recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Seagate HD RMA spørgsmål
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Seagate HD RMA spørgsmål

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Seagate HD RMA spørgsmål
    Sendt: 16-September-2013 kl. 15:52
Det viste sig at disken skulle sendes fra Sverige til Amsterdam. Nu kan jeg ikke huske om Amsterdam adressen var imellem dem, jeg kunne vælge imellem. Men OK. Jeg fik en ombytter, og der er garanti til april 2015.


Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 15:11
Skønt du fik det til at køre ;-)
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 15:03
.


Redigeret af Brixen - 16-September-2013 kl. 15:06
Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 14:50
Så kører det. 


Redigeret af Brixen - 16-September-2013 kl. 15:07
Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 14:48
Virker den så i din NAS?
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2013 kl. 14:37
Løst.

Jeg modtog en "refurbished" disk i dag.

Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 19:00
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

lyder lidt underligt, jeg sendte for et par måneder siden 2 stk til ombytning, sendte dem godtnok til Tyskland, men jeg havde 2 ombyttede disk ca 1 uge senerer

Ja, jeg synes der går lidt lang tid. Men det er ikke akut, da jeg har sat en WD Red harddisk i min NAS nu. Den skal bare nå at komme inden den næste står af.


Venlig hilsen
KB
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 18:13
lyder lidt underligt, jeg sendte for et par måneder siden 2 stk til ombytning, sendte dem godtnok til Tyskland, men jeg havde 2 ombyttede disk ca 1 uge senerer
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2013 kl. 18:03
Hvor lang tid tager sådan en sag? Jeg har sendt harddisken, og kan se på T&T at den er modtaget i Sverige for en uge siden. Men på min ordre på Seagate står der at den ikke er modtaget.

Skal den sendes til USA fra Sverige?


Venlig hilsen
KB
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af DiscomanDK DiscomanDK skrev:

Jeg havde nok blot sendt den af sted.
Det kan være svært for Seagate at bevise den ikke virkede.

Desuden har jeg hørt en lille pipfugl synge om at alle harddiske bliver byttet uden diskussion hos WD & Seagate. (Uden jeg dog kan garantere dette). 


Så ryger den afsted. Den vil i hvert fald ikke virke i min NAS.

Venlig hilsen
KB
Til top
DiscomanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Februar-2008
Sted: Skanderborg, DK
Status: Offline
Point: 1415
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DiscomanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 19:47
Jeg havde nok blot sendt den af sted.
Det kan være svært for Seagate at bevise den ikke virkede.

Desuden har jeg hørt en lille pipfugl synge om at alle harddiske bliver byttet uden diskussion hos WD & Seagate. (Uden jeg dog kan garantere dette). 
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6640
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2013 kl. 16:51
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

Ville prøve at høre forhandleren. Ikke alle steder tager penge for kontrol

Harddisken er 3 år gammel, derfor henvendte jeg mig direkte til Seagate, da de giver 5 års garanti.

Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu