|
Forslag til køb af billig projektor |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Kimj01
Ny bruger Oprettet: 06-Juni-2013 Sted: Ringkøbing Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Juni-2013 kl. 23:41 |
Hej,
Jeg søger lidt erfaren viden omkring projektorer. Jeg står og flytter ind i en lækker lejlighed med en af mine venner og vi synes det kunne være rigtig fedt med en projektor til at slå film op på og også kunne spille fra ps3. Er lidt et luksus dyr når det kommer til elektronik, men der er mange til vi skal bruge penge på til lejligheden, så projekteren skal ikke være for dyr. Har kigget meget på DBA for måske at kunne købe et godt, brugt et, men er i tvivl, da de fleste har nogle år på bagen. Bl.a. denne synes jeg ser rigtig god ud på papirerne og har fået flotte anmeldelser: http://www.gamereactor.dk/gadgets/61646/Anmeldelse%3A+Hitachi+PJ-TX200/ - Men den havde som man kan læse sig til, release date: sep. 2005. Har også kig på: http://www.cinema-shop.dk/raasdal-led128hd-p-1589.html - Som så er fra ny af, hvor der lige nu synes at være en god rabat. Kom gerne med andre forslag, for ved ærligt intet omkring dette.
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hold dig LANGT væk fra Cinema Shop. Det er noget billigt lort de sælger.
|
|
Kimj01
Ny bruger Oprettet: 06-Juni-2013 Sted: Ringkøbing Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Okay, så du vil råde mig til at holde mig til noget ældre, men af bedre kvalitet.
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har efterhånden læst 10-15 tråde med nøjagtig det spørgsmål du stiller :)
Først kigger folk brugt, så opdager de at pæren har kørt mange timer. Så kigger de på prisen på en ny pære ... så opdager de at pæren er dyr, og så ender de med at købe en ny projektor i stedet for. I mange tilfælde ender folk med at købe en TW-3200 til 7500. Hehe det var så en række påstande. Mit pointe er - prøv at kigge på den projektor, og se om den ikke opfylder dine behov. Den har lense shifting, hvilket betyder den ikke behøver stå 100% lige foran lærredet (kan fx stille den ud til siden). Jeg tror ikke du kan finde en billigere projektor som du vil blive glad for i det lange løb.
|
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Anbefaler du seriøst projektoren fra cinema-shop? |
|
Callie
Guld medlem Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tror, at han henviser til TW-3200.
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Uha nej - jeg holder mig også langt fra Cinema-Shop.
Jeg mente at han burde kigge på en TW-3200, og så købe den ved en "ordenlig" forhandler :)
|
|
Hans j
Guld medlem Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, pyyyyyyyhhhhhhaaaaaa .
|
|
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:04 |
|
skyeagle
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg vil da gerne anbefale benq projektorer, dog larmer de en del skal siges, ellers en optoma, de er også gode, lige nu har jeg selv en benq w7000 som står flot, jeg har også en optoma hd87 som står endnu pænere efter min mening,men mangler dog 3D'en ( som mig alligevel aldrig får set). Min hd87 er vist 2år og kørt under 200 timer ,men er fordi den har står intet skab, jeg har overvejet sælge den mange gange,men nænne det dårligt nok
Hilsen Kim |
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
skyeagle
Super bruger Oprettet: 10-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 454 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ih den stavekontrol der. Æg
|
|
Med Venlig Hilsen Kim
|
|
Willads
Super bruger Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 444 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har en tw-3200 og den fungerer fint, men jeg bruger den ikke til spil, kun bio, så...?
Men husk nu at du skal kunne lave en rimelig mørklægning af rummet hvis den skal fungere ordentligt i dagtimerne.
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |