Print side | Luk vindue

TV2 Play til TV via HDMI

Udskrevet fra: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Kategori: Modtagelse og distribution
Forumnavn: Streaming media
Forumbeskrivelse: TV, film, radio og musik via netværk og internet
Web-adresse: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=129710
Udskrevet den: 25-April-2025 kl. 08:39

Emne: TV2 Play til TV via HDMI
Skrevet af: folp
Emne: TV2 Play til TV via HDMI
Skrevet den: 23-Januar-2014 kl. 13:08
 Jeg ville hente TV2 play i den gratis måned, men mit Pana Plasma er 2 år gammel og kan sikkert ikke streame det direkte, men kan jeg ikke fra PC streame til TV via et HDMI kabel?

-------------
MVH Frank Pedersen

Svar:
Skrevet den: 23-Januar-2014 kl. 13:17
Hmm ,umiddelbart ser HDMI løsningen ud til at kunne virke ifølge Google, men jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen der også fysisk har prøvet det, inden jeg opretter mig på TV 2 Play.

-------------
MVH Frank Pedersen

Skrevet af: db89
Skrevet den: 23-Januar-2014 kl. 13:37
Du kan da let teste det med nogle af de gratis ting de har på hjemmesiden. Ville dog overraske mig meget hvis ikke det skulle virke over HDMI, ville svare til at du ikke ville kunne se det på din PC skærm.

-------------
Hold jer fra simplyelectronics.net

Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 23-Januar-2014 kl. 14:03
Der er ikke tale om nogen som helst form for streaming når du kører via et HDMI kabel. - Når du kører via et HDMI kabel er det fuldkommen som med enhver anden monitor koblet til din comp. -  Så hvis du kan afspille tv2play på din comp. så vil du selvfølgelig også kunne se det på dit tv når du kobler tv'et til computeren via et kabel.

Skrevet af: Peter49
Skrevet den: 23-Januar-2014 kl. 15:09
Ja det virker.
Bruger en Mac mini med hdmi til Panasonic VT50.

Skrevet den: 23-Januar-2014 kl. 16:02
 Tak for svarene. nu har jeg prøvet og det er som i skriver,det virker fint med HDMI, jeg har set lidt af serier og fim, men må sige at jeg er meget skuffet over billedkvaliteten, det er som at se en DVD på TVet og ikke noget der ligner Digital kvalitet eller HD, mon al materialet er det samme ,synes ikke jeg har fundet en måde at "Streame" i HD kvalitet?

-------------
MVH Frank Pedersen

Skrevet af: bleed_blue
Skrevet den: 23-Januar-2014 kl. 17:37
Jeg har set Under The Dome på tv2play via pc -> tv, og her var kvaliteten også voldsomt skuffende. Og min forbindelse fejler intet.

Skrevet af: claus_jac
Skrevet den: 23-Januar-2014 kl. 17:49
det har intet med din PC eller dit TV eller forbindelsen mellem dem at gøre - det er den båndbredde der bliver sendt med fra TV2play.

Print side | Luk vindue