recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - TV2 Play til TV via HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

TV2 Play til TV via HDMI

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: TV2 Play til TV via HDMI
    Sendt: 23-Januar-2014 kl. 13:08
 Jeg ville hente TV2 play i den gratis måned, men mit Pana Plasma er 2 år gammel og kan sikkert ikke streame det direkte, men kan jeg ikke fra PC streame til TV via et HDMI kabel?
MVH Frank Pedersen

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 13:17
Hmm ,umiddelbart ser HDMI løsningen ud til at kunne virke ifølge Google, men jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen der også fysisk har prøvet det, inden jeg opretter mig på TV 2 Play.
MVH Frank Pedersen

Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 13:37
Du kan da let teste det med nogle af de gratis ting de har på hjemmesiden. Ville dog overraske mig meget hvis ikke det skulle virke over HDMI, ville svare til at du ikke ville kunne se det på din PC skærm.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 14:03
Der er ikke tale om nogen som helst form for streaming når du kører via et HDMI kabel. - Når du kører via et HDMI kabel er det fuldkommen som med enhver anden monitor koblet til din comp. -  Så hvis du kan afspille tv2play på din comp. så vil du selvfølgelig også kunne se det på dit tv når du kobler tv'et til computeren via et kabel.

Til top
Peter49 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-Juni-2008
Point: 256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 15:09
Ja det virker.
Bruger en Mac mini med hdmi til Panasonic VT50.
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 16:02
 Tak for svarene. nu har jeg prøvet og det er som i skriver,det virker fint med HDMI, jeg har set lidt af serier og fim, men må sige at jeg er meget skuffet over billedkvaliteten, det er som at se en DVD på TVet og ikke noget der ligner Digital kvalitet eller HD, mon al materialet er det samme ,synes ikke jeg har fundet en måde at "Streame" i HD kvalitet?
MVH Frank Pedersen

Til top
bleed_blue Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-September-2005
Sted: Støvring
Point: 389
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleed_blue Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 17:37
Jeg har set Under The Dome på tv2play via pc -> tv, og her var kvaliteten også voldsomt skuffende. Og min forbindelse fejler intet.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2014 kl. 17:49
det har intet med din PC eller dit TV eller forbindelsen mellem dem at gøre - det er den båndbredde der bliver sendt med fra TV2play.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu