Print side | Luk vindue

Imperial opgraderes + Loppemarked d. 15/9/2013

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Generelle emner
Forumnavn: Nyheder, anmeldelser & omtaler
Forumbeskrivelse: Til nyheder, anmeldelser, omtaler (links også velkomne)
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=125745
Udskrevet den: 18-December-2024 kl. 07:41

Emne: Imperial opgraderes + Loppemarked d. 15/9/2013
Skrevet af: JorgenC
Emne: Imperial opgraderes + Loppemarked d. 15/9/2013
Skrevet den: 03-September-2013 kl. 21:10
Faldt lige over den her artikel.

http://politiken.dk/ibyen/nyheder/film/ECE2066386/imperial-biografen-er-lukket-lyd-og-laerred-vokser/ - http://politiken.dk/ibyen/nyheder/film/ECE2066386/imperial-biografen-er-lukket-lyd-og-laerred-vokser/

De holder tilsyneladende loppemarked over deres brugte plysstole og andre effekter.

Svar:
Skrevet af: SosFarum
Skrevet den: 03-September-2013 kl. 21:56
Spændende - så skal man ikke helt til Næstved for at opleve Atmos.

-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=94576&title=sos-bio" rel="nofollow - Min bio
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=114874&title=forstrkere-med-home-theater-input" rel="nofollow - HT input

Skrevet af: Stampe
Skrevet den: 03-September-2013 kl. 22:18
Ang loppemarkedet kom der en mail fra Biozonen:

"Kom og gør et filmfund!
Er du filmnørd - eller måske bare interesseret i at finde ting, som man ikke kan støve op andre steder? Så se her: 
Vi inviterer til Nordisk Film Biografers loppemarked i Imperial søndag d. 15. september fra kl. 10.00 – 15.00.

Kuppet over alle kup - i en god sags tjeneste
Vi har ryddet op i gemmerne - både i vores biografer, hos de forskellige filmselskaber og ude på Nordisk Film i Valby. Der vil være mulighed for at finde alt lige fra vintage biografstole fra Imperial og udstillingsskabe til signerede bøger og billeder. Der er hi-fi udstyr fra vores biografer, actionfigurer i ubrudt emballage, et mylder af andre spændende og sjældne sager, og hele dagens omsætning går ubeskåret til børneafdelingen på Rigshospitalet! 

Få din egen stand!
Har du filmrelaterede artefakter derhjemme, har du også mulighed for selv at sætte en stand op. Det koster 100 kr., og tilmelding foregår ved at sende en mail til  mailto:imperial-loppe@nordiskfilm.com?subject=Loppemarked - imperial-loppe@nordiskfilm.com . Herefter vil vi sende en be- eller afkræftelse på din stand.
OBS: Vi accepterer kun salg af filmrelaterede ting og giver afslag på almindeligt tøjsalg, bestik, møbler og lignende."

Skrevet den: 03-September-2013 kl. 22:29
Det lyder da spændende. Fandt lige den her  http://imperialbio.dk/news/filmloppemarked-i-imperial - http://imperialbio.dk/news/filmloppemarked-i-imperial

Vi inviterer til Nordisk Film Biografers loppemarked i Imperial søndag d. 15. september fra kl. 10.00 – 15.00.

Skrevet af: Bruger udmeldt 35
Skrevet den: 15-September-2013 kl. 10:45
Vil lige advare...!!

Har lige været forbi men måtte droppe at komme ind grundet en kø så lang at den var omkring hele bygningen..!!

Hvis folk komme længere fra vil jeg forslå at bruge søndagen på noget andet, for køen er nok 2-3 timer.

Skrevet af: Bruger udmeldt 43
Skrevet den: 15-September-2013 kl. 11:14
Viiildt! Måske skulle man til at lave Loppemarked i Hovedstaden :-O

Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 15-September-2013 kl. 11:53
Jeg kommer lige derfra. Der var crown effekter til 500 kr, jbl kæmpe baghøjtalere til 250 kr stykket og jbl effekter til 1000 kr. Jeg var inde i 20 min og de meste af de ting blev solgt på den tid.

Skrevet den: 15-September-2013 kl. 12:19
 Jeg var der kl. 10.08 og der nåede køen rundt om 3 af de 4 veje karre'en består af. Jeg ventede i 30 minutter og med udsigt til mindst yderligere 90 minutter i kø blev jeg enig med mig selv om at søndagen er bedre tilbragt med de seneste afsnit af Dexter.

Skrevet den: 15-September-2013 kl. 12:19
Ja så var der nok en grund til den lange kø, Skulle nok ha været tidligere ude..

Var der mange højttalere og effekter, eller var det begrænset.?

Skrevet af: Sploink
Skrevet den: 15-September-2013 kl. 12:40
Det var på tide der skete noget med den biograf. Synes at lærredet nu, er alt for lille til biografen. Glæder mig til at opleve opgraderingen Smile

Skrevet af: Rolias
Skrevet den: 15-September-2013 kl. 12:44
Tak for opdateringerne. Jeg havde overvejet at tage derind. Lagde du/i mærke til hvad der ellers var til salg af merchendise, her tænker jeg i plysdyr og sådan. :D

-------------
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210

Skrevet af: mkirkelund
Skrevet den: 15-September-2013 kl. 12:47
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Ja så var der nok en grund til den lange kø, Skulle nok ha været tidligere ude..

Var der mange højttalere og effekter, eller var det begrænset.?

Jeg var der 9:55 og stod i kø over en time før jeg kom ind. 

Der var en JBL effekt tilbage da jeg tog af sted og en del højtalere. :)

Skrevet den: 15-September-2013 kl. 12:49
Var det noget man kan bruge til hjemmebrug eller var det for voldsomt .?

Skrevet den: 15-September-2013 kl. 15:38
Vi opgav også. Var der inde 10.15, og løb en tur om karreen med børnene og tog hjem igen...

Kunne have været sjovt at se.

Skrevet den: 15-September-2013 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Rolias Rolias skrev:

Tak for opdateringerne. Jeg havde overvejet at tage derind. Lagde du/i mærke til hvad der ellers var til salg af merchendise, her tænker jeg i plysdyr og sådan. :D

Efter hvad jeg har læst rundt omkring var merchendise/prop-salget meget (for ikke at sige ikke-eksisterende) stærk begrænset. Der blev solgt biostole (kender kender priser men hvis man har givet mere end 50 kr pr. stk er man blevet snydt så vandet driver, da man kan få sådanne bedre mange andre steder), plakater (som også fås utallige andre steder) og så "billeder" - her gætter jeg på at det er de billeder der hænger sammen med plakaterne. 

Det generelle indtryk er: "skuffende". Et citat fra fb: "Det var super skuffende! Vi stod i kø i 1 1/2 time og var derinde i max 10 min. Der var intet spændende!"

I betragtning af hvad der stod i den oprindelige mail fra biozonen:
"Vi har ryddet op i gemmerne - både i vores biografer, hos de forskellige filmselskaber og ude på Nordisk Film i Valby. Der vil være mulighed for at finde alt lige fra vintage biografstole fra Imperial og udstillingsskabe til signerede bøger og billeder. Der er hi-fi udstyr fra vores biografer, actionfigurer i ubrudt emballage, et mylder af andre spændende og sjældne sager, og hele dagens omsætning går ubeskåret til børneafdelingen på Rigshospitalet! "

.... er det lidt skuffende at man fra NF's side ikke har været i stand til at finde mere interessante/spændende ting, der kunne få folk til at svinge dan-kortet i en god sags tjeneste. 

Skrevet den: 15-September-2013 kl. 16:43
Der var også JBL grej/gear - billigt - men det blev så også solgt meget hurtigt. Det var bio-gear, så om det kunne anvendes på fornuftig vis i hjemmebio'en skal jeg ikke kunne sige.

Skrevet af: MMJ,75
Skrevet den: 15-September-2013 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Vil lige advare...!!

Har lige været forbi men måtte droppe at komme ind grundet en kø så lang at den var omkring hele bygningen..!!

Hvis folk komme længere fra vil jeg forslå at bruge søndagen på noget andet, for køen er nok 2-3 timer.

ja Prices vi vente også om, det kunne ikke betalege sig livet er få kort til en lang KØ

-------------
Yamaha RX-A3020. - Panasonic TX-P55VT30. - DMP-BDT310. - Soavo-1 Piano Black. - Vienna Waltz Grand. - Energy Veritas 2.0Ci. - Monolith-DF+. - Infinity Cascade 15. - TANNOY REFERENCE. - Squeezebox T.

Skrevet af: Kenzo85
Skrevet den: 15-September-2013 kl. 18:54
Det er squ spændende, men også på tide at vi får noget lækkert her i staden. Men jeg har dog nået at støtte Næstved Bio 5-6 Gange pga. ATMOS Smile

-------------
Se mit udstyr her:
http://tinyurl.com/3lz9szc" rel="nofollow - Min Bio-tråd!

Skrevet af: JohnHDK
Skrevet den: 15-September-2013 kl. 18:59
Sæt med 2 stole = 1200,- kr  ! Metalskygge figurer med Olsen-Banden = 1000,- kr 
Spots kostede 500,- pr stk (vi har lige købt 2 til 150,- på DBA) og så en masse plakater og kæmpebannere ...  Vi var derinde kl 0930 og der var vist ca 20 før os, men købte ikke noget med hjem, priserne var jo alt for høje.

Skrevet den: 15-September-2013 kl. 19:08
Jeg har også lige luret at de JBL højttalere de solgte for 250,- pr stk var JBL 8330 og de ryger for ca 600,- sættet på eBay.
Så helt røverkøb har det vist ikke været.

Print side | Luk vindue