recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Selector HD - Feedback til TDC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSelector HD - Feedback til TDC

 Besvar Besvar Side  <1 109110111112113>
Forfatter
Besked
Ally Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 20-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 81
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2006 kl. 16:36
Hvad med lige at lægge låg på jeres indbyrdes kværuleren, eller flyt det over til privat e-mail i stedet for? Jeg er her for at følge med i udviklingen af TDC's HD-boks... ikke i om der er størst befolkningstæthed på Sjælland eller Jylland.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2006 kl. 16:39
Oprindeligt skrevet af Ally Ally skrev:

Hvad med lige at lægge låg på jeres indbyrdes kværuleren, eller flyt det over til privat e-mail i stedet for? Jeg er her for at følge med i udviklingen af TDC's HD-boks... ikke i om der er størst befolkningstæthed på Sjælland eller Jylland.


København501 158
Frederiksberg91 855
Gentofte68 623
Hovedstaden661 636
Øerne (uden Hovedstaden)2 261 787
Øerne2 923 423
Jylland2 504 036


Så har du de seneste tal fra DS.
 
Diskussionen var også mere på monopol eller ikke monopol. Men jeg skal nok klappe i. Dog vil jeg gerne slå fast, at TDC har monopol flere steder.
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2006 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af Ally Ally skrev:

Hvad med lige at lægge låg på jeres indbyrdes kværuleren, eller flyt det over til privat e-mail i stedet for? Jeg er her for at følge med i udviklingen af TDC's HD-boks... ikke i om der er størst befolkningstæthed på Sjælland eller Jylland.


København 501 158
Frederiksberg 91 855
Gentofte 68 623
Hovedstaden 661 636
Øerne (uden Hovedstaden) 2 261 787
Øerne 2 923 423
Jylland 2 504 036



Så har du de seneste tal fra DS.
 
Diskussionen var også mere på monopol eller ikke monopol. Men jeg skal nok klappe i. Dog vil jeg gerne slå fast, at TDC har monopol flere steder.

1 Jeg er meget enige med Ally
2 Tallene bliver jo ikke mere rigtige af, at de bruges mere end en gang
3 Var ikke klar over, at Fyn og Bornholm hører til Sjælland
4 SLUT herfra

Mvh.
Jørn

Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2006 kl. 17:12
Kære Jørn.

størstedelen af dansk kabel tv distribueres af TDC, i størstedelen af de regioner som TDC traditionelt har siddet på f.eks. KTAS og JTAS området, der er det dem der sidder på feddtet. De sidder simpelthen med et monopol, uanset om du vil indse det eller ej.

Uanset om man er en grundejer forening, en beboer forening eller en enkelt person, så tæller det ikke, når man ringer til NESA eller STOFA. De kan ikke distribuere deres signal uden kabler.

Kabler som TDC sidder på, og som de så nødigt deler med andre. At der er konkurrence i enkelte byer, har du kun fordi der har været kabler i jorden, eller et marked at kæmpe om.

Du skal ikke fortælle mig at hvis der var lige konkurrence, så ville der kun være TDC Kabel TV i københavn. Og p.t. tror jeg det er meget svært at komme uden om TDC netop i det område.

Jeg har ikke påstået at fyn eller bornholm hører til sjælland, og min sidste mail med tallene, var bare for at vise tallene fra DS. Jeg kiggede på region sjælland, der viste noget anderledes, og så er den ikke længere.

Diskussionen gik kort på, om der var monopollignende tilstande på kabel TV eller ej.

Jeg syntes du skal spørge bredt ud til de danske TV signal udbydere. Du kan spørge om følgende: Ville i åbne en TV station, uden at få TDC med først. Ja eller Nej.

Hvad tror du svaret ville være ???

Og jeg er enig med Ally, at vi er gået for langt i denne diskussion, men det skyldes jo nok manglende feedback fra TDC i en periode så begynder hønsene at skrabe i gulvet, og bide hinandens vinger


Redigeret af hummelmose - 27-August-2006 kl. 17:12
Til top
Zaragon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 630
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2006 kl. 17:58

Du milde HIMMEL!! ...her går man i Føtex en søndag, og kommer så hjem til dette!!?? hahaha! Jeg har ikke moret mig så godt, siden katten fik halen i klemme i gyngestolen!!

...og iflg. min barndoms vakkelvorne erindring, så hedder ordsproget -i hvert fald her på DS's statistik i Storkøbenhavn- "Når krybben er tom, så bides hestene!"

mono syd- eller nordpol - SÅ stopper festen da vist!!?

-Z-

Til top
Abolsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 16-Juni-2006
Status: Offline
Point: 249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2006 kl. 19:34
'Øerne' hører selvfølgelig til Sjælland, da Sjælland jo også er en ø.
Folk fra fastlandet er sgu mærkelige. 
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2006 kl. 19:57

Oprindeligt skrevet af Abolsen Abolsen skrev:

'Øerne' hører selvfølgelig til Sjælland, da Sjælland jo også er en ø.
Folk fra fastlandet er sgu mærkelige. 

Du har helt ret, med dit indlæg her, skal nok lade være med at kommentere, hvad du så er.

Mvh.
Jørn

Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2006 kl. 20:54
Opråb til admins:
Er dette ikke til FEEDBACK? Ta' lige og moderer! Og tag for den sags skyld gerne mit indlæg med! Det synes jeg ville være passende!
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2006 kl. 21:04

Hej Alle

VIGTIGT

Ja, ZkiiFreak, Ally og det store tavse flertal har ret.

Nu er debatten igen løbet af sporet.

Dette emne er kun til teknisk feedback på Selector HD - og intet andet.

Debat om TDC bedes holdt i andre emner.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3947
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 10:37
ATT: TDC

Well. Back on track.

Det er i dag mandag den 28. august, Steen er tilbage fra ferie. I har haft en uge til test, og alle burde være friske og veludhvilede efter weekend / ferie.

Kan i ikke godt komme med en eller anden melding om hvor vi står henne med den kommende version af softwaren.

Det tror jeg mange herinde trænger til !!!

Til top
sge_tdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 657
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 11:42

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

ATT: TDC

Well. Back on track.

Det er i dag mandag den 28. august, Steen er tilbage fra ferie. I har haft en uge til test, og alle burde være friske og veludhvilede efter weekend / ferie.

Kan i ikke godt komme med en eller anden melding om hvor vi står henne med den kommende version af softwaren.

Det tror jeg mange herinde trænger til !!!

Hej Alle,

Jeg sidder og leger med den nye software (4.0.14). Indtil videre ser det fint ud. De (nye) fejl som gjorde at vi ikke kunne release 4.0.13 er løst i denne software.

Planen er at hvis vi ikke finder noget nyt grimt, så releaser vi i midten af ugen.

-Steen



Redigeret af sge_tdc - 28-August-2006 kl. 11:45
Steen G. Enevoldsen, M.Sc.EE
Udviklingsingeniør,
TDC Kabel TV

NB: Jeg udtaler mig i dette forum på min arbejdsgivers vegne.

Rapporter et problem her
Til top
mk_tdc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 18-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2006 kl. 12:28
Oprindeligt skrevet af Biojensen Biojensen skrev:

Da jeg endnu ikke har modtaget noget brev fra TDC ringede jeg til kundeservice på 80804080 for at checke om min HD selector var registeret, men det er vidst ikke alle hos kundeservice som har hørt om dette. Da jeg sagde at jeg skulle registerer min HD selector ville han høre om jeg var en forhandler eller private person for han havde slet ikke hørt om at man skulle registere sin boks og kendte slet ikke til tråden her på Recordere.dk .

Men den rare mand kunne fortælle at der var kommet en opdatering til HD selectoren i denne uge(34) men jeg måtte fortælle ham at den nye opdatering måske først kommer i uge 35, han var rigtig glad for at få lidt opdatering omkring HD selectoren. For mig lyder det lidt mærkligt at man ikke holder kundeservice opdateret med de nyeste oplysninger omkring HD boksen så de ikke skal lyder som om de er komplette idioter. Men efter en længere snak fik jeg cheket om min HD boks var registeret og det var den og manden på kundeservice takkede for mine oplysninger omkring den udskudte opdatering.

PS håber at TDC vil blive lidt bedre til at opdatere deres kundeservice

Kundeservice ER blevet informeret, og endda op til flere gange. At medarbejderen du talte med ikke vidste noget om ovenstående er sgu rent ud sagt for dårligt. Jeg må have fat i dem igen.

bedst hilsner

Michael

__________________
--
Michael Krishnan
Produktchef
TDC Kabel TV
Content - Radio/TV
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 109110111112113>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu