recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - OnePlus One - Invitationskæde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

OnePlus One - Invitationskæde

 Besvar Besvar Side  <1 47484950>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Krjstoff Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 678
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Krjstoff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 16:54
Jeg modtog min telefon i sidste uge, men har ligesom andre heller ikke modtaget invites endnu.
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 10:51
Hvad er pointen i at have 2 regneark?
(hvor jeg f.eks. ikke står på det andet :-))

Til top
hcgl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hcgl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 00:22
Jer der allerede er på listen fra tidligere kan tilføje jeres oplysninger i dette Google Docs dokument:

Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 22:51
Godt initiativ! Bravo!
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Muffeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 22:28
Ser rigtig godt ud, rart der endelig kom lidt struktur på det hele Tongue

I øvrigt vil jeg meget gerne have fingre i en 64GB model hvis det kunne skrives på Wink
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Svelle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Svelle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 21:58
Skrev mig på i formiddags og venter i spænding :-)
Til top
BHEdk Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 13-Marts-2007
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BHEdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 19:25
Jeg har skrevet mig på og efterfølgende tilføjet mail
Til top
hcgl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 29-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hcgl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 19:17
Hej - jeg har nu lavet et spreadsheet uden jeres mail på. Det er dog stadig en god idé at skrive den på. Hvis man har en invite, og ikke kan få fat i næste led her på forummet, så skriv en pm til mig, og jeg sender personens mail. Og lad os så få fat i den telefon! :)
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 11:00
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Blot til info: Jeg fik min telefon for snart 2 uger siden, og jeg har stadig ikke fået en invite at gi af. Mere så i ikke sidder og tænder julelysene for tidligt. Der er vist ikke helt hul igennem til deres oneplus one koncept endnu.

Samme her. Deres invite system virker lidt tilfældigt....
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 10:54
Nå, nu er jeg på 3 gange :-)
Jeg kan godt bruge nogle stykker, men slet mig eventuelt gerne igen.
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 10:53
Jeg havde skrevet mig på, men er åbenbart forsvundet igen :-(
Jeg prøver igen...
Til top
kreissl Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kreissl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 10:44
Hvis man sætter dokumentet til kun at kunne ses med linket i første post, er det jo heller ikke vanvittigt offentligt.
Jeg regner ikke med, at nogle af Recordere.dk's brugere sætter mig på en spamliste :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 47484950>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu