recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ny projekter af forsikring men hvad for en ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ny projekter af forsikring men hvad for en ?

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
mikkelfrost Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ny projekter af forsikring men hvad for en ?
    Sendt: 08-Januar-2014 kl. 13:45
min gode Pioneer KURO KRF-9000FD er blivet total skadet under transportoen så nu skal jeg til at snakke med forsikring om hvad for en ny en den skal sammelignes med for at finde ud af hvor meget de skal udbetle / hvad for en ny der skal leveres :)

men hvad vil i samligne den med på dagens market ??

jeg kan huske noget om at det var jvc der levert den til pionner og de så lavet noget ved den eller ?

den kosted 70000 den gang så det skal vil også tages med i udregning om hvad der skal sammen lignes med ?

jeg tænker noget i retning af :

JVC DLA-X95 eller

JVC DLA-X75

eller er jeg helt fra den ?  

ps beklager den tykke skrift ved ikke lige hvordan jeg slår det fra :(

Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 13:52
Jeg ville personligt nok tage kontakt til Pioneer og spørge hvad den er erstattet af. Det kan være overordentlig kringlet at få noget gennem et forsikringsselskab, så måske det vil være en fordel hvis det er Pionner som er kommet med den udtalelse, frem for at du sammenligner den med et andet mærke? Nu er mit kendskab til projektormarkedet ikke ret stort, men hvis det nu er fordi at modellen er "Discontinued", så har de måske selv et forslag til en anden model..

Er det ikke et forsøg værd? Afhængigt af alderen på din projekter, så kan du jo risikere ikke at få "ret meget" for den, afhængigt af alderen naturligvis.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 13:52
Du skal have en Lumagen RadianceXS eller Mini med i prisen, så setuppet kan kalibreres til helt rigtige farver, mega godt gammaforløb, osv. Hvis det betyder, at der "kun" er råd til en X35, så giver det stadig bedre ydelse, end en af de dyre projektorer alene.
Til top
ClausJ Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ClausJ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:08
Erstatningen kommer helt an på hvordan du er forsikret:
- er du forsikret til nyværdi, uanset alder, eller er der afskrivning ?
- Forsikringsselskabet vil givetvis kigge på specs, og finde noget tilsvarende, så forbered dig godt.
- Den pris du gav engang, er irrelevant, da udgangspunktet er hvad tilsvarende i dag koster.

Lad os endelig høre hvordan det går med det.
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:09
go ide lm er her med gjort :)

na.. jeg ved ikke hvad det er du skriver om der men vil da lige under søg det  :)  lyder spænde
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:10
En X35 er vel i dag reelt bedre end en 9000FD, så du får nok ikke mere ud af det end denne, ville jeg mene.
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Point: 12328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:11
Oprindeligt skrevet af mikkelfrost mikkelfrost skrev:

go ide lm er her med gjort :)

na.. jeg ved ikke hvad det er du skriver om der men vil da lige under søg det  :)  lyder spænde

Bare tag en snak med Otto om det.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:13
claus j  ..

jeg hade eletroforsikring på den i 4 år og den gik så i stykker efter 4 år og 17!!! dage  :( der sprang pæren .. sender den så ind og den kommer retur med ny pære . men da jeg pakker den ud kan jeg høre en lille del rulle rundt inde i den og linsen har ikke noget modstand .. sender infd og har i dag fået smsm om at den er total skadet  :(

så det er ca med 30 % afskrivng og selv risiko på 6000 kr da den steg efter jeg fik hugget min cykel :(

jeg vil da regne med de samligner med jvc da den var bygget på en jvc model.   da piorner ikkel laver procekter mere.
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:19
Havde den ikke motorzoom med hukommelse? Hvis den havde, så begrænser det i stor stil hvad forsikringen kan foreslå at sammenligne med. Bare en tanke...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:30
det ved jeg ikke om den hade men den var thx og isf så vidt jeg husker  :) 
Til top
dpny Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juli-2013
Point: 570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dpny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:33
Jo jeg mente det nok:

• System: 0,7 Zoll D-ILA x 3
  • Auflösung: 1.920 x 1.080
  • Objektiv: 2x Motor-Zoom/ Autofokus-Objektiv
    f = 21,3 – 42,6 mm, F = 3,2 – 4,3
  • Objektiv Shift-Funktion: +/- 80 % vertikal und +/- 34 % horizontal
  • Projektions-Diagonale: 152 cm – 508 cm (60 inch – 200 inch)
  • Lampe: 200 Watt Ultrahochdruck-Quecksilberdampflampe
  • Lichtleistung: 600 lm
  • Kontrastverhältnis: Natif : 30.000:1
  • Eingänge: 2x HDMI
    1x Komponenten (3 RCA), kann auch als RGB genutzt werden
    1x S-Video
  • Steuerungsanschluss: RS-232C (D-sub, 9-polig)
  • Video-Eingang: 480 i/p, 576 i/p, 720p60/50p, 1080i60/50, 1080p60/50/24
    NTSC/NTSC4.43/PAL/PAL-M/PAL-N/SECAM
  • Geräuschpegel: 24 dB (im Normal-Modus)
  • Leistungsaufnahme: 280 W (2,7 W im Standby)
  • Abmessungen: 455 x 172,5 x 418,5 mm
  • Gewicht: 11,6 kg
  • Til top
    Guld medlem
    Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mikkelfrost Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2014 kl. 14:37
    ohh det skal jeg huske  :)

nogen der ved om jeg har ret i den var thx og isf ??
    Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu