strømmen og så videre..

men hvis det er en spille pc, så er det måske fint nok...

Men hvis du skal have en surfe / skrive pc, så findes der UTALLIGE bedre alternativer, og måske endag muligt at slippe for en HD og kommer over i en SSD istedet, og få den til at føles hurtig..

Personligt for 4+ år siden købte jeg en macbook pro 15" unibody med 9600gt og 9400m onboard, fordi ja man skulle da kunne spille.

jeg har 1 gang haft prøvet det sekundære kort, ellers ALDRIG brugt det, men den bærbare kører dagligt. så for mig var grafikken ikke vitalt, og jeg skulle have taget en 13" uden gfx istedet. og levet med onboard, som til almindelige småting der kører 3d er fint.

Så jeg anbefaler at er det REELT en bærbar du søger, ikke en spille maskine så køb dig noget med ULV / SSD og onboard HD4000 (måske det nye HD5000 der kommer) og 10timer+ batteri tid.

Redigeret af Rasmusdc - 13-Maj-2013 kl. 11:30
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu