|
Tak Samsung |
Besvar | Side <1 2345> |
Forfatter | ||
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1128 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den snak har vi jo haft før og ja, da jeg har betalt 18000kr for et Pioneer 42"... Fabrikkerne kan sgu ikke tillade sig at sælge produkter hvor man tillader nogle fejl. Men nej, de fleste vil ikke betale. Heller ikke de fleste herinde. Men forbrugerne har jo intet valg for der er intet alternativ. Men alt dette har været diskuteret i tidligere tråde og jeg orker ikke igen. Hvis ikke trådstarter selv tager det op med Samsung henviser Elgiganten jo bare til garanti rettighederne og så får han ikke rettet fejlen. Men han kan da prøve. |
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19226 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det gør de i massive mængder i forvejen, har du prøvet at et nyere Philips tv? Kig på de fabrikker der solgte kvalitets tv, de er lukkede, fordi de ikke tjente penge. Uanset, hvor meget jeg er villig til at kaste "mange penge" efter et nyt tv, så lider jeg under at "alle i andre" ikke vil. Klaus |
||
Thomas Jensen
Super bruger Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 441 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Selv om det er Samsung, der her debatteres, vil jeg vove at spørge alligevel.
Da B&O vist også benytter sig af Samsung i visse af deres LED-modeller, hvordan forholder de sig mht. pixelfejl?
|
||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
||
Sejrsen
Guld medlem Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes at du skal ændre overskriften til
"Tak for lort Samsung" |
||
wicca
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det vil jeg da overveje at ændre overskriften til.
Tak for jeres input. Jeg tror jeg når til den konklusion, at jeg ikke lader mig spise af med dele afvisning af problemet. Men hvad jeg gør ved jeg simpelthen ikke. |
||
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
For branchen generelt, der synes jeg da det er et problem, hvis folk ligefrem bliver overrasket over, at få den service de har betalt for. Men for en butik der lever af at yde service og give forbrugerne det som de minimum har betalt for, der kan jeg godt se, at det er en væsentlig fordel, jo værre de andre opfører sig. Men som forbruger skal man jo så kende disse butikker :-) |
||
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
jeg synes egentligt det er mærkeligt, at man via handelsbetingelser, kan omgå købeloven og bare sige, at en fejl ikke er en fejl, hvis den er grøn i stedet for hvid. Fejl bør rettes. Det gør det da heller ikke bedre, at køber i princippet ikke acceptere handelsbetingelserne skriftligt.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19226 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad siger købeloven da om pixelfejl?
Klaus |
||
wicca
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Her er i øvrigt Samsungs svar på min klage efter jeg fik panelet med pixelfejl sat i af Service Center Gruppen:
Hej Thomas Tak for din henvendelse til Samsung Electronics Nordic. Clouding og grønne pixels er ikke dækket af garantien. Der er derfor ikke en fejl på produktet i Samsungs øjne. Hvis du gerne vil reklamere over fejlen skal du tage kontakt til din forhandler. Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte os igen. Med venlig hilsen Rie Samsung Support |
||
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4258 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Prøv lige at spørge den kære rie om du virkeligt skal være dårligere stillet af deres garanti? Altså dit tidligere panel var der jo ikke pixelfejl på? |
||
wicca
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 506 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nu har jeg stillet Forbrugerombudsmanden spørgsmålet. Så må vi se hvad der sker i sagen.
Der er vist om til 3 ugers responstid. |
||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3771 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal på skrift rette henvendelse til sælger, med en kort gennemgang af hændelsesforløbet. Og især lægge vægt på, at dit tv efter reperation er blevet dårligere / forringet.Du kan også ringe til sælger, med de samme oplysninger, men det udelukker ikke brevet.
Du skal også fremsende brev til Samsung, disse breve skal bruges som dokumentation, hvis der rejses en sag via "klagenævnet". Husk kopier af alt.
Redigeret af JeTex - 13-Januar-2014 kl. 12:15 |
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
Besvar | Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |