recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forslag til køb af billig projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forslag til køb af billig projektor

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Kimj01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juni-2013
Sted: Ringkøbing
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimj01 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forslag til køb af billig projektor
    Sendt: 06-Juni-2013 kl. 23:41
Hej,

Jeg søger lidt erfaren viden omkring projektorer.
Jeg står og flytter ind i en lækker lejlighed med en af mine venner og vi synes det kunne være rigtig fedt med en projektor til at slå film op på og også kunne spille fra ps3. 

Er lidt et luksus dyr når det kommer til elektronik, men der er mange til vi skal bruge penge på til lejligheden, så projekteren skal ikke være for dyr. 

Har kigget meget på DBA for måske at kunne købe et godt, brugt et, men er i tvivl, da de fleste har nogle år på bagen. 

Bl.a. denne synes jeg ser rigtig god ud på papirerne og har fået flotte anmeldelser: 
http://www.gamereactor.dk/gadgets/61646/Anmeldelse%3A+Hitachi+PJ-TX200/
- Men den havde som man kan læse sig til, release date: sep. 2005. 

Har også kig på:
http://www.cinema-shop.dk/raasdal-led128hd-p-1589.html
- Som så er fra ny af, hvor der lige nu synes at være en god rabat. 

Kom gerne med andre forslag, for ved ærligt intet omkring dette.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 01:04
Hold dig LANGT væk fra Cinema Shop. Det er noget billigt lort de sælger.
Til top
Kimj01 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 06-Juni-2013
Sted: Ringkøbing
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kimj01 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 10:15
Okay, så du vil råde mig til at holde mig til noget ældre, men af bedre kvalitet.
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 10:33
Jeg har efterhånden læst 10-15 tråde med nøjagtig det spørgsmål du stiller :)

Først kigger folk brugt, så opdager de at pæren har kørt mange timer. Så kigger de på prisen på en ny pære ... så opdager de at pæren er dyr, og så ender de med at købe en ny projektor i stedet for.

I mange tilfælde ender folk med at købe en TW-3200 til 7500. 

Hehe det var så en række påstande. Mit pointe er - prøv at kigge på den projektor, og se om den ikke opfylder dine behov. Den har lense shifting, hvilket betyder den ikke behøver stå 100% lige foran lærredet (kan fx stille den ud til siden).

Jeg tror ikke du kan finde en billigere projektor som du vil blive glad for i det lange løb.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Jeg har efterhånden læst 10-15 tråde med nøjagtig det spørgsmål du stiller :)

Først kigger folk brugt, så opdager de at pæren har kørt mange timer. Så kigger de på prisen på en ny pære ... så opdager de at pæren er dyr, og så ender de med at købe en ny projektor i stedet for.

I mange tilfælde ender folk med at købe en TW-3200 til 7500. 

Hehe det var så en række påstande. Mit pointe er - prøv at kigge på den projektor, og se om den ikke opfylder dine behov. Den har lense shifting, hvilket betyder den ikke behøver stå 100% lige foran lærredet (kan fx stille den ud til siden).

Jeg tror ikke du kan finde en billigere projektor som du vil blive glad for i det lange løb.

Anbefaler du seriøst projektoren fra cinema-shop?

Til top
Callie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Februar-2005
Sted: Vestamager
Point: 563
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Callie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Anbefaler du seriøst projektoren fra cinema-shop?

Jeg tror, at han henviser til TW-3200.
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Point: 641
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 11:18
Uha nej - jeg holder mig også langt fra Cinema-Shop.

Jeg mente at han burde kigge på en TW-3200, og så købe den ved en "ordenlig" forhandler :)
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Uha nej - jeg holder mig også langt fra Cinema-Shop.

Jeg mente at han burde kigge på en TW-3200, og så købe den ved en "ordenlig" forhandler :)

Nå, pyyyyyyyhhhhhhaaaaaa LOL.
Til top
Bruger udmeldt 10 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 03-December-2007
Point: 530
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 11:37
.

Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:04
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 18:08
Jeg vil da gerne anbefale benq projektorer, dog larmer de en del skal siges, ellers en optoma, de er også gode, lige nu har jeg selv en benq w7000 som står flot, jeg har også en optoma hd87 som står endnu pænere efter min mening,men mangler dog 3D'en ( som mig alligevel aldrig får set).   Min hd87 er vist 2år og kørt under 200 timer ,men er fordi den har står intet skab, jeg har overvejet sælge den mange gange,men nænne det dårligt nok

Hilsen Kim
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2013 kl. 18:09
Ih den stavekontrol der. Æg
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2013 kl. 10:50
Jeg har en tw-3200 og den fungerer fint, men jeg bruger den ikke til spil, kun bio, så...?

Men husk nu at du skal kunne lave en rimelig mørklægning af rummet hvis den skal fungere ordentligt i dagtimerne.
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu