hvad skal den bruges til? de her, store CPU bærbare med grafikkort bliver tit varme, holder ikke godt på strømmen og så videre.. men hvis det er en spille pc, så er det måske fint nok... Men hvis du skal have en surfe / skrive pc, så findes der UTALLIGE bedre alternativer, og måske endag muligt at slippe for en HD og kommer over i en SSD istedet, og få den til at føles hurtig.. Personligt for 4+ år siden købte jeg en macbook pro 15" unibody med 9600gt og 9400m onboard, fordi ja man skulle da kunne spille. jeg har 1 gang haft prøvet det sekundære kort, ellers ALDRIG brugt det, men den bærbare kører dagligt. så for mig var grafikken ikke vitalt, og jeg skulle have taget en 13" uden gfx istedet. og levet med onboard, som til almindelige småting der kører 3d er fint. Så jeg anbefaler at er det REELT en bærbar du søger, ikke en spille maskine så køb dig noget med ULV / SSD og onboard HD4000 (måske det nye HD5000 der kommer) og 10timer+ batteri tid.
------------- http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73079&PID=735791&title=work-in-progress-hjemmebio#735791 - Min Hjemmebio
|