|
Imperial opgraderes + Loppemarked d. 15/9/2013 |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
JorgenC
Bruger Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-September-2013 kl. 21:10 |
Faldt lige over den her artikel. De holder tilsyneladende loppemarked over deres brugte plysstole og andre effekter. |
|
SosFarum
Guld medlem Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spændende - så skal man ikke helt til Næstved for at opleve Atmos.
|
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ang loppemarkedet kom der en mail fra Biozonen:
" Er du filmnørd - eller måske bare interesseret i at finde ting, som man ikke kan støve op andre steder? Så se her: Vi inviterer til Nordisk Film Biografers loppemarked i Imperial Vi har ryddet op i gemmerne - både i vores biografer, hos de forskellige filmselskaber og ude på Nordisk Film i Valby. Der vil være mulighed for at finde alt lige fra vintage biografstole fra Imperial og udstillingsskabe til signerede bøger og billeder. Der er hi-fi udstyr fra vores biografer, actionfigurer i ubrudt emballage, et mylder af andre spændende og sjældne sager, og hele dagens omsætning går ubeskåret til børneafdelingen på Rigshospitalet! Har du filmrelaterede artefakter derhjemme, har du også mulighed for selv at sætte en stand op. Det koster 100 kr., og tilmelding foregår ved at sende en mail til imperial-loppe@nordiskfilm.com |
|
JorgenC
Bruger Oprettet: 02-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder da spændende. Fandt lige den her http://imperialbio.dk/news/filmloppemarked-i-imperial
Vi inviterer til Nordisk Film Biografers loppemarked i Imperial søndag d. 15. september fra kl. 10.00 – 15.00.
|
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Vil lige advare...!!
Har lige været forbi men måtte droppe at komme ind grundet en kø så lang at den var omkring hele bygningen..!! Hvis folk komme længere fra vil jeg forslå at bruge søndagen på noget andet, for køen er nok 2-3 timer. |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Viiildt! Måske skulle man til at lave Loppemarked i Hovedstaden :-O
|
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kommer lige derfra. Der var crown effekter til 500 kr, jbl kæmpe baghøjtalere til 250 kr stykket og jbl effekter til 1000 kr. Jeg var inde i 20 min og de meste af de ting blev solgt på den tid.
|
|
Stampe
Guld medlem Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var der kl. 10.08 og der nåede køen rundt om 3 af de 4 veje karre'en består af. Jeg ventede i 30 minutter og med udsigt til mindst yderligere 90 minutter i kø blev jeg enig med mig selv om at søndagen er bedre tilbragt med de seneste afsnit af Dexter.
|
|
Bruger udmeldt 35
-- Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja så var der nok en grund til den lange kø, Skulle nok ha været tidligere ude..
Var der mange højttalere og effekter, eller var det begrænset.? |
|
Sploink
Guld medlem Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det var på tide der skete noget med den biograf. Synes at lærredet nu, er alt for lille til biografen. Glæder mig til at opleve opgraderingen
|
|
Rolias
Super bruger Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 469 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for opdateringerne. Jeg havde overvejet at tage derind. Lagde du/i mærke til hvad der ellers var til salg af merchendise, her tænker jeg i plysdyr og sådan. :D
|
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg var der 9:55 og stod i kø over en time før jeg kom ind. Der var en JBL effekt tilbage da jeg tog af sted og en del højtalere. :)
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |