Print side | Luk vindue

Forslag til køb af billig projektor

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Visnings- og lytte-udstyr
Forumnavn: Projektorer
Forumbeskrivelse: Projektor og lærred
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=123610
Udskrevet den: 25-December-2024 kl. 18:19

Emne: Forslag til køb af billig projektor
Skrevet af: Kimj01
Emne: Forslag til køb af billig projektor
Skrevet den: 06-Juni-2013 kl. 23:41
Hej,

Jeg søger lidt erfaren viden omkring projektorer.
Jeg står og flytter ind i en lækker lejlighed med en af mine venner og vi synes det kunne være rigtig fedt med en projektor til at slå film op på og også kunne spille fra ps3. 

Er lidt et luksus dyr når det kommer til elektronik, men der er mange til vi skal bruge penge på til lejligheden, så projekteren skal ikke være for dyr. 

Har kigget meget på DBA for måske at kunne købe et godt, brugt et, men er i tvivl, da de fleste har nogle år på bagen. 

Bl.a. denne synes jeg ser rigtig god ud på papirerne og har fået flotte anmeldelser: 
http://www.gamereactor.dk/gadgets/61646/Anmeldelse%3A+Hitachi+PJ-TX200/
- Men den havde som man kan læse sig til, release date: sep. 2005. 

Har også kig på:
http://www.cinema-shop.dk/raasdal-led128hd-p-1589.html
- Som så er fra ny af, hvor der lige nu synes at være en god rabat. 

Kom gerne med andre forslag, for ved ærligt intet omkring dette.

Svar:
Skrevet af: Naiera
Skrevet den: 07-Juni-2013 kl. 01:04
Hold dig LANGT væk fra Cinema Shop. Det er noget billigt lort de sælger.

Skrevet den: 07-Juni-2013 kl. 10:15
Okay, så du vil råde mig til at holde mig til noget ældre, men af bedre kvalitet.

Skrevet af: Precious
Skrevet den: 07-Juni-2013 kl. 10:33
Jeg har efterhånden læst 10-15 tråde med nøjagtig det spørgsmål du stiller :)

Først kigger folk brugt, så opdager de at pæren har kørt mange timer. Så kigger de på prisen på en ny pære ... så opdager de at pæren er dyr, og så ender de med at købe en ny projektor i stedet for.

I mange tilfælde ender folk med at købe en TW-3200 til 7500. 

Hehe det var så en række påstande. Mit pointe er - prøv at kigge på den projektor, og se om den ikke opfylder dine behov. Den har lense shifting, hvilket betyder den ikke behøver stå 100% lige foran lærredet (kan fx stille den ud til siden).

Jeg tror ikke du kan finde en billigere projektor som du vil blive glad for i det lange løb.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118334&PN=1&title=precious-hjemmebiograf - Min Bio

Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 07-Juni-2013 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Jeg har efterhånden læst 10-15 tråde med nøjagtig det spørgsmål du stiller :)

Først kigger folk brugt, så opdager de at pæren har kørt mange timer. Så kigger de på prisen på en ny pære ... så opdager de at pæren er dyr, og så ender de med at købe en ny projektor i stedet for.

I mange tilfælde ender folk med at købe en TW-3200 til 7500. 

Hehe det var så en række påstande. Mit pointe er - prøv at kigge på den projektor, og se om den ikke opfylder dine behov. Den har lense shifting, hvilket betyder den ikke behøver stå 100% lige foran lærredet (kan fx stille den ud til siden).

Jeg tror ikke du kan finde en billigere projektor som du vil blive glad for i det lange løb.

Anbefaler du seriøst projektoren fra cinema-shop?

Skrevet af: Callie
Skrevet den: 07-Juni-2013 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Anbefaler du seriøst projektoren fra cinema-shop?

Jeg tror, at han henviser til TW-3200.

Skrevet af: Precious
Skrevet den: 07-Juni-2013 kl. 11:18
Uha nej - jeg holder mig også langt fra Cinema-Shop.

Jeg mente at han burde kigge på en TW-3200, og så købe den ved en "ordenlig" forhandler :)

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=118334&PN=1&title=precious-hjemmebiograf - Min Bio

Skrevet af: Hans j
Skrevet den: 07-Juni-2013 kl. 11:20
Oprindeligt skrevet af Precious Precious skrev:

Uha nej - jeg holder mig også langt fra Cinema-Shop.

Jeg mente at han burde kigge på en TW-3200, og så købe den ved en "ordenlig" forhandler :)

Nå, pyyyyyyyhhhhhhaaaaaa LOL.

Skrevet af: Bruger udmeldt 10
Skrevet den: 07-Juni-2013 kl. 11:37
.

Skrevet af: skyeagle
Skrevet den: 07-Juni-2013 kl. 18:08
Jeg vil da gerne anbefale benq projektorer, dog larmer de en del skal siges, ellers en optoma, de er også gode, lige nu har jeg selv en benq w7000 som står flot, jeg har også en optoma hd87 som står endnu pænere efter min mening,men mangler dog 3D'en ( som mig alligevel aldrig får set).   Min hd87 er vist 2år og kørt under 200 timer ,men er fordi den har står intet skab, jeg har overvejet sælge den mange gange,men nænne det dårligt nok

Hilsen Kim

-------------
Med Venlig Hilsen Kim

Skrevet af: skyeagle
Skrevet den: 07-Juni-2013 kl. 18:09
Ih den stavekontrol der. Æg

-------------
Med Venlig Hilsen Kim

Skrevet af: Willads
Skrevet den: 09-Juni-2013 kl. 10:50
Jeg har en tw-3200 og den fungerer fint, men jeg bruger den ikke til spil, kun bio, så...?

Men husk nu at du skal kunne lave en rimelig mørklægning af rummet hvis den skal fungere ordentligt i dagtimerne.

-------------
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2

Skrevet den: 09-Juni-2013 kl. 13:33
Siger mange tak. Har fundet en projektor jeg tror at jeg vil blive glad for

Skrevet af: Pil-babz
Skrevet den: 09-Juni-2013 kl. 20:33
Hvad faldt valget så på? :-)
Jeg har selv lige købt en brugt benq 1060 med 170 timer på pæren. Den fungere helt fint! Og koster 5500,- fra ny.

-------------
              http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120127&title=pilbabz-stuebio - Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC

Skrevet den: 09-Juni-2013 kl. 20:36
Jeg har valgt en brugt Hitachi PJ-TX200, da jeg ikke vil smide mange penge i det. 
Der følger en splinterny pære med, så regner ikke med at der bliver noget problem der :-) 

Finder nok ikke bedre til prisen

Print side | Luk vindue