recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee opgraderer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee opgraderer

 Besvar Besvar Side  <1 23456>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 22:48
Min 100/10 bliver også udskiftet med en waoo 200/200
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 22:36
Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

 
Du er tvunget til at have kabel-TV - du er ikke tvunget til at have internet via kabel-TV!Smile

Tror der hentydes til, at der er steder hvor der ikke er nogen reelle alternativer (dårlige telefonkabler / ingen fiber).
Til top
Hustler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hustler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 21:38
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

100/10 stiger ikke i pris eller hastighed, ifølge deres fb post.
 
som de også skiver på FB.. det kommer an på hvilken aftale og udstyr der er på ens antenneselskab.
 
 
 
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Oprindeligt skrevet af fiskerendk fiskerendk skrev:

Det er fandme i orden for en 10er. så i stedet for folks pibekoncerter måske de skulle vente med at brokke sig til de ved noget konkret i stedet for rygter. Hvis man ikke er blevet varslet en stigning så har man ikke fået den endnu og måske som i ovenstående en rigtig fin opgradering for 10 kroner hvis folk ikke vil give det ja så find en anden udbyder.


De har allerede meldt ud, at min 20/1 bliver nedlagt. Jeg har ikke brug for højere hastighed, så havde jeg allerede bestilt det.

Ny udbyder? Det kræver nærmest, at jeg finder et andet sted at bo.

Du er tvunget til at have kabel-TV - du er ikke tvunget til at have internet via kabel-TV!Smile
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 21:06
Det var da dejlige nyhederSmile
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 20:57
100/10 stiger ikke i pris eller hastighed, ifølge deres fb post.
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 20:29
Oprindeligt skrevet af fiskerendk fiskerendk skrev:

Det er fandme i orden for en 10er. så i stedet for folks pibekoncerter måske de skulle vente med at brokke sig til de ved noget konkret i stedet for rygter. Hvis man ikke er blevet varslet en stigning så har man ikke fået den endnu og måske som i ovenstående en rigtig fin opgradering for 10 kroner hvis folk ikke vil give det ja så find en anden udbyder.


De har allerede meldt ud, at min 20/1 bliver nedlagt. Jeg har ikke brug for højere hastighed, så havde jeg allerede bestilt det.

Ny udbyder? Det kræver nærmest, at jeg finder et andet sted at bo.
Til top
Tanaburs Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tanaburs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 20:11
Igår fik jeg et brev fra waoo, de opgraderer mig fra 30/30 til 50/50 for ekstra 10 kr/måned :)
Fiber til folket
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 19:56
Det er fandme i orden for en 10er. så i stedet for folks pibekoncerter måske de skulle vente med at brokke sig til de ved noget konkret i stedet for rygter. Hvis man ikke er blevet varslet en stigning så har man ikke fået den endnu og måske som i ovenstående en rigtig fin opgradering for 10 kroner hvis folk ikke vil give det ja så find en anden udbyder.
Til top
Hustler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hustler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 19:50
Har 100/10mbit får 100/20 for 10 kr mere
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Maj-2005
Status: Offline
Point: 1048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pade2204 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 19:07
Nu hvor der er så mange YouSee nyheder herinde - hvorfor er der så ingen nyhed omkring en lidt mindre positiv ting, som  prisstigninger ?

Men en nyhed om at der SNART sker noget med musik-kvaliteten... altså!

Jeg har 100/10 og skal så betale en 10 mere?  Har ej heller fået brevet.

Clown
Til top
KOS. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Juni-2006
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KOS. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-August-2013 kl. 18:09
Oprindeligt skrevet af Allan m Allan m skrev:

har nu 50/5 , der står ikke noget om det på siden ???


Din hastighed bliver ikke ændret,men du kommer til at betale 10,- mere om månedenConfused
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu